וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אלפים ישודרגו בחינם": הוט משיקה את רשת הסיבים האופטיים

עודכן לאחרונה: 5.4.2021 / 13:07

הוט חושפת כי בקרוב תשדרג באופן אוטומטי עשרות אלפי לקוחות למהירויות גלישה גבוהות יותר ללא תוספת תשלום. במקביל, תציע חבילות של החל מ-200 מגה, לצד טריפל חדש שיאפשר צפייה בשידורי הטלוויזיה דרך הסיבים. המחירים: לא מהאטרקטיביים בשוק

הממשק החדש של הוט. יח״צ,
תכירו: הממשק החדש של הוט/יח״צ

הוט הודיעה על מהלך ענק בעולם התקשורת - כבר בחודשים הקרובים, מאות אלפי לקוחות ישודרגו למהירות אינטרנט של 500 מגה ללא תוספת תשלום. השדרוג מגיע במסגרת השקת מערך הסיבים האופטיים של החברה בישראל. הסיבים האופטיים יציעו ללקוחות מהירות הורדה עד 1,000 מגה ומהירות העלאה עד 100 מגה במקומות בהם רשת הסיבים של IBC פרוסה, וניתן לבדוק כבר עכשיו אם הבית שלכם מחובר לתשתית. בהוט שיתפו כי מדובר ב-600 אלף בתי אב, שיכולים כבר עכשיו להתחבר לשירות הסיבים. נוסף על כך, החברה מבטלת לחלוטין את חבילת ה-100 מגה שהציעה עד היום, כך שמהירות הגלישה בחבילה הזולה ביותר תעמוד על 200 מגה.

"אנחנו פותחים עשור חדש בעולם התשתיות בארץ. מהיום סטנדרט הגלישה בישראל הולך להשתנות", אמרה הבוקר (שני) טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית החברה. כבר ברבעון הקרוב, מעל ל-120 אלף בתי אב יוכלו לקבל שדרוג מיידי למהירות של 500 מגה ללא תוספת תשלום במסגרת המעבר לסיבים, כשעד סוף שנת 2025 הפריסה צפויה להגיע למעל שני מיליון בתי אב. חשוב לציין כי השדרוג זמין באופן אוטומטי ללקוחות בעלי נתב תואם, בזמן שהשאר יאלצו להתקשר למוקד השירות ולשדרג לציוד המתאים בתוספת תשלום.

הראוטר החדש של הוט. יח״צ,
נתב ההוט-בוקס החדש/יח״צ

עלות חבילת הסיבים החדשה במהירות של עד 1,000 מגה היא 119 שקלים ל-3 חודשים, כשלאחר מכן המחיר יעלה ל-149 שקלים בחודש. בנוסף לכך, לקוחות ישלמו כ-15 שקלים מדי חודש עבור ההתקנה למשך 36 חודשים וכ-20 שקלים בחודש עבור השכרת המודם המתאים. כך שלמעשה, עלות החבילה כולה צפויה לעמוד על כ-184 שקלים בחודש עבור התשתית והספק, בדומה לבזק. אצל המתחרות בשוק הסיטונאי, סלקום ופרטנר, תוכלו למצוא הצעה דומה, אולם בעלות נמוכה יותר של כ-120 שקלים בחודש. הוט תציע גם חבילת גלישה במהירות של 500 מגה בעלות חודשית של 129 שקלים בחודש, כשבשלושה החודשים הראשונים, לקוחות יהנו מהנחה של כ-30 שקלים.

עוד בוואלה!

״כמה עולה כרטיס לגולדן רינג?״: הרשת מגיבה למשפט נתניהו

לכתבה המלאה
הסטרימר של הוט. יח״צ,
הסטרימר החדש של הוט/יח״צ

בנוסף, לקוחות הסיבים של החברה בלבד, צפויים לקבל ממשק טלוויזיה חדשה שלא דורש ממיר. כלומר, המשתמשים יוכלו להוריד את אפליקציית HOT TV החדשה ישירות לטלויזיה החכמה, ולצפות בשידורים החיים וב-VOD כרגיל, לצד פיצ'רים נוספים כמו צפיית בינג' והקלטות בענן. לעומת זאת, לקוחות שמשתמשים בתשתית הסיבים שאינה של הוט יאלצו להמשיך ולהשתמש בממירים הרגילים של החברה, או לחילופין באפליקציית נקסט. עלות חבילת הטריפל החדשה עם מהירות של עד 1,000 מגה עם הסיבים האופטיים תעמוד על 199 שקלים בחודש למשך שלושה חודשים, כשלאחר מכן המחיר יעלה ל-339 שקלים בחודש. מחירי ההתקנה והשכרת הציוד ישארו זהים.

במקביל, החברה השיקה גם סדרת מוצרים חדשים כשבראשם נתב ההוט-בוקס החדש. בנוסף לחיבור לסיבים האופטיים, הנתב החדש יגיע גם עם אפליקציה שפותחה בהוט, שתאפשר ניהול מלא של המכשירים המחוברים לרשת הביתית. בדומה לבזק, הוט צפויה למכור גם מגדילי טווח חדשים בתקן WiFi 6 AX, שיאפשרו קליטה טובה ומהירות גלישה גבוהה יותר ברחבי הבית. עוד בהוט חשפו גם ממיר סטרימר חדש, שיאפשר צפייה בתוכן של הוט עם העיצוב החדש גם בטלוויזיות שאינן חכמות. מדובר גם בפתרון עבור לקוחות מבוגרים, שכן הממיר יגיע עם שלט דומה יחסית לזה הקיים בממירים הקודמים של החברה. הסטרימר החדש ירוץ על גבי מערכת ההפעלה אנדרואיד TV, מה שיאפשר התקנה של אפליקציות נוספות מלבד זו של הוט.

  • עוד באותו נושא:
  • הוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully