וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רק" 332,990 שקל: הטלוויזיה הנגללת של LG נוחתת בישראל

עודכן לאחרונה: 4.4.2021 / 20:44

LG השיקה את הטלוויזיה הנגללת ורשמה פריצת דרך בכל מה שהכרנו בנוגע למסכים גמישים ומתקפלים. הטלוויזיה החדשה שהושקה באוקטובר האחרון בעולם, נוחתת כעת בישראל תמורת 332,990 שקל בהזמנה מיוחדת

lg oled r. יח״צ,
״רק״ 332,990 שקל: הטלוויזיה הנגללת של LG נוחתת בישראל/יח״צ

הייתם משלמים 332,990 שקל עבור מסך טלוויזיה נגלל? הטלוויזיה החדשנית של LG מדגם ה-Signature OLED R עולה לארץ, בערך. חברת LG וקבוצת ח.י, היבואנית הרשמית של מוצרי האלקטרוניקה הבידורית של החברה, משיקות באופן רשמי בישראל ומתחילות את מכירתה של ה-LG Signature OLED R, הטלוויזיה הנגללת הראשונה בעולם. צרכנים המעוניינים לרכוש את המסך החדשני יכולים לעשות זאת באמצעות האתר הרשמי של החברה וליהנות על הדרך מהצגה וירטואלית של הטכנולוגיה והחדשנות שעומדים מאחורי המסך. הזמנת המוצר והרכבתו במפעל מבוצעות לאחר הרכישה בפועל.

"LG מוכיחה שוב שהיא המובילה בעולם בחווית הצפייה ובחדשנות בעולם הבידור הביתי. זהו חוד החנית הטכנולוגית שלנו, שמאגד לתוכו עבודות פיתוח ותכנון של שנים במטרה לספק לקהל שלנו עוד חידושים ודרכים ייחודיות ליהנות מצפייה בטלוויזיה. השילוב של טכנולוגיית ה-OLED של LG, שמאפשרת ליהנות מהצבעים החדים ביותר ומצפייה איכותית במיוחד, והגמישות של המסך המאפשר את גלילתו, מספקים חוויה בידורית שאין שנייה לה. בנוסף לכך, בשל היותה נגללת, הטלוויזיה משתלבת היטב ולא פוגעת במרקם העיצובי של הסלון ומאפשר לשמור על רצף עיצובי לאורך כל הקיר. ה-LG Signature OLED R הוא המסך הנגלל הראשון בעולם, ומי שירכוש אותו צפוי להיות בין הראשונים בכל העולם ובמיוחד בישראל, שייהנה מטכנולוגיית העתיד של המסכים", אמר גיא בן יהודה, סמנכ"ל השיווק של LG בישראל.

lg oled r. יח״צ,
״הטלוויזיה של הענקית הקוראינית מגיעה לישראל לאחר שזכתה לשבחים רבים על התכנון ההנדסי שלה ששם את המשתמש במרכז״/יח״צ

הטלוויזיה של הענקית הקוראינית מגיעה לישראל לאחר שזכתה לשבחים רבים על התכנון ההנדסי שלה ששם את המשתמש במרכז. מסך ה-OLED הגמיש בגודל 65 אינץ', הנוצר על גבי יריעת זכוכית אחת והוא מכיל פיקסלים בעלי יכולת הארה עצמאית ובקרת עמעום עצמאית המציגות יחדיו עומק. בניגוד למסכי טלוויזיה אחרים שתופסים מקום גם כאשר הם כבויים, הטלוויזיה הנגללת של LG "נגללת" מטה כאשר לא צופים בה ומסירה את המגבלה הזאת. כך יכולים הצרכנים ליישם וליהנות מהרמוניה מרחבית וויזואלית בעיצוב הסלון שלהם. הטלוויזיה הנגללת מיוצרת במיוחד עבור הצרכן אשר ביצע את ההזמנה. ההרכבה מתבצעת בקפידה תוך מתן תשומת לב לכל פרט ופרט על ידי המומחים המובילים של LG בקוריאה.

  • עוד באותו נושא:
  • lg

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully