וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולי גיימינג? מצאנו משהו שהולך לשנות לכם את החיים

בשיתוף HOT

עודכן לאחרונה: 31.5.2021 / 17:07

הסיבים האופטיים הולכים לשנות את חוויית הגלישה שלנו - אינטרנט מהיר יותר ויציב יותר שלא נתקע אף פעם. אבל איך זה משפיע באופן ישיר על חיי היומיום שלנו, מעבודה ועד לגיימינג? הנה כל התשובות

אז מה זה בכלל "אינטרנט סיבים" ואיך הוא הולך לשנות לנו את החיים? סיב אופטי הוא גמיש, שקוף וקטנטן. הקוטר שלו הוא בערך כמו של שערה (בהנחה שהאינטרנט שלכם לא נתקע ותלשתם את השערות מהראש). הטכנולוגיה החדשנית של תשתית הסיבים מאפשרת העברת נתונים ומידע במהירות מדהימה, של עד 1,000 מגה.

אבל זה לא הכל - לסיבים אופטיים יש יתרונות נוספים על פני התשתית הנוכחית. ראשית, המידע עובר בהם למרחקים הרבה יותר ארוכים מבלי לאבד מרוחב הפס יותר שלהם. שנית, הם גמישים יותר ופותרים בעיה שקיימת בתשתית של כבלי נחושת - הפרעות אלקטרו-מגנטיות שעלולות לשבש את קליטת האינטרנט.

יתרון נוסף הוא שהעברה אופטית באמצעות סיבים מונעת כמעט לחלוטין אפשרות של פריצת סייבר דרך התשתית והשתלטות של גורמים עוינים על המידע. ולבסוף, הסיבים האופטיים עמידים יותר בסביבה לחה ורטובה, ולא יהרסו או יתקעו לכם את האינטרנט בגלל סופה. בזכות הסיבים האופטיים, האינטרנט שלכם הופך למהיר יותר ולא פחות חשוב מכך - ליציב יותר. בלי קרטועים ונפילות. בקיצור, עולם אחר.

בימים אלה אנחנו בעיצומה של מהפכה חדשה בעולם האינטרנט - מהפכת הסיבים. תקופת הקורונה, הסגרים והעבודה המרובה מהבית המחישו יותר מתמיד את הצורך באינטרנט מהיר ואיכותי - כזה שלא קופץ, מקרטע או נתקע. כאן נכנסת לתמונה מהפכת הסיבים של HOT, שמביאה לנו את השינוי הגדול ביותר שהכרנו בתשתית האינטרנט בישראל.

HOT. ShutterStock
כל חוויית הגלישה שלכם הולכת להשתנות/ShutterStock

מה עוד חשוב להבין?

שבתשתית האינטרנט שלכם יש שלושה משתנים שמשפיעים על חוויית הגלישה: מהירות הורדה, מהירות העלאה ו-Ping, שהוא זמן התגובה לשרת. כל אחד מהמשתנים הללו משפיע באופן מהותי על חוויית הגלישה שלכם ויכול להוות גורם מכריע אצל מי שעובד עם קבצים גדולים (תמונות וסרטונים למשל) או נהנה לשחק במשחקי וידיאו שדורשים מהירות תגובה. תשתית הסיבים האופטיים של HOT מספקת מהירות הורדה מטורפת של עד 1,000 מגה, מהירות העלאה של 100 מגה ומהירות AX - Wi-Fi 6 של עד 1,000 מגה - קצב גלישה שטרם נראה בישראל.

גם זמן התגובה לשרת נמוך במיוחד, וזו בשורה משמעותית לכל גיימר. אם אתם חובבי משחקים, ה-AX - Wi-Fi 6 יידע לחלק לכם אוטומטית יותר רוחב פס מאשר מכשיר אחר שנמצא בבית ובדיוק גולש באינטרנט להנאתו, לדוגמה. כך, חוויית הגלישה של כל אחד הופכת לרציפה יותר ובהתאם לצרכים שלו וזה שינוי משמעותי.

HOT. ShutterStock
מהם בדיוק סיבים אופטיים ולמה הם כל כך מיוחדים?/ShutterStock

איך שומרים על מהירות ה-FIBER בכל פינה בבית?

אינטרנט סיבים שמגיע עד הבית זה מצוין - אבל זה לא מספיק! כדי ליהנות ממהירות הגלישה המקסימלית בכל החדרים בבית, צריך ציוד שתומך בתקן AX - Wi-Fi 6 - נתב תומך ומגדילי טווח תומכים. מדובר בתקן העדכני ביותר, המבטיח שכל מכשיר בבית "יקבל" את מהירות הגלישה הגבוהה ביותר ויוכל לממש עד תום את הפוטנציאל של ה-AX - Wi-Fi 6.

רק ל-HOT יש ציוד חדשני בתקן AX - Wi-Fi 6 המתקדם ביותר בשוק, המותאם במיוחד לאינטרנט סיבים! הנתב החדשני תומך בטכנולוגיית MESH ומנוהל על ידי אפליקציה ייעודית, שתעזור לכם לנהל את כל הרשת הביתית. באפליקציה תוכלו לשנות הגדרות רשת בקלות - מצירוף אורחים, דרך בקרת הורים ועד לפתרון תקלות.

הגיע הזמן להתקדם

HOT FIBER עושה מהפכה אמיתית באינטרנט הביתי שלכם, עם תשתית סיבים אופטיים וציוד תקשורת תומך ומתקדם שיאפשרו לכם ליהנות מחוויית גלישה חדשה לגמרי. אז אל תחכו יותר מדי ואל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר - זה הזמן לשדרג לעצמכם את החיים!

בשיתוף HOT
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully