וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הביצועים הטובים ביותר": Under Armour חושפת נעל "חכמה"

עודכן לאחרונה: 13.4.2021 / 14:55

אנדר ארמור חושפת את נעל הריצה המהירה עם הביצועים הטובים ביותר שלה עד כה. אנדר ארמור ישראל השיקה את נעל הריצה החדשה המאופיינת עם ביצועי הריצה הטובים ביותר שלה: WIND VELOCITI FLOW

under armour. יח״צ,
חושפת את נעל הריצה המהירה עם הביצועים הטובים ביותר שלה עד כה/יח״צ

אנדר ארמור חושפת את נעל הריצה המהירה עם הביצועים הטובים ביותר שלה עד כה. אנדר ארמור ישראל השיקה את נעל הריצה החדשה המאופיינת עם ביצועי הריצה הטובים ביותר שלה: WIND VELOCITI FLOW. באמצעות יכולות טכנולוגיות מתקדמות בעיצוב חדשני עם חיבור לאפליקציית MapMyRun, נעל Wind Velociti Flow ,שנבדקה לשימוש מעל 17,000 ק"מ, היא הבשורה העדכנית ביותר בחדשנות של נעלי ריצה הכוללת מערכת ריפוד "One-in-All "שמבטלת את משטח הגומי של הסוליה החיצונית מה שהופך את נעל הריצה לקלה מאוד.

הנעל החדשה פותחה על ידי צוות המעצבים והמפתחים של החברה בהשראת הספורטאים המובילים שלה, כל זאת במטרה ליצור את נעל הריצה שתביא לביצועי הריצה הטובים ביותר ובשאיפה מתמדת להביא לפתרונות החדשניים ביותר שיעזרו להם להשתפר.

לטענת החברה, זוהי נעל הריצה מהירה עם הביצועים הטובים ביותר שיצרה אנדר ארמור שכן, נעל ה- FLOW נחשבת לקלה, נתון המהווה את היתרון מרכזי של הנעל ואחראי על התחושה שניתן להגביר את המהירות ולרוץ קילומטרים ללא כל מאמץ. בשונה מדגמים אחרים של אנדר ארמור, נעל ה- FLOW שוקלת פחות 3-2 גרם בממוצע ממשקל נעל ריצה, משלבת את טכנולוגיית "One-in-All "ונחשבת לסוליה הקלה ביותר במערך נעלי הריצה של אנדר ארמור.

under armour. יח״צ,
הנעל הטובה והמהירה ביותר שהחברה פיתחה/יח״צ

צוות הפיתוח של אנדר ארמור Flow בוצע בשותפות עם Dow, לרבות קבוצות חדשנות, עיצוב מוצר, ביו-מכניקה, אתלטים ותובנות צרכנים ורבים אחרים - עם למעלה מ -50 אנשים המעורבים בהבאת טכנולוגיה חדשה זו לפועל. למעלה מ -130 ספורטאי עילית רצו מעל ל-170,000 ק"מ בשלב תהליך פיתוח FLOW ולאחר שלוש שנים ועשרות בדיקות הגיע שלב ההשקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הטכנולוגיה שמאחורי הסוליה החדשה

Wind Velociti Flow פותחה כדי לספק את החזר האנרגיה הגבוה ביותר עד כה, משיכה, אחיזה, כך שניתן יהיה לרוץ בביטחון. Warp UA הינו פתרון מהונדס פורץ דרך, כך לטענת החברה, ומעניק תמיכה משופרת לרגל, כדי לשפר את הביצועים. וכולל קלטות תומכות הפועלות כמו חגורות בטיחות על כף הרגל הממוקמות בדיוק במקום בו הביו-מכונאים של אנדר ארמור מצאו אותן כמועילות ביותר.

הנעל תוצע למכירה ב 3 צבעים לגברים כתום אדמדם, לבן ושחור ו- 4 צבעים לנשים סגול, לבן, אפור ושחור. נעלי FLOW אנדר ארמור יימכרו בחנויות ובאתר החל מסוף מרץ במחיר 649 שקל לגבר, 599 שקל לנשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully