וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התגובה של חניכי המכינה לשריפת דגלי ישראל בטיקטוק

עודכן לאחרונה: 6.5.2021 / 11:27

בימים האחרונים הועלו והופצו ברשתות החברתיות בכלל וברשת טיקטוק בפרט סרטונים בהם מצולמים נראים משחיתים את דגל ישראל. המגמה החדשה צוברת תאוצה, ובתשובה למגמה המטרידה, חניכי המכינה יצאו בקמפיין חדש

@mechinat_hanaton

??תעשו דואט עם הסרטון הזה כדי להעלות ??לישראל בכל הטיקטוק!!! #פוריו #ארץישראל #foryou #חנתון #לשקראיןרגליים

♬ Body - Russ Millions & Tion Wayne

בימים האחרונים הועלו והופצו ברשתות החברתיות בכלל וברשת טיקטוק בפרט סרטונים בהם מצולמים נראים משחיתים את דגל ישראל. המגמה החדשה צוברת תאוצה בימים האחרונים, כשיותר ויותר סרטונים מתגלים בהם אנשים קורעים דגלי ישראל, משליכים דגל ישראל לאסלה, מוחקים את מדינת ישראל מהמפה, שורפים את הדגל עם מצית ועוד. אותם סרטונים כבר הספיקו לצבור צפיות רבות ומופצים ברשת, לכאורה, ללא כל סינון של הרשתות החברתיות או הגבלות כלשהן.

רבים מהם כבר צברו לא מעט תגובות הגוררות לשיח אנטישמי, אלים ומסית. בעקבות כך, החליטו חניכי המכינה הקדם צבאית בחנתון לנקוט בצעד נגדי ובימים והחל מיום, הם קוראים לישראלים שמשתמשים בטיקטוק להעלות סרטונים שמתעדים אותם עם דגל ישראל, לטובת נראות חיובית. בסרטון הראשון שהעלו החניכות והחניכים, שכבר צבר אלפי צפיות, לייקים ושיתופים, רואים אותם רוקדים עם הדגל, ובו גם הזמנה לעשות דואט עם הסרטון ולהפיצו.

מכינת חנתון. מכינת חנתון,
מכינת חנתון/מכינת חנתון

"ראינו את הסרטונים האלו, לא יכולנו להישאר אדישים והחלטנו להגיב. באופן אישי, היה לי קשה מאוד לראות את ההכפשה השקרית כלפי חיילי צה"ל. דגל ישראל מסמל עבורנו ערכים של אחווה, שוויון, חירות, צדק שלום וכו', ואין מקום לרמוס אותם, גם לא בשביל לגרוף לייקים ועוקבים. אנחנו מניפים את הדגל שלנו בגאווה וקוראים לכולם לעשות כמונו, לצלם ולהעלות לרשתות החברתיות", אומר בעז הראל, בן 18 מרמת גן, חניך במכינה הקדם-צבאית בחנתון, שצפוי להתגייס לקרבי ומנהל את עמוד הטיקטוק של המכינה הגלילית.

התופעה החדשה, בה אנשים שורפים את דגלי ישראל, מגיעה בזמן בו טיקטוק מנסה להילחם בתכנים האלימים והמסיתים בפלטפורמה שלה. רק בשבוע שעבר, דיווחנו כי משתמשים מלינים על תכנים פורנוגרפיים ואף תכנים אלימים שהופצו וזכו לכמות גדולה של צפיות. לטיקטוק יש מעל 689 מיליון משתמשים פעילים ברחבי העולם. רבים מהם הם בני נוער, והיא פופולרית במיוחד בקרב קבוצת הגיל הזו גם בישראל.

חשוב לציין שטיקטוק אוסרת פרסום תוכן פורנוגרפי או תכנים אלימים, בדומה לרוב הרשתות החברתיות האחרות, וחוסמת כל משתמש שמנסה לעקוף את החוקים האלה. טיקטוק סיפרה לנו אז כי "שמירה על ביטחון הקהילה היא בראש סדר העדיפויות שלנו. אנחנו פועלים בדריכות לזהות ולהסיר תוכן שמפר את המדיניות שלנו, ומדווחים לפי הצורך לגופים הרלוונטיים".

עוד בוואלה!

"נתניהו שינה את שמו ליאיר לפיד": הרשת מגיבה להעברת המנדט

לכתבה המלאה

בימים אלו ולראשונה בתולדותיהן, המכינה הקדם-צבאית והמדרשה בחנתון יוצאות בקמפיין לגיוס המונים, לטובת המשך הפעילות השוטפת, פיתוח פיזי, מלגות ועוד. הצוות במקום אופטימי לגבי השלמת הגיוס השאפתני, 400,000 שקלים, בדומה למכינות קדם צבאיות אחרות שהשיקו מהלך דומה בשנה האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully