וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להצטרף להיי-טק ללא ניסיון: המסלול החדש של אמזון ישראל

עודכן לאחרונה: 4.5.2021 / 14:44

חברת אמזון ווב סרוויס AWS, השיקה את המחזור הראשון בישראל של תכנית AWS re/Start לפיתוח מיומנויות וכישורים לעבודה בתחום הענן בהיי-טק בישראל, תחום עם ביקוש הולך וגובר. התוכנית אורכת מספר חודשים, ובסופה התלמידים יוכלו להשתלב בחברות ההיי-טק

AWS ReInvent. אמזון AWS,
כן, גם המשכורת בהתאם/אמזון AWS

חברת אמזון ווב סרוויס AWS, השיקה את המחזור הראשון בישראל של תכנית AWS re/Start לפיתוח מיומנויות וכישורים לעבודה בתחום הענן בהיי-טק בישראל, תחום עם ביקוש הולך וגובר. התוכנית בת 14 שבועות, שמתקיימת 5 ימים בשבוע, מיועדת לפיתוח הון אנושי בעזרת רכישת כישורים ומיומנויות טכנולוגיות לצד מיומנויות רכות לשוק התעסוקה, התוכנית מכוונת לאוכלוסיות שונות המחפשות עבודה, ובכך עוזרת לשלב מגוון רחב של אנשים הרוצים ללמוד את מקצועות הענן.

עמותת תפוח, הפועלת מעל ל 20 שנה ליצירת שוויון טכנולוגי בישראל באמצעות פיתוח והפעלת תכניות בסיסיות ומתקדמות בתחומי הטכנולוגיה, התעסוקה ופיתוח כישורי חיים נבחרה על ידי AWS להוביל ולהפעיל את התכנית בישראל. עמותת תפוח מביאה לתוכנית את הניסיון העשיר שלה בתחום הכשרות טכנולוגיות מתקדמות וליווי לתעסוקה, במטרה לעזור למשתתפים להצליח בהכשרתם ולרכוש את ההשכלה הדרושה עבור תעודת ההסמכה של אמזון ווב סרוויס AWS ולחברם למעסיקים פוטנציאליים.

אמזון AWS. GettyImages
רוצים ללמוד את אחד מהמקצועות הנחשבים? עכשיו זה אפשרי/GettyImages

"AWS re/Start היא תכנית ללימוד יסודות הענן של אמזון ווב סרוויס AWS. התכנית מספקת את המיומנויות הטכנולוגיות הדרושות וגם את כישורי הקריירה להם זקוקים המשתתפים על מנת להשתלב בתחום. מטרתה של התכנית היא להרחיב את מאגר הכישרונות המקומי של בעלי ידע במקצועות הענן. לכן, התכנית מציעה גם את ההכשרה הטכנולוגית הדרושה, לצד למידה של כישורי קריירה מועילים, כגון: תקשורת נכונה בעבודה, ניהול זמן, שיתופי פעולה, ראיונות וכתיבת קורות חיים", אמר רן טסלר, מנהל ארכיטקטורת פתרונות מאמזון ווב סרוויס AWS בישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
AWS ReInvent. אמזון AWS,
״התכנית מציעה גם את ההכשרה הטכנולוגית הדרושה, לצד למידה של כישורי קריירה מועילים״/אמזון AWS

"במסגרת ההכשרה הטכנולוגית, התכנית מציעה מדריכים מוסמכים ומנטורים מקצועיים אשר מעבירים קורסים בתכנות, רשתות, אבטחה, מאגרי מידע וגם למידה מבוססת תרחישים אמיתיים והתנסות מעשית במעבדות. משתתפי התכנית אשר יעברו את הבחינה המתאימה, יקבלו בסיומה תעודה המוכרת בתעשייה - AWS Certified Cloud Practitioner. כמו כן, הידע אותו ירכשו התלמידים בתכנית, יאפשר להם להגיש מיד בסיומה מועמדות לתפקידים התחלתיים במקצועות הענן. מדובר בתפקידים בתחומי אופרציה בענן, יציבות אתרים, תמיכה בתשתיות ותמיכה עסקית-טכנית", הוסיף.

עוד ציין טסלר: "התכנית מיועדת למגוון רחב של אנשים הרוצים ללמוד את מקצועות הענן, כאשר היא מכוונת לאוכלוסיות שונות המחפשות עבודה. התכנית נבנתה כך, שהיא מציעה תכנים לאנשים ללא הכשרה טכנית קודמת, כך שכל אדם בעל קריטריונים מתאימים, אשר שואף להתחיל קריירה בתחום הענן, יכול לעשות את צעדיו הראשונים בלי צורך בידע מקדים או ניסיון קודם".

"האימוץ של טכנולוגיית הענן בתעשייה, יצר ביקוש רב לעובדים בעלי הכשרה מתאימה ובקושי למלא את כל המשרות הדרושות בענף. AWS re/Start מביאה כישרונות חדשים לאקוסיסטם של הענן, על-ידי כך שהיא מכשירה אנשים ללא רקע טכנולוגי ומכינה אותם לקראת קריירה חדשה".

"AWS re/Start פונה לאוכלוסייה שללא התכנית הזאת, לא הייתה מגיעה לעבוד בתחום, ויוצרת מצב win-win לאנשים פרטיים, לקהילות מקומיות, ללקוחות ולשותפים שלנו. התכנית מחברת אנשים להזדמנויות קריירה חדשות במקצועות הענן המבוקשים, כאשר היא מאפשרת ללקוחות אמזון ווב סרוויס AWS והשותפים שלה להעסיק כוח אדם מגוון ומקצועי.


התוכנית AWS re/Start פועלת כבר ב-12 מדינות, כאשר ישראל היא המדינה ה-13 אשר מצטרפת אליה. המדינות בהן אפשר להשתתף בתוכנית הן: אוסטרליה, בלגיה, קנדה, צרפת, גאנה, אירלנד, ניגריה, הולנד, ספרד, דרום אפריקה, בריטניה וארה"ב. סבב הלימודים הראשון בישראל כבר החל, כאשר הבוגרים הראשונים בתוכנית יסיימו אותה בחודש מרץ הקרוב ותהיה להם ההזדמנות להתחיל לעבוד בתעשיית ההייטק המקומית במקצועות הענן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully