וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב בישראל: NIU משיקה קורקינט חשמלי במחיר משתלם

עודכן לאחרונה: 20.4.2021 / 16:53

החברה המובילה בעולם של פתרונות ניידות עירוניים חכמים, NIU, הודיעה על השקת הקורקינט החשמלי הראשון אי פעם של החברה. ה- NIU KICK SCOOTER יהיה זמין ללקוחות בקיץ הקרוב בארצות הברית, אירופה וגם בישראל. המחיר: אטרקטיבי במיוחד

הקורקינט של niu/יח״צ

החברה המובילה בעולם של פתרונות ניידות עירוניים חכמים, NIU, הודיעה על השקת הקורקינט החשמלי הראשון אי פעם של החברה. ה- NIU KICK SCOOTER יהיה זמין ללקוחות בקיץ הקרוב בארצות הברית, אירופה וגם בישראל, על ידי היבואנית הרשמית UME.

ה- NIU KICK SCOOTER נועד לחדור למרחב הניידות העירוני באמצעות פתרון MICRO-MOBILITY הטוב ביותר. לאחר שכבר פתחה את השווקים באירופה ובארה"ב לקטנועים חשמליים, NIU מוסיפה את הקורקינט החדש לארסנל הכלים העירוניים בכדי לסייע בפתרון צרכי הניידות בטווחים קצרים (1-5 ק"מ) של תושבים בעיר. NIU הקימה גם צוות מרכז ומחקר ופיתוח לפתרון בעיית "המייל האחרון", שיתמקד ביצירת רכבי מיקרו-ניידות חדשים לשווקים העולמיים. כל כלי הרכב של NIU מחוברים לאפליקציה ייחודית ומופעלים באמצעות טכנולוגיית סוללות ליתיום-יון מהדור האחרון.

יאיר יונגר, סמנכ"ל שיווק UME: "הקורקינטים החכמים של NIU משלימים לקטנועים שהשקנו בשנה שעברה, מדובר בעוד פתרון אורבני לייעל ולהקל על תרבות הנסיעה בישראל ואנחנו בטוחים שהביקוש לכך רק ימשיך לעלות".

"אנחנו מאמינים שיצרנו את חווית הרכיבה החשמלית הנוחה ביותר בהרבה פחות מ -1,000 דולר, וכמובן שרצינו לספק גם ביצועי נסיעה מעולים", אומר ד"ר יאן לי, מנכ"ל NIU Technologies ומוסיף כי "הנוחות נמצאת בפרטי המסגרת, הכידון ושלדה החזקים יותר של NIU KICK SCOOTER, וצמיגי אוויר רחבים בגודל "9.5 ובלמי דיסק (הנדירים לקורקינטים בכלל ובטווח מחיר זה בפרט) - ליצירת חוויית נסיעה חלקה ובטוחה יותר."

קורקינט niu kick scooter. יח״צ,
״כל כלי הרכב של NIU מחוברים לאפליקציה ייחודית ומופעלים באמצעות טכנולוגיית סוללות ליתיום-יון״/יח״צ

מחירו של הקורקינט בחו"ל עומד על מחיר התחלתי של 599 דולר (599 אירו באירופה) עם מהירות מקסימלית של 25 קמ"ש בהתאם לחוק. המחיר בישראל טרם נקבע, יחד עם זאת צפוי כי יהיה דומה למחירים אלו בתוספת המס המקומי. ל- NIU KICK SCOOTER Pro יש טווח של 50 ק"מ בטעינה אחת של 6 שעות, ול- NIU KICK SCOOTER Sport טווח של 40 ק"מ בטעינה אחת של 5 שעות. "חלק מהחזון שלנו הוא להגדיר מחדש את הניידות העירונית, והוספת קורקינטים למערך שלנו היא המחויבות שלנו ללקוחות שלנו ברחבי העולם לספק פתרונות ניידות מתקדמים במחירים סבירים שהם יכולים להיות גאים בבעלותם וגם לסמוך עליהם ביומיום שלהם" על פי ד"ר יאן לי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
קורקינט niu kick scooter. יח״צ,
מחירו של הקורקינט בחו״ל עומד על מחיר התחלתי של 599 דולר (599 אירו באירופה) עם מהירות מקסימלית של 25 קמ"ש בהתאם לחוק/יח״צ

עוד לקורקינט חיבור לסמארטפון, באמצעות אפליקציה והוא מצוייד בסוללת ליתיום-יון V48 Wh486 ואילו ה- NIU KICK SCOOTER Sport מגיע עם סוללת ליתיום-יון V48 365Wh . ה- NIU KICK SCOOTER עמיד במים IP54 והופך אותו למושלם לתנאי רכיבה בכל מזג האוויר. באופן נוח, מצב E-SAVE וטכנולוגיית הבלימה המתחדשת יגבירו את טווח הרכיבה לנסיעה שבועית ממושכת. העיצוב המתקפל בשילוב המתלים והמסגרת החזקים מבדילים אותו מההיצע הנוכחי בשוק. ה- NIU KICK SCOOTER יציע חוויית רכיבה נוחה יותר במרחב הניידות העירוני, וייתן למספר נסיעות קצרות וארוכות יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully