וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר TV השיקה ערוץ סדרות חדש בשיתוף פעולה ייחודי עם סמסונג

עודכן לאחרונה: 4.5.2021 / 22:41

הטלוויזיה של פרטנר התחדש בערוץ סדרות חדש באפיק 3, עם סדרות מהאולפנים המובילים בעולם כמו הסדרה 'ניו אמסטרדם' של NBC ו'ארבע חתונות ולוויה אחת' של הולו,הערוץ ממותג "פרטנר סדרות By Samsung", עוד הוא משלב גם פרסומות של מוצרי סמסונג במעברונים בין התכניות

undefined. Zahav.ru
פרטנר TV השיקה ערוץ סדרות חדש בשיתוף פעולה ייחודי עם סמסונג/Zahav.ru

השבוע עלה בשירות הטלוויזיה של פרטנר ערוץ סדרות חדש באפיק 3, עם סדרות מהאולפנים המובילים בעולם כמו הסדרה 'ניו אמסטרדם' של NBC ו'ארבע חתונות ולוויה אחת' של הולו, לצד סדרות פופולריות כמו 'חוק וסדר: מדור מיוחד' ו'רוק 30'. הערוץ ממותג "פרטנר סדרות By Samsung", ומלבד המיתוג על גבי המסך, הוא משלב גם פרסומות של מוצרי סמסונג במעברונים בין התכניות, ללא הפרעה לצפייה במהלך הפרק. הערוץ החדש הושק במודל ייחודי שמשלב בין רכש התוכן לפעילות הפרסום (Addressable TV) של פרטנר TV, שכוללת פרסום פרוגרמטי וקמפיינים חדשניים במקומות שונים בממשק שירות הטלוויזיה. המודל הייחודי שמשלב בין פעילויות התוכן והפרסום, מאפשר תוספת מתמדת וחידושים בתחום התוכן ללקוחות פרטנר TV.

מדובר בהרחבת שיתוף הפעולה בין פרטנר לסמסונג, לאחר מספר קמפיינים מוצלחים בממשק הטלוויזיה בשנים האחרונות. סמסונג הייתה בין החברות הראשונות שעלו בפרטנר TV עם קמפיין פרוגרמטי, ומלבד הצגת פרסומות גם השיקה עם פרטנר את ערוץ 'Galaxy S10' לזמן מוגבל עם השקת מכשיר הפרימיום ב-2019, לטובת שידור קטעי וידאו מאירוע השקת המכשיר, מדריכים ו-unboxing למוצר.
בחודש האחרון יצאה פרטנר TV עם כמה בשורות בתחום התוכן, עם תוספות משמעותיות של סדרות, סרטים וספורט. ערוץ הסדרות החדש מצטרף להוספת ערוצי 'ספורט 1' לשירות הטלוויזיה, ולשיתוף הפעולה הייחודי של פרטנר TV עם שירות הסטרימינג 'אמזון פריים וידאו', הכולל חצי שנה של 'פריים וידאו' על חשבון פרטנר.

  • עוד באותו נושא:
  • פרטנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully