וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתמשי אייפון? האפליקציה שמתיימרת להגן עליו

עודכן לאחרונה: 29.4.2021 / 12:57

משתמשי אייפון? אפליקציית סיגנל מביאה עמה בשורה גדולה, גם לאנשים שכלל לא משתמשים בה - היא תגן על הסמארטפון שלכם מפני האקרים, גם אם הם משתמשים בשיטות החדשניות והמתוחכמות ביותר על מנת לפרוץ למכשיר שלכם. לפחות כך טוענת החברה

אייפון 12. יח״צ,
אפליקציית Signal, מתיימרת להגן על האייפון שלכם/יח״צ

משתמשי אייפון? אפליקציית סיגנל מביאה עמה בשורה גדולה, גם לאנשים שכלל לא משתמשים בה - היא תגן על הסמארטפון שלכם מפני האקרים, גם אם הם משתמשים בשיטות החדשניות והמתוחכמות ביותר על מנת לפרוץ למכשיר שלכם. אפליקציית העברת המסרים סיגנל צברה פופולריות רבה בחודשים האחרונים, במיוחד אחרי עדכון הנהלים של ווטסאפ בנוגע לשיתוף מידע עם פייסבוק. עשרות מיליוני אנשים כבר הורידו אותה מתוך ההבטחה על שמירת הפרטיות של המשתמשים שלה. כעת, על פי החברה, העדכון החדש לאפליקציה מכיל בתוכו קוד המשמש כ"פיתיון וירטואלי" עבור תוכנות פריצה לאייפונים, מה שלמעשה ימנע מהפורצים גישה לנתונים שעל גבי המכשיר.

חשוב להדגיש שגם ללא סיגנל, קשה מאוד לפרוץ למכשירי אפל, ובייחוד לחלץ מהם מידע ללא קוד גישה, גם אם יש בידכם אחד פעיל. עם זאת, האקרים ורשויות החוק הצליחו לעקוף את חומות ההגנה של אפל לא פעם באמצעות מכשיר שנקרא "המנתח הפיזי של סלברייט". ואם זה נשמע לכם מוכר, זה ככל הנראה בגלל שמדובר במכשיר ישראלי המפותח על ידי חברת האבטחה סלברייט, שמשרדייה בפתח תקווה. אותו מכשיר מאפשר חיבור פיזי לאייפון, וכך הוא מאפשר לפרוץ אותו באופן ידני, לסרוק את תוכנו ולאחר מכן ליצור עותק.

Signal. יח״צ,
״מצא מכשיר סלברייט שנפל ממשאית״/יח״צ

לפני מספר חודשים, חברת סלברייט, הודיעה שהיא הטמיעה במוצר שלה גם כלי שביכולתו לעקוף את ההצפנה שבה סינגל משתמשת, דבר שהרים לא מעט גבות בתעשייה. מנהל סיגנל, מתיו "מוקסי" רוזנפלד, יצא בהצהרה בעלת טון מאיים בשבוע שעבר כשסיפר כי "ראה חבילה נופלת ממשאית בזמן שעשה הליכה", חבילה שממש במקרה הכילה בתוכה מכשיר של סלברייט. בתגובה להצהרה של החברה הישראלית, מוקסי שיתף כי בעזרת שותפיו לעבודה, מצא כמה בעיות אבטחה המאפשרות להאקרים לשתול קובץ זדוני באפליקציה מסוימת באייפון.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully