וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכל צרה, ללא תמורה: האפליקציה החדשה שיכולה לעזור לכם בשעת חירום

עודכן לאחרונה: 26.4.2021 / 17:04

נתקעתם עם הרכב וזקוקים לעזרה בכל סוגי התקלות? הילד לא מצליח לפתוח את דלת הבית? נקלעתם למצוקה במעלית? תכירו את "Allinfo - פשוט למצוא", האפליקציה החדשה שתחבר אליכם מתנדבים-מחלצים ללא כל תמורה

אפליקציית allinfo. יחצ,
מעכשיו עזרה לכל סיטואציה. Allinfo/יחצ

כולנו נקלעים למצבים לא סימפטיים וזקוקים לעזרה. אפליקציה חדשה עשויה לסייע לנו בשעת חירום. הכירו את "Allinfo פשוט למצוא", אפליקציה חדשה שהושקה הבוקר על ידי היזם אייל מלמד, ובה מהלך חברתי מציל חיים בחינם. אם איתרע מזלכם ונתקעתם במצב חירום בעת נסיעה ברכב, צרה שקרתה בתוך המעלית, או שבן משפחה לא מצליח לפתוח את דלת הבית, כפתור המצוקה SOS יחבר אתכם ל-60.000 מתנדבים הנמצאים בארגונים שונים ללא מטרת רווח. המתנדבים נמצאים בכל רחבי ישראל ויעזרו ללא כל תמורה. הם מגיעים מארגונים כמו "ידידים", "תופעת טבע" "אחוקים" ו"עזרה בדרך" למען נזקקים מכל גיל, כולל הגיל השלישי.

הרעיון נולד כשמלמד חיפש פתרון לשיווק אחד מהעסקים להם היה שותף והבין שצריך להמציא כלי למיקסום העסק לפי שפע הקטגוריות שיש בו. כך הבין שאפשר להתייחס לכל מרכיב בבית העסק לחוד, לפי קטגוריה שונה וגם לשווק את העסק תחת הקטגוריה הכללית אליו משתייך.

"'Allinfo פשוט למצוא' מאמינה בחיבור בין עסקים למשתמשים, ובנוסף תדאג להביא למשתמשיה הגרלות, הנחות, והטבות מכלל העסקים בארץ", אומר מלמד, "האפליקציה דואגת למקסם אינפורמציה מסודרת. עסקים השייכים לרשתות, יהיו תחת קטגוריית ארגונים ורשתות. ועסקים פרטיים יוגדרו כך. תהיה התמקדות לפי ייחוס - נוער, ילדים, מורים וסטודנטים חיילים, אנשי ביטחון ומילואימניקים יקבלו הנחות מיוחדות ויחשפו לעסקים שמתייחסים אליהם במיוחד. הנראות פשוטה וקלה לתפעול כשהיא מתאימה לכל הגילאים. ההורדה של האפליקציה חינמית בכל אמצעי אפשרי".

הנתונים נאספו בעבודת שטח קפדנית של שנה וחצי. צוות הפיתוח ביקר בכל בית עסק בארץ ולמד את צרכיו השיווקיים וקהלי היעד. כמו כן בוצעו עשרות סקרים ומדגמים בין לקוחות קצה כדי לתת להם אפשרות להשיג מידע רלוונטי בצורה קלה ומהירה.

להורדה למכשירי IOS
להורדה למכשירי אנדרואיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully