וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נשבר השיא, 4 שניות לנאום והוא אמר 'חיסונים'": הרשת מגיבה לנאום של ביבי

עודכן לאחרונה: 22.4.2021 / 10:38

יו"ר ימינה נפתלי בנט וראש הממשלה בנימין נתניהו ערכו הצהרות לתקשורת שכללו חילופי האשמות סביב הקשיים להרכיב ממשלת ימין. בנט, מצדו, האשים כי נתניהו חותר לבחירות חמישיות. ראש הממשלה, שכינס מסיבת עיתונאים כשעה לאחר מכן, אמר כי בנט הוא המכשול

נתניהו משיב לבנט: אתה מתעתע בציבור וסותר ב180 מעלות את מה שהתחייבת/צילום: לע"מ

יו"ר ימינה נפתלי בנט וראש הממשלה בנימין נתניהו ערכו אמש (רביעי) הצהרות לתקשורת שכללו חילופי האשמות סביב הקשיים להרכיב ממשלת ימין. בנט, מצדו, האשים כי נתניהו חותר לבחירות חמישיות, ואמר לראשונה כי יפעל להקים ממשלת פריטטית יחד עם יש עתיד ומפלגות השמאל. ראש הממשלה, שכינס מסיבת עיתונאים כשעה לאחר מכן, אמר כי בנט הוא המכשול שמונע הקמת ממשלה של הליכוד באמצעות בחירות ישירות.

בנט הדגיש תחילה כי אם נתניהו ייכשל בהרכבת ממשלה ב-14 יום שנותרו עד לתום המנדט - הוא יפעל להקים ממשלת אחדות לאומית. בדבריו, הוא שלל אפשרות של תמיכה בחוק בחירה ישירה כל עוד ישנה אפשרות להקים ממשלה, מימין או משמאל.

"לאזרחי ישראל נמאס מהמריבות ורוצים ממשלה שתעבוד בשבילם. אמרתי מיד לנתניהו שיש לו את האצבעות של ימינה כדי להקים ממשלת ימין. לצערי, בעוד שאנחנו מנסים להפוך כל אבן, נתניהו מתחמק ותוקף אותנו ללא הרף. הוא חושש ללחוץ על מי שטיפס על עצים גבוהים מדי, הוא חותר רק לבחירות חמישיות. נתניהו אומר 'אם לי לא תהיה ממשלה, לאף אחד לא תהיה'", אמר בנט.

אז מה דעתכם? מוזמנים להגיב בדף הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully