וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתמשי ווטסאפ? המדריך שאתם חייבים לבצע

עודכן לאחרונה: 11.5.2021 / 13:54

משתמשי ווטסאפ? זו תזכורת שהחשבון שלכם בסכנה. כך תגנו על חשבון הווטסאפ שלכם, ואם הוא נפרץ - כך תשיבו את החשבון. המדריך שכל משתמש ווטסאפ חייב לקרוא וליישם

ווטסאפ. ShutterStock
משתמשי ווטסאפ? המדריך שאתם חייבים לבצע/ShutterStock

בשנים האחרונות היקף ניסיונות השתלטות על חשבונות ווטסאפ רק עולה, ויש אנשים שנופלים בפח. ההונאה הפופולרית היא שהמשתמש מנסה להשתלט על חשבון הווטסאפ באמצעות התחברות לחשבון הווטסאפ מסמארטפון אחר. במהלך התקיפה, המשתמשים מאבדים גישה לחשבונות שלהם, ואולי גרוע מכך - הפורצים מקבלים שליטה מלאה, לרבות כזו המאפשרת להם לשלוח הודעות בשם הקורבן, ואף להשתמש בחשבון בצורה עויינת. מדובר בהונאה במהלכה האקרים מנסים להשתלט על חשבון הווטסאפ, באמצעות התחברות מסמארטפון חדש, וניסיון לקבל את קוד ההתחברות באמצעות הודעת ווטסאפ. אחת ולתמיד, כך תגנו על חשבון הווטסאפ שלכם, וכך תנהגו במידה ונפלתם בפח.

קיבלתם הודעת סמס עם קוד לווטסאפ ולא ביצעתם אף פעולה? מחקו את ההודעה מיד!

אם אתם מקבלים הודעה חשודה מווטסאפ הכוללת קוד של 6 ספרות, ייתכן ומישהו מנסה לפרוץ לכם לחשבון. בדרך כלל, אחרי שההודעה הזאת נשלחת, אתם צפויים לקבל מהאקר הודעה בווטסאפ או בסמס בה תתבקשו להזין את הקוד. בכל מקרה שכזה, אין למסור את הקוד לאף גורם, לא בווטסאפ ולא בסמס. הפעולה הטובה ביותר היא למחוק את הסמס. במידה ואתם מקבלים פנייה מגורם לא מוכר או אפילו מאיש קשר שמבקש את הקוד, ייתכן ותוקפים השתלטו לו על החשבון.

ווטסאפ. צילום מסך, צילום מסך
אם אתם מקבלים הודעה חשודה מווטסאפ הכוללת קוד של 6 ספרות, ייתכן ומישהו מנסה לפרוץ לכם לחשבון/צילום מסך, צילום מסך

הגנו על החשבון שלכם: הפעילו אימות דו-שלבי

אימות דו-שלבי יגן על חשבון הווטסאפ, כך שגם אם בטעות תעבירו את קוד הסמס, התוקף עדיין לא יוכל להיכנס לחשבון, מכיוון שהוא ידרש להקיש את הקוד האישי. כך למעשה, זו הפעולה שכל משתמש ווטסאפ חייב לבצע. ניתן לעשות זאת על ידי כניסה לאפליקציה, לחיצה על הגדרות, חשבון, ואז על אימות דו - שלבי. מדובר באמצעי שנועד להגן עליכם במידה והאקרים הצליחו לקבל את קוד האימות שנשלח בסמס. האימות דו - שלבי הוא למעשה סיסמה שאתם מגדירים, ובמידה ושכחתם אותה, ניתן לאפס את הסיסמה באמצעות חשבון המייל

החשבון נפרץ? זה מה שאתם צריכים לעשות

החשבון שלכם נפרץ? שלחו מייל ל- support@whatsapp.com וכתבו באנגלית "Lost/ Stolen: please deactivate my account". הוסיפו את מספר הטלפון שלכם עם קידומת, והשתדלו לפרט כמה שיותר על המקרה. כך ווטסאפ למעשה תבטל את חשבון הווטסאפ, ותוכלו להתחבר אליו שוב דרך הסמארטפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully