וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאשלה או פרובוקציה? הסטרימרית השנויה במחלקת נחשפה בעירום. זה העונש שקיבלה

26.4.2021 / 9:33

הסטרימרית "איימג'סמין" (אני יסמין) מובילה טרנד שנוי במחלוקת בטוויץ', פלטפורמת שידורי הלייב של הגיימרים. בטרנד החדש שצובר תאוצה, משדרת יסמין, שידורים חיים מהג'קוזי ובמהלכם היא מתכתבת עם העוקבים שלה. אחרי שהפרה את ההנחיות, נחסמה יסמין רק ליום אחד

טוויץ׳ יסמין. imjasmine - Twitch, צילום מסך
טרנד שנוי במחלקת: לשדר מהג׳קוזי/צילום מסך, imjasmine - Twitch

הסטרימרית "איימג'סמין" (אני יסמין) מובילה טרנד שנוי במחלוקת בטוויץ', פלטפורמת שידורי הלייב של הגיימרים. בטרנד החדש שצובר תאוצה, משדרת יסמין, שידורים חיים מהג'קוזי ובמהלכם היא מתכתבת עם העוקבים שלה. באחד משידוריה, הצטלמה בג'קוזי כשבטעות בגדיה הוסרו והיא נחשפה אל מול המצלמות.

על פי הדיווחים, יסמין לא הבחינה בכך, ורק אחרי שהעירו לה בצ'אט, היא כיסתה עצמה. מבחינת טוויץ', זה היה כבר מאוחר מדי. "עזרה, נחסמתי מטוויץ' ליום אחד, נתראה בקרוב", היא כתבה. ליסמין יש מעל ל-220 אלף עוקבים, וכאמור היא מובילה טרנד שנוי במחלוקת, שבו מבצעים שידורים חיים מהג'קוזי.

בטרנד החדש, מצטלמות בעיקר נשים כשהן לובשות ביקיני ומתכתבות עם העוקבים מהג'קוזי או מבריכה מתנפחת. מדיניות טוויץ' אוסרת על עירום מלא או חלקי, לרבות חשיפת איברי המין, גם כשהם מכוסים. המבקרים טענו כי בטרנד החדש, ההנחיות של טוויץ' הנוגעות לתכניים מיניים נעקפות. הנחייה נוספת אוסרת על נשים להראות את הפטמות שלהן, אותו כלל שיסמין הפרה.

הסטרימרית יסמין. אינסטגרם, צילום מסך
נחסמה רק ליום אחד/צילום מסך, אינסטגרם

יסמין אינה הראשונה שנחסמה בשבועות האחרונים בעקבות הפרת החוקים של טוויץ'. מוקדם יותר החודש, כוכבת הרשת האמריקנית "Supcaitlin", נחסמה למשך 24 שעות לאחר שלבשה בגדים "לא הולמים" במהלך השידור החי שלה. כוכבת הרשת נחסמה מלשדר לאחר שטוויץ' קיבלו "מבול" של דיווחים. ל-Supcaitlin יותר מ-53 אלף עוקבים, וגם היא נוהגת לבצע שידורים חיים מהג'קוזי, טרנד שכאמור זוכה לפופולריות גבוהה בחודשים האחרונים, וטרם נאסר על ידי הפלטפורמה של טוויץ', שבמקור הוקמה עבור שידור משחקי מחשב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully