וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע זה קורה: ווטסאפ מודיעה מה יקרה לחשבון שלכם אם לא תאשרו את התנאים החדשים

עודכן לאחרונה: 9.5.2021 / 9:44

אחרי המהומה, החששות והספקות, המועד החדש לאישור תנאי ווטסאפ מגיע: הדד-ליין לתנאי השימוש החדשים של ווטסאפ מגיע, וכעת פלטפורמת הענק מסבירה מה יקרה למי שלא יאשר את תנאי השימוש החדשים

ווטסאפ. ShutterStock
שימו לב: זה מה שיקרה אם לא תאשרו את התנאים החדשים/ShutterStock

אחרי המהומה, החששות והספקות, המועד החדש לאישור תנאי ווטסאפ מגיע: הדד-ליין לתנאי השימוש החדשים של ווטסאפ מגיע ל-15 במאי, וכעת פלטפורמת הענק מסבירה מה יקרה למי שלא יאשר את תנאי השימוש החדשים. "אף חשבון לא ימחק או יאבד מהפונקציונליות שלו בעקבות העדכון של ה-15 במאי", הבהירו בווטסאפ. המידע החדש שונה ממה שפורסם על ידי ווטסאפ בפברואר, אז הזהירו כי אי קבלת התנאים החדשים עד למועד האחרון, פירושו כי המשתמשים יאבדו את הגישה לחשבון. "אם לא תאשרו את התנאים עד אז, ווטסאפ לא תמחקר את החשבון, אבל תאבדו גישה מלאה לפלטפורמה, ולא תוכלו לשלוח הודעות מהאפליקציה".

אז מה יקרה למי שלא יאשר את התנאים החדשים? המשתמשים שטרם אישרו את התנאים, "יזכו" לתזכורת בפלטפורמה. לאחר מספר שבועות התזכורת תהפוך ל"תזכורת מתמשכת", ובשלב זה הפונקציונליות של האפליקציה תהיה מוגבלת. כך למעשה, ניתן יהיה לענות לשיחות נכנסות ולהגיב להודעות על ידי לחיצה על השיחה בהתראות, אך לא ניתן יהיה להגיע לרשימת הצ'אט הרגילה מתוך האפליקציה. לאחר מספר שבועות נוספים, המשתמשים יאבדו גם את הגישה הזאת, ולמעשה לא יוכלו להשתמש בפלטפורמה. לפי התקנון של ווטסאפ, החברה מוחקת חשבונות לאחר 120 ימים ללא פעילות.

"בחודשים האחרונים השקענו הרבה כדי לספק אינפורמציה על העדכון החדש", אמר דובר ווטסאפ בהצהרה. "באותה התקופה, רוב האנשים כבר אישרו את התקנון החדש, וווטסאפ ממשיכה לגדול. עם זאת, מי שטרם אישר את התקנון החדש, החשבון שלו לא ימחק והוא לא יאבד את הפונקציונליות ב-15 במאי. אנחנו נמשיך לספק תזכורת למשתמשים אלה".

ווטסאפ. יח״צ,
אחרי מספר שבועות חשבון הווטסאפ יפסיק לעבוד, ואחרי 120 ימים, הוא ימחק/יח״צ

העדכון לתקנון שהבריח משתמשים מהפלטפורמה

העדכון החדש של ווטסאפ התייחס לשינויים בעת הודעות של משתמשים עם עסקים. כך לדוגמה, אם עיינתם בקטלוג של משתמש עסקי, ווטסאפ התכוונה לשמור את המידע "ולהקפיץ" אותו גם בפייסבוק. בחודש ינואר ווטסאפ הודיעה כי תדחה את התאריך הסופי לאישור תנאי השימוש ל-15 במאי. אז אמרה: "נעשה הרבה יותר כדי לברר את המידע השגוי סביב אופן הפעולה של הפרטיות והאבטחה בווטסאפ. לאחר מכן, ניתן לאנשים לבדוק את המדינית בקצב שלהם, לפני שאפשרויות עסקיות חדשות יהיו זמינות ב-15 במאי".

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully