וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתמשי אפל? אתם בסכנה. עדכנו את המכשיר מיד

עודכן לאחרונה: 4.5.2021 / 13:39

פחות משבוע אחרי העדכון ל-iOS 14.5, אפל מוציאה עדכון חדש ומפצירה במשתמשים שיעדכנו אליו במהירות. "העדכון האחרון מספק כמה עדכוני אבטחה חשובים מאוד, ואנו ממליצים לכלל המשתמשים שלנו לעדכן את המכשירים שלהם במהירות", אמרה אפל

טים קוק, מנכ"ל אפל מציג אייפון 12, 13 באוקטובר 2020. רויטרס
משתמשי אפל? אתם בסכנה. עדכנו את המכשיר מיד/רויטרס

פחות משבוע אחרי העדכון ל-iOS 14.5, אפל מוציאה עדכון חדש ומפצירה במשתמשים שיעדכנו אליו במהירות. גרסה 14.5.1, ששוחררה אמש למשתמשים ברחבי העולם, כוללת תיקונים לכמה בעיות אבטחה חמורות. "העדכון האחרון מספק כמה עדכוני אבטחה חשובים מאוד, ואנו ממליצים לכלל המשתמשים שלנו לעדכן את המכשירים שלהם במהירות", אמרה אפל. עוד בחברה הודו כי קיים חשד שהאקרים כבר ניסו לנצל חלק מהחולשות הללו. בכך למעשה, אפשר להניח שאותן חולשות התגלו כתוצאה מכך. העדכון החדש פותר גם תקלה בה חלק מהמשתמשים דיווחו על כך שלא הצליחו להפעיל ולהגדיר כראוי את התכונה החדשה, המאפשרת לברור אילו אפליקציות רשאיות לעקוב אחריהם.

העדכון האחרון ל-iOS ו-macOS הוא לא הראשון שאפל הוציאה בשנה האחרונה על מנת לטפל בבעיות אבטחה, שהתגלו ב"מתקפות יום אפס". אותן מתקפות למעשה חושפות פרצות אבטחה שלא ידעו עליהן קודם. כלומר, עברו 0 ימים מאז שהן פורסמו לראשונה. בדומה לעדכונים הקודמים שהחברה שחררה במהלך השנה, גם האחרון מגיע לפתור את בעיות האבטחה ב-WebKit - המנוע שמפעיל את דפדפן הספארי. החולשות במנוע אפשרו להאקרים להוביל משתמשים לאתרים לא בטוחים, ולאחר מכן להריץ קוד זדוני על גבי המכשירים שלהם. מדובר בבעיית אבטחה כל כך חמורה שאפל אף שחררה עדכון, iOS 12.5.3, לאייפונים ואייפדים ישנים יותר, שמתקן גם חולשות אבטחה נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully