וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Redmi Note 10: האם זה הלהיט החדש של שיאומי?

צחי הופמן, The Gadget Reviews

עודכן לאחרונה: 19.4.2021 / 9:39

ה-Redmi Note 10 עולה 800 שקל, הוא כולל מסך בטכנולוגיית Super AMOLED, סוללה המחזיקה יומיים וטעינה מהירה מאוד, אבל לא הכל מושלם וישנן נקודות מוזרות ששיאומי התפשרה עליהן

שיאומי רדמינוט 10. צחי הופמן, מערכת וואלה!
האם זה הלהיט החדש של שיאומי?/מערכת וואלה!, צחי הופמן

סדרת ה-Redmi היא אחת הפופולאריות של חברת שיאומי, לאחרונה החל להימכר בארץ דגם ה-Redmi Note 10, הדגם הזה הוא הזול ביותר מבין 4 סמארטפונים שיצאו באותה סדרה. מחירו של ה-Redmi Note 10 עומד על 800 שקל והוא מציע יכולות רבות שאמורות לעזור לו להפוך ללהיט במכירות, מצד שני יש גם פשרות פחות נעימות.

עיצוב "פלסטיקי", אבל נראה טוב ועם מיגון מינימלי למים

בדומה לסמארטפונים רבים אחרים בקטגוריה, ה-Redmi Note 10 עשוי פלסטיק, כך שהוא מרגיש קל ביד (פחות מ-180 גרם), אבל גם מרגיש זול. מצד שני, יש לסמארטפון הזה תקן עמידות בפני מים ואבק IP53, שזה אומר שהוא יודע להתמודד עם רסס מים. לא מדובר במיגון מים כמו במכשירים יקרים יותר, אבל זה בהחלט בונוס חשוב למכשיר ברמת המחיר הזאת. ה-Redmi Note 10 מגיע בצבעים שחור, לבן וירוק. הגרסה שהגיעה אליי לסקירה הייתה השחורה, אשר בכלל צריכה להיקרא אפורה. מה שנחמד, שבזוויות מסוימות מקבלים מראה כסוף מעט נוצץ.

שיאומי רדמינוט 10. צחי הופמן, מערכת וואלה!
עיצוב ״פלסטיקי״, אבל נראה טוב ועם מיגון מינימלי למים/מערכת וואלה!, צחי הופמן

מסך: 6.43 אינץ' בטכנולוגיית Super AMOLED

אומנם מדובר בסמארטפון עם תג מחיר של פחות מ-1,000 שקל, אבל הוא עדיין כולל מסך בגודל 6.43 אינץ' בטכנולוגיית Super AMOLED אשר יודע לספק צבעים עשירים ברזולוציה של 1080 על 2400 פיקסלים. מדובר במסך טוב לרמת המחיר, אבל כדאי גם להבין שרמת החדות שלו מוגבלת והוא נוטה להציג אזורים מסוימים בצורה חשוכה מעט. כמו כן, הזכוכית מגיעה רק עם מיגון גורילה גלאס 3 המיושנת.

שיאומי רדמינוט 10. צחי הופמן, מערכת וואלה!
מסך בגודל 6.43 אינץ' בטכנולוגיית Super AMOLED אשר יודע לספק צבעים עשירים/מערכת וואלה!, צחי הופמן

ממשק צבעוני עם אנדרואיד 11

ה-Redmi Note 10 מגיע עם ממשק ה-MIUI 12 ומערכת ההפעלה אנדרואיד 11. אין יותר מדי הפתעות, מדובר בממשק צבעוני בו קיימת מגירת אפליקציות, אין הקלטת שיחות מובנית במכשיר וגם לא WiFi Calling. פחות אהבתי שהגישה למרכז הבקרה מופרדת מלוח ההתראות. זה אומר, שבשביל לראות מה ההתראות, צריך להחליק מהחלק העליון השמאלי של המסך ובשביל להגיע לכפתורי הקישוריות צריך לבצע את ההחלקה מהחלק העליון הימני. כמו כן, היה לי באג מרגיז במסך הנעילה, אשר הציג כל הזמן בחלק העליון הימני של המסך חיווי "אין שירות", אולם בצד השמאלי מופיעה קליטה מלאה או חלקית. עוד תופעה מוזרה קיימת במצב ה"תצוגה תמידית", אשר אמורה להציג את השעון וחיווי על התראות באופן קבוע במצב המתנה, אבל משום מה בשיאומי היא נעלמת לאחר שניות בודדות.

שיאומי רדמינוט 10. צחי הופמן, מערכת וואלה!
ממשק צבעוני עם אנדרואיד 11/מערכת וואלה!, צחי הופמן

רק 4 גיגה זיכרון עבודה ובלי NFC

שיאומי התפשרה ב-Redmi Note 10 על שני דברים לא ברורים: היא מציעה אותו עם 4 גיגה זיכרון עבודה, מה שגורם לו לגמגם לעיתים קרובות, כאשר לפעמים ממש צריך לחכות עד שאפליקציות עולות. הבחירה השנייה, לא להציע אותו עם NFC. לא מדובר ברכיב יקר מדי שצריך לוותר עליו, במיוחד שאנחנו נמצאים היום בישראל, בו מתבצע מעבר של השוק לתשלומים סלולריים.

המעבד אשר שולב כאן מיועד לשוק הביניים - סנפדרגון 678, אשר היה מגיב קצת יותר טוב, ללא הבחירה בזיכרון עבודה כל כך נמוך. נפח האחסון מינימלי - 64 גיגה (יש גם גרסת 128 גיגה), כאשר יש אפשרות להרחבה באמצעות כרטיס. מה שנחמד, ששיאומי שילבה כאן רמקולים סטריאופוניים, בחירה לא שגרתית בסמארטפון עם תג מחיר שכזה, הצליל אומנם רחוק ממצוין ולא נקי, אבל הוא סטריאופוני, יחסית חזק וגם ברור. חיישן טביעת האצבע ממוקם בצד המכשיר והוא מגיב היטב. כמו כן, יש אופציה לשימוש בשני כרטיסי סים.

מצלמה שמפתיעה לטובה

ה-Redmi Note 10 כולל מערך צילום של 4 חיישנים: 48 מגה פיקסל עם מיקוד אוטומטי ומפתח צמצם f/1.8, חיישן 8 מגה פיקסל רחב (118 מעלות) עם f/2.2, חיישן 2 מגה פיקסל מאקרו f/2.4 וחיישן 2 מגה פיקסל עומק עם f/2.4. נתחיל בזה שבאור יום אפשר להוציא תמונות מצוינות עם רמת פירוט גבוהה, חדות וצבעים נעימים ועשירים. גם צילומי בוקה בהם הרקע מטושטש מאחורה בדרך כלל יצאו בצורה טובה. איפה החסרונות? לפעמים קיבלתי תמונות חיוורות בתנאי תאורה לא מושלמים או שהיה מעונן. בתנאים האלו מרגישים שהתמונות הן של סמארטפון בסיסי, בו קשה לקבל חדות או רמת פירוט טובה. כמו כן, תמונות בלילה יוצאות מרוחות.

מצלמת הסלפי מגיעה עם חיישן 13 מגה פיקסל ומפתח צמצם F2.5, התוצאות היו בהחלט סבירות עם רמת פירוט לא מאוד גבוהה.

שיאומי רדמינוט 10. צחי הופמן, מערכת וואלה!
מצלמה שמפתיעה לטובה/מערכת וואלה!, צחי הופמן

סוללה ליומיים וטעינה מהירה

ה-Redmi Note 10 מגיע עם סוללה בקיבולת גדולה של 5000 מיליאמפר/שעה וזאת מציעה ביצועים מעולים. משעה שמונה וחצי בבוקר ועד אזור אחת עשרה בלילה, נשארתי עם 49% אנרגיה (קצת יותר משלוש שעות זמן מסך). המטען המצורף בערכה (33 וואט) מציע קצב טעינה מהיר מאוד, בתוך רבע שעה קיבלתי 30% אנרגיה ובתוך חצי שעה 51% אנרגיה. בהתאם לקטגוריה, הדגם הזה לא תומך בטעינה אלחוטית.


בשורה התחתונה, שיאומי אומנם התפשרה בנקודות מסוימות ב-Redmi Note 10, כאשר הבחירה שהכי הפריעה לי היא 4 גיגה זיכרון עבודה, אבל מצד שני, היא מציעה פה מסך Super AMOLED טוב, רמקולים סטריאופוניים, מיגון מסוים מפני רטיבות, סוללה חזקה עם טעינה מהירה וגם מצלמה עם ביצועים מפתיעים לקטגוריה.

מחיר: 800 שקל (יבואן רשמי המילטון)

פשרה בביצועים, אבל יתרון למסך

בשורה התחתונה, שיאומי אומנם התפשרה בנקודות מסוימות ב-Redmi Note 10, כאשר הבחירה שהכי הפריעה לי היא 4 גיגה זיכרון עבודה, אבל מצד שני, היא מציעה פה מסך Super AMOLED טוב, רמקולים סטריאופוניים, מיגון מסוים מפני רטיבות, סוללה חזקה עם טעינה מהירה וגם מצלמה עם ביצועים מפתיעים לקטגוריה.

מחיר: 800 שקל (יבואן רשמי המילטון)

הכתבה פורסמה לראשונה ב-The Gadget Reviews

  • עוד באותו נושא:
  • שיאומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully