וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנסיבו רוצה לסנן את האוויר שלכם בבית: האם המסנן אוויר עמד בציפיות?

צחי הופמן, The Gadget Reviews

עודכן לאחרונה: 14.4.2021 / 10:58

רוב הסיכויים שאתם מכירים את סנסיבו הישראלית מהחיישנים החכמים שלה למזגנים, אבל בחודשים האחרונים החברה נכנסה לתחום חדש, אבל משלים - מסנני אוויר. המוצר הראשון שלה בקטגוריה הוא Pure, מסנן אוויר אשר יודע לעבוד במקביל עם חיישני המזגנים מתוצרתה

מטהר אוויר סנסיבו. צחי הופמן, מערכת וואלה!
״מסנן אוויר אשר יודע לעבוד במקביל עם חיישני המזגנים של החברה״/מערכת וואלה!, צחי הופמן

רוב הסיכויים שאתם מכירים את סנסיבו הישראלית מהחיישנים החכמים שלה למזגנים, אבל בחודשים האחרונים החברה נכנסה לתחום חדש, אבל משלים - מסנני אוויר. המוצר הראשון שלה בקטגוריה הוא Pure, מסנן אוויר אשר יודע לעבוד במקביל עם חיישני המזגנים של החברה ולהציע אוויר נקי מאבק או לכלוך.

ה-Pure יודע לסנן אבק, וירוסים, אבקה, עשן, בקטריות, חומרים אורגניים נדיפים וחלקיקים קטנים הנעים באוויר (PM10 ו-PM2.5) באמצעות מסננים מסוג HEPA ופחמן. כל יכולות הסינון עוזרות לשמור על האוויר טוב יותר בבית, כאשר ה-Pure עצמו מחובר לחשמל ויודע לנטר באופן קבוע את איכות האוויר באזור שלו.

החיסרון ב-Pure לעומת מסנן האוויר של דייסון (אשר גם נמכר במחיר יקר משמעותית מזה של סנסיבו, שאתם תדעו על מצב האוויר אצלכם בבית, רק לפי הנורה הבולטת שעל המכשיר (צבע צהוב - איכות אוויר בינונית, צבע אדום - איכות אוויר גרועה) או באמצעות האפליקציה. מצד שני, כאשר האוויר גרוע, אתם לא באמת תצטרכו להסתכל על המכשיר, כי המאוורר שלו יתחיל לעבוד בעוצמה גבוהה עם רעש המורגש היטב. במקרה של דייסון, המכשיר כולל צג, המסמן לכם ממה הזיהום הקיים באוויר נובע (זיהום ממכונית, אבקת פרחים, תרכובות אורגניות נדיפות (חומרי ניקוי וצבעים) וגם גז בזמן בישול.

מטהר אוויר סנסיבו. צחי הופמן, מערכת וואלה!
״ה-Pure יודע לסנן אבק, וירוסים, אבקה, עשן, בקטריות, חומרים אורגניים נדיפים וחלקיקים קטנים הנעים באוויר״/מערכת וואלה!, צחי הופמן

שליטה דרך עוזרת קולית והפעלה אוטומטית

עוד דרך נוחה לברר את מצב האוויר אצלכם בבית, היא באמצעות העוזרת קולית. בדומה למוצרים האחרים של סנסיבו, גם ה-Pure יודע לעבוד עם עוזרות קוליות של גוגל, אלכסה וגם Siri Shortcuts. אני חיברתי אותו לגוגל אסיסטנט, כך שיכולתי להפעיל ולכבות אותו בפקודה קולית (באנגלית) וגם לשאול את האסיסטנט מה מצב איכות האוויר אצלי בבית. התשובה כללית ואומרת אם המצב טוב או לא.

מטהר אוויר סנסיבו. צחי הופמן, מערכת וואלה!
״ה-Pure יודע לעבוד עם עוזרות קוליות של גוגל, אלכסה וגם Siri Shortcuts״/מערכת וואלה!, צחי הופמן

ה-Pure נשלט באמצעות כפתורים פיזיים הקיימים עליו או באמצעות האפליקציה של החברה. במקרה שלי, מיקמתי את ה-Pure בסלון, ולכן הוא שוייך לאותו חדר בו אני גם שולט במזגן. סנסיבו מנצלת את קיומם של חיישנים חכמים אחרים שלה בבית, כך שהיא תוכל לסנן את האוויר בצורה מהירה יותר (בעתיד האופציה הזאת תעבוד גם עם מזגנים חכמים/חיישנים של חברות אחרות). כאשר המזגן מזהה זיהום אוויר בבית ומחוצה לו (אתם יכולים לבחור אם הטריגר יהיה זיהום בינוני או כבד), המאוורר ב-Pure יעבור לעוצמה גבוהה יותר והמזגן באותו חדר יתחיל לעבוד באופן אוטומטי על מצב אוורור. בדרך כלל, לאחר מספק דקות, ה-Pure ייתן למזגן פקודה להפסיק לעבוד. המצב הזה נקרא "Pure Boost" ויש לו עוד כמה תכונות נחמדות. ניתן להגדיר הפעלה אוטומטית שלו, כאשר נמצאים מחוץ לבית. הפתרון הזה מאפשר להגיע לבית עם אוויר נקי, מבלי לסבול מרעש האוורור החזק. במקרה הזה, האפליקציה מזהה את מיקומכם באופן אוטומטי.

סנסיבו מתכננת להוסיף בעתיד הקרוב יכולת נחמדה ל-Pure Boost, אשר תאפשר ללקוחות החברה המחזיקים את חיישן התנועה שלה הפועל עם דגם ה-Air, לזהות מתי אתם יוצאים מחדר מסוים על מנת להפעיל את מצב ה-Pure Boost. מלבד כל היכולות האוטומטיות, תוכלו להפעיל את מצב ה-Pure Boost דרך האפליקציה ולקבוע את מספר הדקות שאתם רוצים שהוא יעבוד.

מטהר אוויר סנסיבו. צחי הופמן, מערכת וואלה!
״ה-Pure נשלט באמצעות כפתורים פיזיים הקיימים עליו או באמצעות האפליקציה של החברה״/מערכת וואלה!, צחי הופמן

מגדירים פעם אחת ושוכחים ממנו

כל היכולות האוטומטיות שה-Pure מציע, באות בעצם לעשות דבר אחד, לגרום לכם לשכוח שקניתם מסנן אוויר. הרעיון שפשוט תחברו אותו פעם אחת לחשמל באחד החדרים, תבצעו את כל ההגדרות והמוצר יעבוד בשבילכם. אני יכול להגיד, שמכיוון שקיים אצלי בבית מסנן אוויר של דייסון, יכולות הזיהוי של שני המכשירים היו זהות ושניהם קפצו והגבירו את עצמם, בכל פעם שהייתה בעיה מסוימת, כך שלפחות מבחינתי, הסנסיבו הציג אמינות. לפעמים קצת שיגע אותי מצב ה-Pure Boost, כי זה עושה רעש חזק מדי ביחד עם המזגן המרגיז הקיים אצלי מבית טורנדו (אבל זאת כבר בעיה של המזגן ולא של סנסיבו).

מחיר: 525 שקל (159 דולר)

בשורה התחתונה, הכניסה של סנסיבו לשוק מסנני האוויר מביאה יכולות חכמות שקשה למצוא בדגמים אחרים בשוק, כאשר החברה ממקסמת את חיישני המזגנים הקיימים שלה, על מנת להפוך את המוצר שלה לחכם יותר. אם כבר תכננתם לרכוש מסנן אוויר ויש לכם מוצר של סנסיבו בבית, כדאי שתשקלו לרכוש את ה-Pure.

הכתבה פורסמה לראשונה ב-The Gadget Reviews

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully