וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הפרטים על העדכון החדש לווטסאפ

עודכן לאחרונה: 2.5.2021 / 10:23

עדכון קטן אבל שימושי, ועוד אחד שבדרך: ווטסאפ מתעדכנת עם שינויים בשליחת התמונות והסרטונים. מעתה, קבצי המדיה ישלחו ללא חיתוך, כך שתמונה לרוחב תוצג בצורה כמעט ומלאה. ועוד פרטים על העדכון הקרוב של פלטפורמת המסרים הגדולה בעולם

ווטסאפ. ShutterStock
כל הפרטים על העדכון החדש לווטסאפ/ShutterStock

עדכון קטן אבל שימושי: החל מהיום, פלטפורמת המסרים הגדולה בעולם מתעדכנת, עם עדכון קטן שנראה כי הלהיב במיוחד את החברה, עד כדי כך ששחררה אותו באמצעות ציוץ בטויטר. "תמונות וסרטונים מעולם לא נראו גדולים יותר, כך שאף אחד לא ישאר מחוץ לתמונה! זו סיבה מצוינת לחייך", כתבו בווטסאפ. בעדכון החדש של ווטסאפ שזמין החל מהיום למשתמשי האנדרואיד והאייפון, תמונות וסרטונים יוצגו בצורה גדולה יותר, כשעד כה בווטסאפ חתכו את התמונה ולעיתים ההקשר של התמונה לא הובן, עד שהמשתמש פתח אותה וצפה בה במלואה. כך לדוגמה, אם התמונה צולמה לאורך, ווטסאפ חתכה אותה לריבוע, ואילו כעת, היא תוצג כמעט במלואה.

במקביל לעדכון הקטן אבל השימושי, בעולם מדווחים כי גרסת הבטא זוכה לעדכון נוסף, הן למשתמשי האייפון והן למשתמשי האנדרואיד. בגרסת הבטא החדשה, המשתמשים יכולים להאזין להודעה קולית במהירות גבוהה יותר. בשבוע שעבר דיווחנו כי הפיצ'ר שוחרר לכלל משתמשי הבטא, אך זמן קצר אחר כך דווח בעולם כי הוא הוסר מסיבה לא ברורה. אלא שכעת, מדווח כי הוא חזר, ובתקווה שבקרוב יגיע לכלל המשתמשים, בגרסה הסופית של הווטסאפ. הפיצ'ר המוסתר התגלה תחילה בגרסת הבטא לאנדרואיד, ואחר כך התגלה גם באייפון, כך שאנחנו צפויים לראות אותו מושק בו זמנית, בגרסת הווטסאפ לשני המכשירים. טרם ידוע מתי ישוחרר, אך ייתכן ומדובר במספר שבועות.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully