וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תפטרו אותה מוונדר וומן": ברשת קוראים להחרים את גל גדות בעקבות הצהרתה

עודכן לאחרונה: 13.5.2021 / 11:57

גל גדות תחת מתקפה בעקבות תגובתה לאירועים בישראל: בתמונה שהעלתה לרשתות החברתיות, גדות שיתפה כי "הלב נשבר" מהתמונות האלימות שעולות מרחבי ישראל, בהם צעירים פלסטינים ויהודים נלחמים אחד נגד השני ובכוחות הביטחון. כעת, הרשת יוצאת נגד הוונדר וומן הישראלית

הסטורי של גל גדות. צילום מסך, צילום מסך
הסטורי של גדות שעורר סערה/צילום מסך, צילום מסך

ביממה האחרונה גל גדות תחת מתקפה בעקבות תגובתה לאירועים בישראל. בתמונה שהעלתה לרשתות החברתיות, גדות שיתפה כי "הלב נשבר" מהתמונות האלימות שעולות מרחבי ישראל, בהם צעירים פלסטינים ויהודים נלחמים אחד נגד השני ובכוחות הביטחון. "המדינה שלי שרויה במלחמה. אני דואגת למשפחה שלי, לחברים שלי. אני דואגת לעם שלי", כתבה בפוסט. "זה מעגל אכזרי שחוזר על עצמו כבר יותר מדי זמן. לישראל מגיע לחיות כאומה חופשיה ובטוחה, וכך גם לשכנים שלנו. אני מתפללת עבור הקורבנות והמשפחות שלהם, אני מתפללת שהמציאות הזאת תסתיים ואני מתפללת שהמנהיגים שלנו ימצאו כבר פתרון כדי שנוכל לחיות יחד, אחד ליד השני, בשלום. אני מתפללת לימים טובים יותר", הוסיפה.

גל התגובות שהגיע לאחר מכן גרם לשחקנית לבטל את האפשרות להגיב על הפרסום שלה. גדות קיבלה בפחות משעה 41 אלף תגובות. חלק לא מבוטל מהן היו עוינות במיוחד, כשכמה אפילו קראו לאולפנים האמריקאים להסרתה מתפקיד וונדר וומן והחלפתה בשחקנית אחרת. אחרים הציפו את העובדה כי גדות שירתה בצה"ל. "זוהי תזכורת שגל גדות שירתה בצה"ל במשך שנתיים, שם היא לא רק חזתה באיך משתיקים את הפלסטינים, אלא גם תמכה בזה באופן אקטיבי", כתב אחד הגולשים.

"איך את יכולה לעודד את עצירת מעגל הטרור כשאת ועמך עומדים בשורה הראשונה ומאפשרים את זה", המשיך, תוך שימוש בהאשטג "#שחררו את פלסטין". חשוב להדגיש שבישראל היו לא מעטים ששיבחו את אמירותיה על המצב. כך למשל, בעמוד "IsraelWarRoom" בטוויטר אמרו כי "מילותיה של גל גדות אמורות לדבר לכולנו. לכל מי מאיתנו שמחפש ורוצה שלום, לא מלחמה".

עם זאת, תגובות נגד הכוכבת הישראלית הן כנראה אלו שקיבלו את רוב הבמה ברשתות החברתיות ביממה האחרונה. "אנשים חשבו שאנחנו מגזימים כשביקשנו לעשות חרם על גל גדות, שפועלת גם עכשיו ככלי פרופגנדה בשביל הממשלה שלה וכוחות הכיבוש בהן שירתה בעבר", כתבה אחת הגולשות. "היא אפילו לא יכולה להגיד את המילה 'פלסטיני'. זרקו אותה לפח האשפה של ההיסטוריה", כתבה גולשת אחרת.

אותן תגובות קשות וחריפות נגד גדות זכו לעשרות אלפי לייקים וקריאות תמיכה ברחבי הרשת. השחקנית לא זרה לכך, שכן התבטאה בחריפות לא מעט על נושאים אחרים, כמו למשל עצירת האלימות נגד נשים. במגזין "טיים" הכריזו כי היא אחת מ-100 האנשים המשפיעים ביותר בעולם לשנת 2018.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully