וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייפד פרו חדש ו-AirTags: ההכרזות של אפל

עודכן לאחרונה: 20.4.2021 / 21:01

אחרי חרושת השמועות, האירוע של אפל הראשון לשנת 2021 יוצא לדרך. החברה הכריזה על אייפון 12 בצבע חדש, על רכיב ה-AirTags, רכיב מעקב שניתן להצמיד לצרור המפתחות, מזוודה והאייפד פרו החדש עם בשורה בביצועים ובמסך. כל ההכרזות מהאירוע

"שלום וברוכים השבים לאפל פארק, ולאירוע הראשון לשנת 2021. כשאנחנו מתקדמים, אנחנו מבינים כמה חשוב מה שאפל עושה לחיי האנשים. אני שמח שאתם מצטרפים אלינו היום לעדכונים חדשים", אמר טים קוק, מנכ"ל אפל. את האירוע פתח קוק עם בשורה ליום כדור הארץ שיתקיים ביום חמישי, כשציין כי המטרה של אפל להסיר יותר ממיליון טון של פחמן מדי שנה.

קוק לא בזבז רגע ואחרי העדכון לכבוד יום כדור הארץ והמטרה השאפתנית של החברה, עבר קוק להכרזות: תחילה, ה-Apple Card. מעתה, משתמשי כרטיס האשראי של אפל וגולדמן זקס בארה"ב, יוכלו לחלוק את האשראי עם בן או בת הזוג. עדכון נוסף מגיע לאפל פודקאסט, כשהחברה תציע מנוי חודשי, בדומה לאפל מיוזיק. השירות יושק ב-170 מדינות במהלך החודש הבא.

אירוע אפל. צילום מסך, צילום מסך
תפחית מעל למיליון טון של פחמן בשנה הקרובה/צילום מסך, צילום מסך

צבע חדש לאייפון 12

במעבר מהיר מהאפל פודקאסט, קוק עובר לדבר על האייפון, ומשיק צבע חדש: סגול. מדובר בהכרזה המהירה ביותר של "אייפון חדש". הצבע החדש צפוי להגיע לדגמי הפרו ולדגמי ה-12 מיני והדגם הרגיל, כשהמחיר

אייפון בצבע סגול. צילום מסך, צילום מסך
תכירו: אייפון 12 בצבע סגול/צילום מסך, צילום מסך

הסוף לשמועות: אפל מכריזה על ה-AirTag

"לשירות Find My מעל למיליארד מכשירים מחוברים עד כה", אמרה קרליין וולפמן אסטרדה, מנהלת תוכנית ההנדסה במערכות אייפון. "מעתה, המערכת תהיה זמינה להתממשקות של מוצרים צד שלישי", אמרה וופלמן אסטרדה. למעשה, חברות חיצוניות יוכלו לייצר אביזרים חיצוניים שיתחברו גם הם לשירות. אך ההכרזה המעניינת ביותר בתחום האיתור הינה ה-AirTag.

airtag. צילום מסך, צילום מסך
הסוף לשמועות: אפל מכריזה על ה-AirTag/צילום מסך, צילום מסך

אחרי מספר שנים של שמועות והדלפות, רכיב המעקב AirTag מושק בצורה רשמית: הרכיב מגיע עם כיסוי הכולל מחזיק מפתחות, כשגם ניתן להוציא אותו מהכיסוי ולהכניס אותו לתוך הארנק. הוא כולל רכיב U1 שיאפשר איתור מהיר ומדויק, וממשק שמע וגרפי. רכיב המעקב יעלה 29 דולר ליחידה או 99 דולר ל-4 יחידות, ויהיה זמין החל מה-30 באפריל.

airtag. צילום מסך, צילום מסך
איתור מהיר, מדויק וממשק שמע וגרפי/צילום מסך, צילום מסך

"הדרך הטובה ביותר ליהנות משירות Apple TV Plus, היא באמצעות Apple TV 4K", אומר טים קוק, ועובר להשיק את האפל TV החדש. הסטרימר החדש של אפל מגיע עם מעבד A12, ושלט חדש. עוד הוא תומך בקצב רענון גבוה יותר, ואף מסוגל להציג תמונות HDR ישירות מהאייפון 12 פרו, באמצעות קישורית AirPlay משופרת. עוד אפל תציע כיוון צבעים שעובד באמצעות מצלמת האייפון. המצלמה, התאורה וחיישן הקרבה יעזרו לכייל את התמונה בצורה טובה יותר.

אפל TV. צילום מסך, צילום מסך
תכירו: ה-Apple TV החדש. הבשורה: בשלט/צילום מסך, צילום מסך

עוד אפל משיקה שלט חדש לסטרימר, הכולל לראשונה חמישה כפתורים ומשטח טאצ' משולב כפתורים. המשטח החדש מזכיר בעיצובו את הגלגלת המוכרת מהאייפודים. עוד אפל הוסיפה כפתור לסירי בצד השלט, וכפתור לכיבוי הטלוויזיה והאפל TV. ה-Apple TV 4K החדש יעלה 179 דולר לנפח 32 גיגה ו-199 דולר לנפח 64 גיגה.

"המקים החדשים עם מעבדי ה-M1 נהדרים", אמר טים קוק. "ה-M1 מייצג את רוב מכירות מחשבי אפל", הוסיף. במעבר חד מה-Apple TV, אפל הכריזה על ה-iMac החדש שמגיע בעיצוב חדש, ועם מגוון רחב של צבעים, ממש בדומה לאייפונים. אפל ממשיכה את מהפכת השבבים שהתחילה, ומשלבת את ה-M1, מעבד מתוצרת עצמאית שישולב גם הוא במחשבי ה-iMac.

איימק. צילום מסך, צילום מסך
שבעה צבעים חדשים: ה-iMac החדש/צילום מסך, צילום מסך

במקום מסך ה-21.5 אינץ', אפל שילבה מסך 24 אינץ' ברזולוציית 4.5K, הודות לשימוש במסגרת צרה ודקה יותר. אפל הפיקה לקחים מההשקות הקודמות, והתאימה עצמה לשנת 2021, כשהיא משיקה מצלמה ומערך מיקרופונים חדשים לגמרי. "למעשה זו המצלמה הטובה ביותר ששילבנו אי פעם במק", מסרו באירוע ההשקה. המצלמה כוללת חיישן המסוגל לצלם ברזולוציית FullHD, עם מעבד תמונה. "המצלמה תגרום לכם להיראות כמו כוכבי רוק", ציינו. עוד אפל שילבה מערך רמקולים חדש הכולל שישה רמקולים.

איימק. צילום מסך, צילום מסך
״המצלמה תגרום לכם להפוך לכוכבי רוק״/צילום מסך, צילום מסך

ה-iMac החדש יגיע עם עד ארבעה חיבורי Type-C, ו-2 חיבורי Tunderbolt. עוד אפל עיצבה מחדש את המטען, כשהוא כולל מגשר שניתן להניח מאחורי השולחן, ובכך לקבל שולחן "נקי ממטענים". המטען החדש כולל חיבור איטרנט, כשהכבל שמתחבר אל תוך ה-iMac "מתמגנט" אל המסך, בדומה למטען ה-Magsafe שהושק באייפון 12.

איימק. צילום מסך, צילום מסך
החל מ-1,299 דולר, יהיו זמינים לרכישה החל מאמצע מאי/צילום מסך, צילום מסך

עוד אפל הכריזה על מקלדת חדשה הכוללת כפתורים חדשים כמו אימוג'י, מקש "לא להפריע" והכתבה קולית. אך ההכרזה המעניינת ביותר במקלדות האלחוטיות, היא בחיישן ה-TouchID, שיאפשר פתיחה מהירה ואבטחה גבוהה של האיימק, לצד אפשרות לבצע תשלומים בצורה נוחה ומאובטחת. האיימק החדש יהיה זמין להזמנה מוקדמת החל מה-20 באפריל (היום) וישלח החל מאמצע חודש מאי. המחירים עומדים על 1,299 דולר לגרסת הפשוטה יותר ו-1,499 דולר לגרסה המתקדמת.

האייפד פרו החדש: לראשונה עם מעבד M1 ומסך מיני LED

אפל הכריזה על האייפד פרו החדש שיגיע עם מעבד M1. מדובר במעבד שנמצא במחשבי האיימק החדשים, ומחשבי המקבוק פרו, מה שהופך את האייפד החדש לעוצמתי מתמיד. האייפד החדש מגיע בעיצוב זהה, כשרוב השינויים נעשו מתחת למכסה המנוע. אפל עושה שימוש לראשונה במסך ה-Mini LED, מדובר במערך נורות לד הנמצא בגב האייפד, וכולל 10,000 נורות לד בתוך מסך 12.9 אינץ'. לשם השוואה, בדגם הקודם אפל שילבה 72 נורות בדור הקודם. הדבר יאפשר תצוגה טובה ומדויקת יותר.

אייפד פרו. צילום מסך, צילום מסך
לראשונה עם מעבד M1 ומסך מיני LED/צילום מסך, צילום מסך

החברה מציעה נפח אחסון מרבי של 2 טרה-בייט והיא מעדכנת את חיבור ה-USB שמעתה תומך ב-USB4, מה שיאפשר מהירות העברה גבוהה מבעבר. בדומה לדור בדימוס, גם הדור החדש מגיע עם חיבור Type-C. אך בשונה מהדור הקודם, האייפד החדש יגיע לראשונה עם קישורית 5G, לרבות תמיכה ב-mmWave, מה שמאפשר מהירויות העלאה והורדה גבוהות במיוחד.

אייפד פרו. צילום מסך, צילום מסך
האייפד פרו בגודל 11 אינץ׳ יעלה החל מ-799 דולר ודגם ה-12.9 אינץ׳ שיגיע עם מסך ה-MiniLED יעלה 1,099 דולר/צילום מסך, צילום מסך

בראש האייפד, אפל שילבה חיישן 12 מגה-פיקסל עם עדשה רחבה, ולצד פיצ'ר חדש הנקרא "Center Stage", האייפד יזהה את המשתמש, וידע תמיד להציג אותו במרכז המסך. עוד האייפד מגיע עם מסך התומך בתקן הצבעים P3, ותקנים נוספים שישפרו את חווית הצפייה, ואת המשתמשים המקצועיים. האייפד פרו בגודל 11 אינץ' יעלה החל מ-799 דולר ודגם ה-12.9 אינץ' שיגיע עם מסך ה-MiniLED יעלה 1,099 דולר. האייפדים יהיו זמינים להזמנה מקודמת החל מהיום, ויגיעו ללקוחות החל מאמצע חודש מאי.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully