וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעט מדי ומאוחר מדי? העדכון החדש של אינסטגרם

אלדד מטמון, The Verifier

עודכן לאחרונה: 24.4.2021 / 20:13

אינסטגרם הכריזה על מנגנון אוטומטי לחסימת הודעות פוגעניות, בנוסף לחסימת משתמשים שמטרידים בעקביות. בשלב זה לא ברור מתי העדכון ינחת אצל המשתמשים בישראל, או בעולם

אינסטגרם. ShutterStock
אינסטגרם מתעדכנת/ShutterStock

בפוסט שפרסמה בבלוג החברה, חשפה אינסטגרם דרכים חדשות על ההתמודדות עם תקשורת פוגענית ברשת שלה. הפעם היא מציגה את היכולת לסנן החוצה משתמשים המנסים ליצור קשר ומשתמשים במילים פוגעניות במטרה להטריד.

ממשיכה להלחם בהטרדות ובבריונות

אחד הפיצ'רים שחשפה החברה מספק פיתרון עבור חשבונות אינסטגרם גדולים המקבלים המוני פניות, וביניהן גם לא מעט פניות מטרידות בעלות תוכן פוגעני. מרבית החשבונות שסובלים מההטרדות האלה הם חשבונות המפורסמים והמפורסמות, שמקבלים לעיתים קרובות לא מעט הודעות מיניות, גזעניות, הומופוביות או בריוניות כאלה ואחרות, שמטרתן העיקרית היא לפגוע בבעל החשבון.

אותו פיצ'ר למעשה מזהה אוטומטי את התוכן המדובר ומיד מפנה אותו ל"תיקייה" נפרדת במתחם ההודעות (DMs). האפשרות החדשה מתמקדת למעשה בבקשות לשליחת הודעה, אשר מתקבלות לרוב על ידי אנשים שאתם לא עוקבים אחריהם, ומסננת למעשה כל תוכן המזוהה כפוגעני כגון מילים, משפטים ואפילו אימוג'ים, שבהקשרי משפטים שונים יכולים לקבל קונוטציה שונה מהשימוש הרגיל (דוגמאות כמו אימוג'י החציל, אפרסק, אימוג'י של אנשים בצבע עור מסויים בהקשר גזעני ועוד). את מנגנון הסינון יהיה ניתן להפעיל ולכבות בכל זמן דרך תפריט הגדרות הפרטיות.

אינסטגרם. יח״צ,
״את מנגנון הסינון יהיה ניתן להפעיל ולכבות בכל זמן דרך תפריט הגדרות הפרטיות״/יח״צ

זה כבר זמן מה שאינסטגרם מנסה להלחם בבריונות ברשת והיא מפעילה ברשת כבר מנגנון זיהוי אוטומטי לתוכן פוגעני, מיני, גזעני, אשר מסיר אותו אוטומטית ומזהיר את המשתמשים מלהעלות אותו שוב. תכנים כמו פורנוגרפיה או דברי שטנה מתוייגים ומוסרים מהרשת באופן כמעט מיידי.

אינסטגרם. יח״צ,
בנוסף לסינון ההודעות החדש, אינסטגרם מכריזה על אפשרות חדשה לחסום משתמשים לא רצויים מליצור איתכם קשר גם בעתיד, ודרך משתמשים חדשים שהם יפתחו/יח״צ

חסימה מוחלטת של משתמשים

בנוסף לסינון ההודעות החדש, אינסטגרם מכריזה על אפשרות חדשה לחסום משתמשים לא רצויים מליצור איתכם קשר גם בעתיד, ודרך משתמשים חדשים שהם יפתחו.

לדברי אינסטגרם, ברגע שתחסמו משתמש ברשת, תוכלו לבחור אם לחסום אותו גם מכל פנייה עתידית דרך משתמשים חדשים שאותו אדם יפתח. אינסטגרם לא מפרטת איך הדבר קורה מאחורי הקלעים אבל להערכתנו מדובר בהצלבת מידע של פרטי ההרשמה אל מול המכשיר בו הוא משתמש, המיקום, סטטוס הרשת ועוד. שני הפיצ'רים החדשים יחלו להגיע אל המשתמשים השונים בהדרגה ברחבי העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully