וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב בישראל? נטפליקס עובדת על שירות חדש

עודכן לאחרונה: 10.5.2021 / 10:22

האם נטפליקס כעת תציע בקרוב שירות נוסף מביתה בשם "נטפליקס פלוס"? על פי הדיווח, השירות החדש יציע ללקוחות החברה מאגר ענק של תכני מאחורי הקלעים, הן לתוכניות הטלוויזיה והן לסרטים שלה

צפייה בנטפליקס. ShutterStock
בקרוב בישראל? נטפליקס עובדת על שירות חדש/ShutterStock

אחרי הצטרפותן של עשרות חברות סטרימינג חדשות, אתר "פרוטוקול" מדווח כי נטפליקס כעת בדרכה להציע שירות נוסף מביתה בשם "נטפליקס פלוס". על פי הדיווח, השירות החדש יציע ללקוחות החברה מאגר ענק של תכני מאחורי הקלעים, הן לתוכניות הטלוויזיה והן לסרטים שלה, לצד פודקאסטים (ככל הנראה גם חדשים), פלייליסטים שנוצרו על ידי משתמשים, סרטוני הדרכה במגוון רחב של נושאים ועוד. השירות החדש צפוי להשתלב בחבילות הקיימות שנטפליקס מציעה כיום כתוספת אפשרית, ולעלות עוד כמה שקלים בחודש מעבר לעלות החבילות הנוכחיות.

הדיווח של פרוטוקול הגיע בעקבות סקר שנשלח לחלק מהלקוחות של שירות הסטרימינג, בו נשאלו מה דעתם על שירות מהסוג הזה. בסקר נכתב: "N-Plus זהו מרחב אינטרנטי עתידי, שבו תוכלו ללמוד עוד על התכנים האהובים עליכם בנטפליקס וכל מה שקשור אליהם". עוד צוין בסקר כי נטפליקס תאפשר למשתמשי השירות החדש ליצור פלייליסטים משלהם ולשתף אותם עם חברים באמצעות לינק או על ידי שיתוף בפייסבוק. אפשרות אחרת על פי הדיווח, היא שנטפליקס תציע בשירות החדש את פסי הקול של כל הסדרות והסרטים שלה, ואיתם משתמשים יוכלו לבנות רשימות השמעה בדומה מאוד למה שספוטיפיי מציעה כיום.

נוסף על כך, הסקר רומז כי נרשמים לשירות החדש יקבלו הצצה לתכנים חדשים של החברה, ואף יוכלו לתרום ולהשפיע על תהליך הפיתוח שלהם על ידי שליחת פידבק לחברה לפני סוף הצילומים. ואם זה לא מספיק, N-Plus צפוי גם להתחרות בוויקיפדיה, או יותר במדויק, ב-IMDB, שכן בסקר צוין גם כי "משתמשים יוכלו לחפש בגוגל סדרות וסרטים ולראות תוצאות מהשירות. האתר יציג להם מידע אודות הסדרה או הסרט אותו חיפשו, לרבות מידע על שחקנים, וכן המלצות על תוכן דומה בשירות". חשוב לציין שנטפליקס לא מפרטת כרגע מעבר למה שנחשף, ולכן עדיין אין המון פרטים על השירות החדש - בייחוד האם הוא יעלה כסף או יוצע בחינם. כמו כן, לא ברור באיזה שלב פיתוח נמצא השירות החדש והאם בכלל ישוחרר לכולם. לנטפליקס כיום 200 מיליון מנויים משלמים ברחבי העולם.

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully