וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בליגת העל של עולם התקשורת: SentinelOne משיקה שירות עם AT&T

עודכן לאחרונה: 21.4.2021 / 11:54

ענקית התקשורת האמריקאית משיקה שירות אבטחה מנוהל בשיתוף עם חברת הסייבר הישראלית. השירות, לניהול תחנות קצה בארגונים, יספק להן הגנה וניטור ויסתמך על הטכנולוגיה של סנטינל וואן

תומר וינגרטן. יחצ,
מנכ"ל סנטינל וואן תומר וינגרטן/יחצ

חברת AT&T , שמונה 200 אלף עובדים ופרושה על פני 200 מדינות ומספקת שירותי תקשורת ושירותים נוספים מודיעה על השקת שירות חדש לניהול תחנת קצה בארגונים - Managed Detection and Response (MDR). השירות יסתמך על הטכנולוגיה של סנטינל וואן שתותקן בתחנות הקצה (דסקטופים, לפטופים ושרתים) וסביבות ענן באתרי הלקוח ותספק הגנה וניטור לאותן תחנות קצה. השירות המנוהל מספק הגנה 24x7 מפני איומים מתקדמים ומתקפות כופרה.

השירות מתאים לגופים קטנים ללא צוותי אבטחה אך גם לגופים גדולים שיש להם צוותי אבטחה ומרכזי בקרה (Security Operations Center- SOC), שסובלים מעומס ושחיקה ולא מסוגלים לטפל בעומס האירועים. השירות מאפשר לארגונים ויזיביליות גבוהה לגבי המתרחש ברשת הארגונית ובתחנות הקצה, תגובה מהירה כנגד איומים והגנה על נכסים ארגוניים באתר הלקוח או במידה ועובדים מהבית.

שירותי האבטחה המנוהלים ( MSSP) של חברת AT&T מדורגים כמובילים בעולם ומשרתים מספר עצום של לקוחות ברחבי העולם. AT&T ו-SentinelOne ביצעו אינטגרציה מלאה שמאפשרת לאנליסטים של AT&T לאתר איומים ולהגיב להם במהירות ולפני שהארגון נפגע, וגם לחקור ביעילות תקריות שהתרחשו בעבר.

רופש צ'וקטי, סמנכ"ל סייבר ב AT&T: "עוד ועוד נקודות קצה נוספות בארגונים, ומגדילות את משטח התקיפה אותו מנצלים תוקפים. עם המומחיות שלנו בתפעול שירותי אבטחה ומתן פתרונות תקשורת מתקדמים אנו מסייעים לארגונים לצמצם את הסיכוי למתקפות ואת האימפקט שלהן בעזרת AI, כך שהן יכולות להתמקד בצמיחה עסקית".

תומר ויינגרטן, מייסד ומנכ"ל SentinelOne: "טכנולוגיית הגנת תחנות הקצה המתקדמת של SentinelOne בשילוב עם המומחיות של AT&T במתן שירותי הגנה מנוהלים מביאים לשוק את פתרון אבטחת תחנות הקצה המתקדם ביותר. הגישה שלנו משלבת AI מתקדם לאבטחת תחנות קצה, התקני IoT ועומסי עבודה בענן- כך שארגונים בטוחים יותר להתמקד בתפעול ובצמיחה".

  • עוד באותו נושא:
  • סייבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully