וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמעט כמו המקור: כך תוכלו להתנסות באנדרואיד דרך האייפון

עודכן לאחרונה: 12.4.2021 / 10:46

זה לא אנדרואיד מלא, אבל כן דרך להתנסות בו: בסמסונג ניו-זילנד רצו להמחיש למשתמשי האייפון את יתרונות ממשק האנדרואיד, ולייצר את החוויה הקרובה ביותר להתנסות אישית שלא בחנויות. לשם כך, השיקו את iTest, ההדגמה הכי קרובה לממשק אנדרואיד מלא שתקבלו באייפון

הסמסונג גלקסי פולד בפתיחת קופסה/צילום ועריכה: עמית לגו

זה לא אנדרואיד מלא, אבל כן דרך להתנסות בו: בסמסונג ניו-זילנד רצו להמחיש למשתמשי האייפון את יתרונות ממשק האנדרואיד, ולייצר את החוויה הקרובה ביותר להתנסות אישית שלא בחנויות. לשם כך, גייסו את מיטב המתכנתים והשיקו את אפליקציית "iTest", מדובר בסימולטור רזה, המנצל את ממשק "אפליקציות הדפדפן", ומאפשר הפעלה של ממשק ה-TouchWiz של סמסונג. אבל אל תצפו להתקין תוכנות ולהפוך את האייפון שלכם לאנדרואיד, שכן רוב האפשרויות מוגבלות למדי.

"רצינו להציע הזדמנות לחוות טעימה מסמסונג, רגע לפני שעושים את הקפיצה ורוכשים סמארטפון חדש", אמר ג'ון אלכסנדר,מנהל שיווק בחברת סמסונג ניו זילנד. "החלפת מערכת הפעלה בעת קבלת סמארטפון חדש, היא מחסום אמיתי עבור תושבי ניו זילנד, כשהתפיסה לנסות משהו אחר עשויה להרתיע אנשים מלנסות משהו חדש. קיווינו שאנשים יתחילו לראות שהמעבר למערכת ההפעלה של סמסונג בכלל לא קשה, ולמעשה די קל להתרגל לממשק. מעבר לציפיות, מאז שהושקה באופן מקומי, iTest צברה פופולריות בכל העולם".

הממשק של סמסונג באייפון. צילום מסך, צילום מסך
ממשק סמסונג על אייפון/צילום מסך, צילום מסך

האפליקציה של סמסונג לא זמינה ב-AppStore כצפוי, וניתן לגשת אליה דרך הכתובת itest.nz, כשלאחר מכן המשתמש מתבקש להוסיף את האתר למסך הבית. עוד הממשק מציע מעין מדריך צילום, בעזרתו של הצלם לוגן דודס. המהלך של סמסונג מגיע על רקע העובדה כי החברה מתחרה ראש בראש מול אפל על הובלת שוק הסמארטפונים המקומי. עד כה, לפי דיווחי סמסונג, הממשק זכה ל-2.2 מיליון מבקרים.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully