וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שמישהו יהפוך את העדות למחזמר": הרשת לועגת ליאיר נתניהו

עודכן לאחרונה: 26.4.2021 / 13:46

יאיר נתניהו מעיד במשפט תביעת דיבה הדדית מול ארגון מולד בעקבות תגובתו לפוסט שפורסם. הוא טען כי "אני לא חי על חשבון המדינה, אני לא מוכן לקבל את ההגדרה המבזה הזו". הרשת לועגת לנתניהו ג'וניור ואספנו את התגובות הטובות ביותר

בווידאו: יאיר נתניהו מעיד במשפט תביעת הדיבה נגדו/צילום: ספיר לוי

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, מעיד היום (שני) בתביעת דיבה הדדית מול ארגון מולד בבית הדין לעבודה בתל אביב. עורך הדין גלעד שר, המייצג את מולד, ביקש מנתניהו להשיב לפרסומים לפיהם הוא חי על חשבון המדינה. "מעולם לא קיבלתי שקל מהמדינה, אם כבר נתתי הרבה. אני לא חי על חשבון המדינה, אני לא מוכן לקבל את ההגדרה המבזה הזו", ענה נתניהו.

שר ביקש מבנו של ראש הממשלה לציין את מקורות הכנסתו החל משנת 2016 ועד היום. נתניהו השיב כי "הייתי סטודנט לתואר ראשון. היום יש לי תכנית שבועית ברדיו גלי ישראל ולומד בבינתחומי ומקבל משכורת חודשית כשכיר". עוד הוסיף כי "מעולם המדינה לא שילמה כשאכלתי במסעדה".

בהמשך נשאל נתניהו על יחסיו עם המיליארדר ג'יימס פאקר, המקורב לאביו ונחשב לדמות מפתח בתיק 1000 (פרשת המתנות). "הכרתי את פאקר דרך הוריי", הוא סיפר. "באותה תקופה כללתי אותו במעגל החברתי שלי. בערך בשנת 2017 ביקרתי אותו במלון שלו בניו יורק".

הוא סירב להשיב אם בעת בילויו עם פאקר ובת זוגו לשעבר הזמרת מריה קארי שהו לצידו מאבטחים. "אני לא נבחר ציבור, לא עובד ציבור, אני אדם פרטי שמביע את דעתו ברשתות החברתיות. זה (אבטחה - ס"ל) מחויב על פי החלטת ועדה בדיוק כמו שהפדופיל ברק (אהוד ברק - ס"ל)", ענה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully