וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייפדים חדשים ועוד: אפל שולחת הזמנות ל"אירוע אפריל"

עודכן לאחרונה: 13.4.2021 / 13:26

תפתחו את היומנים: אפל מודיעה בדרך ייחודית, באמצעות העוזרת הקולית "סירי", על אירוע אפריל המתקיים מדי שנה. באירוע, אפל צפויה להכריז על אייפדים, מקבוקים חדשים ואולי לראשונה נראה את מוצר ה-AirTags שהודלף מספר פעמים

בסרטון: האייפון 12 פרו של אפל/יח״צ

אירוע "אפריל" של אפל יתקיים ב-20 באפריל, כך "מדווחת" העוזרת הקולית של אפל, סירי. אם אתם בעלים של אפל TV, אייפון, אייפד או מקבוק, תוכלו לשאול את סירי "מתי האירוע הבא של אפל", והיא בתגובה תענה: "ה-20 באפריל". "האירוע המיוחד יתקיים ביום שלישי, ה-20 באפריל, בפארק של אפל בקופרטינו קליפורניה. ניתן לקבל את כל המידע באתר של אפל", אומרת סירי. עם זאת, כרגע האירוע עדיין לא פורסם באתר של אפל, וגם טרם נשלחו הזמנות לעיתונאים. ככל הנראה, מדובר באירוע וירטואלי, בדומה להשקת האייפונים וכנס המפתחים השנתי אשתקד.

ההזמנה לאירוע של אפל. צילום מסך, צילום מסך
הדרך היחודית של אפל לבשר על האירוע: דרך סירי/צילום מסך, צילום מסך

על פי הדיווחים, אפל צפויה להכריז על אייפד פרו חדש בגודל 12.9 אינץ' עם לראשונה מסך מסוג Mini LED שיאפשר יחס ניגודיות גבוה יותר, ללא סכנה של צריבת מסך, בדומה ל-OLED. יחס ניגודיות גובה יותר יאפשר להציג צבעים שחורים בצורה טובה יותר. עם זאת, מדווחים כי אפל נתקלה בבעיות יצור של מסכי ה-Mini LED, מה שעשוי לגרום לבעיות מלאי באייפד פרו החדש. שמועה נוספת עוסקת בכך שאפל צפויה לשדרג את מעבדי האייפד פרו למעבדים עוצמתיים, עם כוח עיבוד דומה לשל ה-M1 שנמצא במקבוקים החדשים. לצד זה, היא צפויה לשדרג את המצלמות, ולשדרג את חיבור ה-Type-C שיתמוך במהירות העברה גבוהה יותר.

עוד בוואלה!

משתמשי ווטסאפ? החשבון שלכם בסכנה

לכתבה המלאה
אייפד Air. צילום מסך, צילום מסך
בספטמבר האחרון השיקה את האייפד איר שזכה להצלחה גדולה/צילום מסך, צילום מסך

עוד אנחנו צפויים לראות את ה-AirTags, תגיות מעקב של אפל, אותן ניתן למקם בתוך הארנק, על צרור המפתחות ועוד. התגיות מבוססות בלוטות' ובאמצעות הסמארטפון ניתן לראות איפה הן נמצאות.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully