וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בילוי משפחתי עם הילדים ומסיבות חגיגיות: כך חגגו בהיי-טק את יום העצמאות

עודכן לאחרונה: 16.4.2021 / 16:52

את יום העצמאות ה-72 חגגו בהיי-טק מהבתים, תוך שמירה על ריחוק חברתי. כעת, כשההגבלות הוסרו, בהיי-טק חזרו לחגוג ובענק. כך ציינו את יום העצמאות ה-73 בהיי-טק

משרד עובדי הייטק. ShutterStock
בילוי משפחתי עם הילדים ומסיבות חגיגיות: כך חגגו בהיי-טק את יום העצמאות/ShutterStock

במהלך התפשטות נגיף הקורונה, השמירה על הריחוק החברתי והעבודה מהבית, נראה כי רוב היתרון של חברות ההיי-טק שהיה בתוך המשרדים, נעלם לחלוטין. אם העובדים התרגלו לשף פרטי, מטבח מלא, פינות מנוחה, שירותי גיהוץ ועוד, הרי שהעבודה מהבית טרפה את הקלפים. את יום העצמאות ה-72 חגגו בהיי-טק מהבתים, תוך שמירה על ריחוק חברתי. כעת, כשההגבלות הוסרו, בהיי-טק חזרו לחגוג ובענק. כך ציינו את יום העצמאות ה-73 בהיי-טק.

GeoEdge: מסיבת גג בנושא יום העצמאות

חברת GeoEdge המתמחה באבטחת מידע הנוגעת לפרסומות אונליין ומובייל ערכה מסיבת גג בנושא יום העצמאות שכללה משחקי חברה ישראלים, ביניהם שש-בש, דמקה, טאקי ועוד. כל זאת לצד דוכני פלאפל, בירות ישראליות, ערק ומלבי לקינוח. ג'ודי ינוביץ, סמנכ"ל משאבי האנוש בחברה GeoEdge: "עבורנו, כל חג הוא הזדמנות ליהנות כצוות ולחגוג באווירה טובה. בעיקר עכשיו, כשאפשר לחזור לשגרה בהדרגה. העובדים בחברה מחכים למסיבות שלנו והאווירה הטובה היא חלק בלתי נפרד מהדנ"א הארגוני שלנו".

geoedge יום העצמאות. יח״צ,
מסיבת גג בנושא יום העצמאות/יח״צ

קפיטוליס: ארוחת חומוס ופלאפל

חברת הפינטק קפיטוליס (Capitolis) המפתחת פלטפורמת SaaS שתכליתה היא לעודד כלכלה שיתופית בין בנקים ומוסדות פיננסיים ובאמצעות הטכנולוגיה מניעה אופטימיזציה של משאבים פיננסיים בשוק ההון, ארגנו ארוחת חומוס ופלאפל לכל עובדי החברה לאור שקיעה בתל אביב לחגיגות יום העצמאות. שלי ניסים, מנהלת משאבי אנוש בחברת קפיטוליס: "אנחנו שמחים לחגוג את הישראליות, את האביב שהגיע ואת הצמיחה בחברה. אנחנו לאחר סבב גיוס מרשים, תחושת ההצלחה עוטפת אותנו, מרגש לחגוג אותה במפגש משותף של כל עובדי החברה".

קפיטוליס. יח״צ,
ארוחת חומוס ופלאפל/יח״צ

Ermetic: ארוחת בוקר לעובדי החברה

עובדי חברת הסייבר Ermetic שמספקת פתרונות הגנה מפני סיכוני גישה והרשאות בענן, ערכו ארוחת בוקר ישראלית אותנטית, עם פלאפל וחומוס לכבוד יום העצמאות. שרון חבויניק, Director of People בחברת Ermetic: "זו תמיד הזדמנות נהדרת עבורינו להמשיך ולציין את החגים כולנו יחדיו במשרד ואסור לקחת את זה כמובן מאליו, דבר שלא התאפשר בשנה הקודמת בעקבות הקורונה. לחגוג את יום העצמאות, לבלות יחד כחברה וליצור חוויות זה מה שבסופו של דבר מאפשר לנו לעבוד יחד בשיתוף פעולה ולייצר קרקע פוריה לחדשנות ויצירתיות, המקצועיות חשובה לנו מאוד אך לא פחות מהרצון שלנו לבלות אחד עם השני".

אלעד: ארוחה חגיגית וחידון ישראלי

אלעד, חברת התוכנה הגדולה בישראל, חוגגת את יום העצמאות הכי ישראלי שיש- ביום העצמאות חגגו העובדים עם אוכל ישראלי כמו חומוס, פלאפל, מקלות סוכר ועוד. המשתתפים ייהנו מחידון קהוט אונלין בו ידרשו לענות מהי המצאה ישראלית? כך למשל ידרשו לענות האם הרמי קוב, וויז, וייבר, ואפילו דוד השמש פותחו בארץ או שמא במדינות אחרות ? שלושת העונים נכונה ייהנו מפרסים בסגנון אוכל ישראלי כמו סלסלת פיקניק, מארז בירות תוצרת הארץ וארוחת בוקר ישראלית.

אלעד יום העצמאות. יח״צ,
ארוחה חגיגית וחידון ישראלי/יח״צ

חברת SYTE: "ארוחת פלאפל אסלית"

חברת SYTE, המפתחת מנוע חיפוש ויזואלי מבוסס AI, חוגגים את יום העצמאות השנה עם משחק טריוויה מודרני, בו המחלקות השונות יצטרכו לנחש שמות של סרטים ישראלים על פי צירופי אימוג'י שונים. הצוותים יקבלו את החידות ביום שני (12/4) ויהיה להם 24 שעות להחזיר את התשובות. המחלקה שתנחש כמה שיותר סרטים תזכה בארוחת פלאפל ישראלית אסלית. טרה קיי, Employee Experience Specialist בחברת SYTE: "מכיוון שהחברה שלנו בנויה מקיבוץ גלויות, החלטנו להעביר לעובדים את התרבות הישראלית בצורה מהנה ומקורית".

syte. יח״צ,
״ארוחת פלאפל אסלית״/יח״צ

Urban Place: סדנת טעימות של יינות ישראלים

רשת מתחמי העבודה המשותפים Urban Place תעניק לממברים לקראת יום העצמאות חגיגה ישראלית ברחבי המתחמים. תועבר לממברים סדנת טעימות של יינות ישראלים על ידי היינן ג'וזף כץ אשר יעניק הסברים אותנטיים ויעביר את הסיפור שמאחורי כל יין - כמו כן הממברים יוכלו ליהנות מהמנה הישראלית ביותר במדינה - פלאפל לאורכם של מפגשים אלו, ובסופם אף ייהנו ממארז יינות. רומן לוי, מנכ"ל ומייסד שותף רשת מתחמי העבודה המשותפים Urban Place: "חיזוק הקהילתיות היא נר לרגלינו לאורכה של כל השנה. מבחינתנו יש כאן ניצחון משולש בתקופה זו: חגיגות עצמאות משותפות למדינה, הנאה לממברים שלנו וכמובן תמיכה בעסקים כחול - לבן".

urban place. יח״צ,
סדנת טעימות של יינות ישראלים/יח״צ

Fetcherr: ארוחה חגיגית

גם השנה חברת הסטארט אפ Fetcherr חזתה ביקוש גבוה לפלאפל, חומוס וטחינה ולכן נערכה מראש ועשתה ארוחה לעובדים שלה ביום העצמאות. Fetcherr פיתחה מערכת אגנוסטית לחיזוי מחירים, המתבססת על AI ומנתחת נתוני ביג דאטא ממקורות שונים לחברות בענפי התעופה והתיירות בעולם. Fetcherr החורטת על דגלה יזמות וקידמה, ומתגאה בהיותה חברה ישראלית מצפה לצבוע את שוק התעופה והתיירות בעולם בכחול ולבן ובגוונים שעוד לא נראו כמותם.

Jeeng: ארוחה חגיגית עם בירות מקומיות

חברת Jeeng, ציינה את יום העצמאות בארוחת צהריים ישראלית מפנקת על טהרת המטבח הישראלי ובירות מקומיות. הדר בר-קט, סמנכ"לית משאבי אנוש בחברת Jeeng: "כיף לחזור ולהיפגש פנים אל פנים, ויום העצמאות מהווה הזדמנות מצוינת לחגוג יחד. חזרנו לשגרה כולל שיעורי יוגה, קבוצת הכדורגל של העובדים חזרה להתאמן באופן קבוע, וארוחות הצהריים השבועיות מתקימות במשרד ולא בזום".

geeng. יח״צ,
ארוחה חגיגית עם בירות מקומיות/יח״צ

INX: בילוי משפחתי חגיגי יחד עם ילדי העובדים

לאחר השנה האחרונה בה ריחוק היה חלק בלתי נפרד משגרת היומיום - השנה לרגל יום העצמאות חברת הקריפטו INX תעניק לעובדיה בילוי משפחתי חגיגי יחד עם ילדיהם, וזאת בליווי אטרקציות מגוונות להורים ולילדים וכמובן: בשרים, אלכוהול, מתוקים ובעיקר אווירה רעננה. שי דתיקה, נשיא ומייסד חברת INX: "אנו שמחים להעניק לכל אחת ואחד מעובדינו את תחושת הביחד לאורכה של כל השנה. אין ספק כי יום העצמאות השנה יהיה עוצמתי במיוחד לאזרחי המדינה לאחר השנה המורכבת שעברנו".

  • עוד באותו נושא:
  • היי טק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully