וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תתפטר!": הרשת זועמת על ח"כ אמיר אוחנה

עודכן לאחרונה: 2.5.2021 / 10:03

השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה ומפכ"ל המשטרה יעקב שבתאי התייחסו לראשונה לאסון בהילולת הרשב"י בהר מירון, שגבה את חייהם של 45 בני אדם. אוחנה, שספג ביקורת נוקבת על שתיקתו מאז האסון, הבהיר: "אחריות - אין משמעותה אשמה". ברשת זעמו על אמירתו

בווידאו: השר אוחנה מוברח מבית החולים זיו כדי להימנע משאלות עיתונאים/צילום: יואב איתיאל

השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה ומפכ"ל המשטרה יעקב שבתאי התייחסו אמש (שבת) לראשונה לאסון בהילולת הרשב"י בהר מירון, שגבה את חייהם של 45 בני אדם. אוחנה, שספג ביקורת נוקבת על שתיקתו מאז האסון, אמר כי יתייצב מול המצלמות לכשתסתיים קבורת המתים והבהיר: "אחריות - אין משמעותה אשמה".

"אני אחראי - אך אחריות אין פירושה אשמה", כתב אוחנה בפייסבוק, בהתייחסות ראשונה לאירועים במירון. "לאחר שנסיים לזהות ולטמון את מתינו, אתייצב גם אתייצב בפני המצלמות. אתייצב ואקח אחריות. כן, אני אחראי לכל דבר הקשור בגופים שתחת אחריותי. אני אחראי לכל תאונת דרכים. אני אחראי לכל אדם שהותקף והמשטרה לא הייתה שם כדי להצילו. אני אחראי לכל שריפה ודליקה, ולכל הנספים משאיפת עשן. אני אחראי לכל מקרה רצח, ומקבל בעיטה בבטן כשאני שומע על כזה. אני אחראי לכל אסיר וסוהר לכל עצור ושוטר, לכל לכוד ולוחם כיבוי והצלה". אי לקיחת האחריות ובעיקר השימוש במשפט "אני אחראי - אך אחריות אין פירושה אשמה", הציתה את הרשת, עם מבול תגובות כועסות.

ומה דעתכם על זעם הגולשים בעקבות אמירת אוחנה? האם זה מוצדק? מוזמנים להגיב בפייסבוק שלנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully