וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהיום תתחילו לשלם באייפון שלכם - ככה עושים את זה

עודכן לאחרונה: 5.5.2021 / 8:27

באיחור של 7 שנים אחרי ההשקה הרשמית של השירות בארצות הברית, שירות ה-Apple Pay נחת בישראל. אספנו את כל מה שאתם צריכים לדעת על השירות וכיצד להגדיר את כרטיס האשראי באייפון ובשעון

כיצד להשתמש ב-apple pay/אפל

היום (רביעי) זה קורה: אפל השיקה את ה-Apple Pay בישראל. כך לראשונה, ניתן יהיה לשלם עם כרטיס אשראי ישראלי דרך האייפון, ולהשאיר את כרטיס האשראי בבית. לפי נתוני אתר Statista, לשירות התשלומים של אפל מעל 507 מיליון משתמשים ברחבי העולם. השירות שהושק לפני 6 שנים, חולל מהפכה בשיטת התשלומים ובשנים האחרונות אפל הוסיפה גם תמיכה לתשלום בכלי תחבורה ציבוריים כמו אוטובוסים ורכבות תחתית, בדומה לרב קו. לפי סקר של Visa, מגפת הקורונה האיצה את מהפכת התשלומים ללא-מגע והשימוש בארנקים אלקטרוניים, כש-55% מהנשאלים אמרו כי ישתמשו בארנקים אלקטרוניים לאחר שתחלוף.

apple pay. יח״צ,
סוף-סוף: כך תשתמשו ב-Apple Pay/יח״צ

כך תגדירו את האשראי שלכם באייפון

כדי להגדיר את כרטיס האשראי שלכם, לחצו על אפליקציית "Wallet" ולאחר מכן על סמל הפלוס. במסך שיפתח תוכלו להוסיף Credit or Debit Card. כלומר, כרטיס אשראי או כרטיס שמחייב את העובר ושב בצורה מיידית (דיירקט). במסך שיפתח אחרי לחיצת "Credit or Debit Card", תוכלו לסרוק את כרטיס האשראי באמצעות המצלמה או לחילופין להזין את פרטיו בצורה ידנית. בחלק מכרטיסי האשראי תתבקשו לעבור אימות באמצעות סמס למספר הטלפון שאליו משוייך הכרטיס. עוד יש לוודא כי לאייפון מוגדרת סיסמה וזיהוי פנים, אחרת שירות התשלומים לא יעבוד. אחרי שהאשראי יאומת, תוכלו להשתמש באייפון כדי לבצע תשלומים במסופים התומכים בכך. כל מסוף המאפשר תשלום בצורה אלחוטית (הצמדת כרטיס אשראי תומך), תומך גם בשירות התשלומים של אפל.

עוד בוואלה!

"רצתה לקלף לחיילים החמודים תפוח": הרשת זועמת על יאיר גולן

לכתבה המלאה
apple pay. יח״צ,
אל תשכחו להגדיר סיסמה, או זיהוי פנים באייפון/יח״צ

כדי לשלם באמצעות האייפון, לחצו פעמיים על כפתור הנעילה, ולאחר אימות פנים או הקשת הסיסמה שלכם, תוכלו לשלם באמצעותו. כדי לצפות בעסקאות שבוצעו, פתחו את אפליקציית הארנק ולחצו על כרטיס האשראי. במסך שיפתח תוכלו לצפות בכל העסקאות שבוצעו.

apple pay. יח״צ,
תשכחו מלהוציא את כרטיס האשראי/יח״צ

כך תגדירו את האשראי גם בשעון

לחצו על אפליקציית השעון, ובתפריט בחרו ב"ארנק ו-Apple Pay". בתפריט שיפתח תוכלו להוסיף כרטיסי אשראי. יש לשים לב כי בהגדרה של הכרטיס בשעון, נדרש לבצע אימות נוסף באמצעות סמס. כדי לשלם דרך השעון, לחצו פעמיים על כפתור הכיבוי ובחרו את כרטיס האשראי. לאחר מכן, הצמידו את השעון למסוף והתשלום יבוצע.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל
  • Apple

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully