וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

LG משיקה את סדרת מסכי הטלוויזיות לשנת 2021

עודכן לאחרונה: 10.5.2021 / 19:33

ליין טלוויזיות ה-OLED של LG מציג את הטווח המקיף ביותר של דגמים במגוון גדלים, ונשען על המורשת של החברה בתחומי איכות התמונה. הבשורה: מסך ה-OLED זוכה לגרסה נגישה מתמיד, עם מחיר של החל מ-5,490 שקל

lg 10p. יח״צ,
״טכנולוגיית OLED evo, המתקדמת ביותר בתחום הפאנלים״/יח״צ

חברת LG וקבצת ח.י, היבואנית הרשמית של מוצרי האלקטרוניקה הביתית של החברה, משיקות את ליין מסכי הטלוויזיה של LG לשנת 21-22 בישראל. בליין החדש ניתן למצוא את ה-OLED R1, הטלוויזיה הנגללת הראשונה בעולם, סדרות OLED חדשות, הכוללות לראשונה טלוויזיות OLED במגוון רחב של גדלים שונים וחדשים, כולל 48' C1 המתאים לחדרי שינה וחדר משחקים ו-83' אינץ, מסכים חדשים בסדרת ה-G1 היוקרתית, מסך ה-OLED Z1 בגדלים 77 אינץ' ו-88 אינץ' ברזולוציית 8K ושתי סדרות OLED חדשות - A & B בטווח מחירים נגיש יותר, ושתי סדרות בטכנולוגיה החדשה של LG QNED, בעלי תאורת Mini LED אחורית וברזולוציות של 4/8K המספקים חווית צפייה בבהירות גבוהה במיוחד. לכל אלו מצטרפות 4 סדרות NanoCell ו - 3 סדרות UHD במגוון רחב של גדלים.

"טכנולוגיית ה-OLED היא ללא ספק המתקדמת ביותר בעולם מסכי הטלוויזיה, אשר ממשיכה לזכות לשבחים רבים מקהל הצרכנים ומגופי הטכנולוגיה המובילים בעולם. אנו רואים שהביקושים לטכנולוגיית ה-OLED רק עולים, ולכן אנחנו משקיעים רבות על מנת להנגיש אותה לכמה שיותר צרכנים. זאת אחת הסיבות לכך שהשנה הושקו שתי סדרות Entry Level חדשות, והרחבנו את כמות הגדלים הקיימים של מסכי ה-OLED, על מנת שיותר צרכנים יוכלו ליהנות מהמסכים שלנו. טכנולוגיית OLED evo, המתקדמת ביותר בתחום הפאנלים, מספקת חווית צפייה ללא תחרות ומציגה את טלוויזיות ה-OLED בליגה משלהן", אמר גיא בן יהודה, סמנכ"ל השיווק של LG בישראל.

oled c1. יח״צ,
״טכנולוגיית ה-OLED היא ללא ספק המתקדמת ביותר בעולם״/יח״צ

ליין טלוויזיות ה-OLED של LG מציג את הטווח המקיף ביותר של דגמים במגוון גדלים, ונשען על המורשת של החברה בתחומי איכות התמונה. סדרת G1 החדשה משלבת את OLED evo, המהווה את השלב הבא באבולוציה של טכנולוגיית OLED ומספקת תאורה משופרת, חדות גבוהה יותר ותמונה נקייה, מפורטת וטבעית.

LG מרחיבה גם את מגוון אפשרויות הבחירה הניצבות בפני צרכנים. סדרת C1 מציגה אופציות גדלים של החל מ- 48 אינץ' ועד 83 אינץ'. המעמד הרצפתי החדש: "גלרי סטנד" Gallery stand של החברה מציג חלופה למי שאינם מעוניינים לתלות את המכשיר על גבי הקיר - ומעדיפים ליהנות מגמישות רבה יותר בתכנון המרחב הפנימי.

טלוויזיות ה- OLED החדשות של LG מצוידות בטכנולוגיית פיקסלים בעלי יכולת הארה עצמית, מציגות צבע שחור מוחלט, וזוכות לציון של 100% באיכות הצבע ובמידת הנאמנות למקור, במבחני חברת הבדיקות העולמית Intertek. המסכים תומכים גם ב- Dolby Vision IQ וב- Dolby Atmos.

OLED B1. יח״צ,
ה-OLED זוכה לגרסה נגישה במיוחד/יח״צ

בנוסף, LG משיקה השנה את סדרת QNED Mini LED TV, שמעלה את איכות התמונה בטכנולוגיית LCD לרמות חדשות. הטלוויזיות האלה זמינות ברזולוציית 8K (QNED99) ו-4K (QNED90), תוך שהן נשענות על טכנולוגיית Quantum Dot NanoCell הייחודית של LG בשילוב עם תאורה אחורית Mini LED, על מנת להפיק גווני שחור עמוקים יותר, צבעים חיים ומדויקים יותר, ורמת ניגודיות גבוהה מאלה של טלוויזיות LCD רגילות.

טלוויזיות LG QNED Mini LED מציגות רף חדש של ביצועים בקטגוריית ה- LCD, ומאפשרות למשתמשים ליהנות מתמונה מעולה באיכות HDR ומחוויית צפיה סוחפת יותר - בזכות השילוב בין טכנולוגיית NanoCell Plus החדשה ובין Quantum Dot, המספק צבעי אדום וירוק משופרים, בעוד טווח אורכי הגל של הצבע הכחול מופק על ידי ה- LED.

בתוך התמונה הכוללת של דגמי הטלוויזיות של LG לשנת 2021, דגמי ה-NanoCell החדשים (Nano75, 80,86,90) מציעים מגוון אופציות רחב של מסכי טלוויזיה איכותיים בעלי פאנל ה-NanoCell הייחודי של LG, העושה שימוש בננו-חלקיקים על מנת לסנן סטיות צבע, באופן המבטיח תמונה מדוייקת המושכת את הצופה אל תוך הסרט, אירוע הספורט או התוכנית המועדפת עליו.

  • עוד באותו נושא:
  • lg

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully