וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקול בראש: בדקנו את מברשת השיניים החשמלית של פיליפס

עודכן לאחרונה: 16.5.2021 / 12:16

מברשות השיניים החשמליות החכמות של פיליפס המשתמשות בטכנולוגיה ייחודית של גלי קול, מספקות צחצוח עוצמתי והגנה על בריאות החניכיים. מה חשבנו על Sonicare, המברשת שהגיעה לראשונה לישראל?

עבור רובנו מברשות השיניים מתחלקות לשני סוגים: ידנית וחשמלית. העניין הוא שזה אף פעם לא באמת פשוט כל כך, ואם במברשות הידניות יש טכנולוגיות שונות, אתם יכולים לדמיין כמה העסק מסובך כשמדובר במברשות חשמליות.

אחת היצרניות המובילות של מברשות השיניים החשמליות היא פיליפס, חברה שאתם מכירים לא מהיום, אבל מוצרי בריאות הפה שלה לא נכחו עד כה בישראל. כעת היא מגיעה לארץ עם Sonicare, מותג הכולל 5 סדרות של מברשות שיניים חשמליות חכמות ברמות מחיר שונות.

פיליפס סוניקר. יחצ,
חידוש לחובבי היגיינת הפה. ה-Sonicare של פיליפס/יחצ

אז מה מציעה לנו Sonicare? זו מברשת השיניים הראשונה בעולם המבוססת על גלי קול סונים ולטענת החברה היא מברשת השיניים הסונית המומלצת ביותר על ידי רופאי שיניים בעולם. הטכנולוגיה של Sonicare מוכחת (שוב, לטענת החברה) כטכנולוגיה בעלת יעילות מקסימלית בהסרת רובד החיידקים (פלאק) המסייעת להפחתת עששת ונתמכת במאות מחקרים. הטכנולוגיה הסונית מאפשרת בין 31,000 ל-62,000 תנועות מברשת בדקה. מדובר בתכונה שוות ערך לצחצוח שיניים במברשת ידנית במשך חודש שלם.

אני ניסיתי את Philips Sonicare ProtectiveClean 4500 - מברשת שיניים בעלת מגוון תכונות מתקדמות, כמו טכנולוגיית Pressure Sensor להלבנת שיניים בתוך 7 ימים, חיישן התראה קולי למניעה של הפעלת לחץ עודף על החניכיים, 2 מצבי צחצוח: Clean להסרת פלאק ו-White להלבנת השיניים, ראשי מברשת הכוללים את טכנולוגיית BrushSync המאפשרת את בחירת מצב הצחצוח הנכון ואת הגדרת העוצמה. המברשת מגיעה בצבעים שחור או ורוד. דגם HX6830 במחיר מומלץ לצרכן של 599.90 שקלים.

התרשמתי שהמברשת עושה את העבודה. הניקוי יסודי ומרענן, אבל לצחצוח המהיר יש מחיר. אני הרגשתי שהמברשת עם הראש הרגיל אינטנסיבית מדי, מה שלא מעודד שימוש של שתי דקות. יש בה שתי מהירויות שדירגתי כ"אגרסיבית" ו"מאוד אגרסיבית". לחניכיים רגישות ניתן לרכוש ראשים להחלפה בעלות שנעה בין 89.90 ל-159.90 שקל. עם זאת, יש לציין כי ברשת הביקורות טוענות שהיא מאוד עדינה דווקא, כך שכל אחד והתחושות שלו.

חשוב להתעכב על הביקורות, משום שבניגוד למוצר שנמכר רק בשוק הקטן של ישראל, על הסוניקר יש הרבה מאוד חוות דעת. כל המברשות המוצגות באמזון מקבלות דירוג של 4-4.5 כוכבים, כשבכל דירוג מעורבות אלפי חוות דעת. זה אומר לכם משהו על המוצר. הדגם הספציפי הזה מקבל דירוג 4.7 מ-757 ביקורות באמזון קנדה, כך שהרוב דווקא פחות מתרגשים מהעוצמה, כנראה.

מברשות השיניים החשמליות בעלות הטכנולוגיה הסונית של פיליפס שיימכרו בארץ:

  • Philips Sonicare CleanCare+ - מברשת שיניים המסירה פי 3 יותר רובד חיידקים (פלאק) ממברשת שיניים ידנית. מדובר במברשת המתאימה לביצוע המעבר ממברשת שיניים ידנית למברשת שיניים חשמלית ולשיפור בריאות החניכיים עד ל-100%. מברשת השיניים מעודדת את המשתמשים לבצע צחצוח מלא של 2 דקות ומרגילה אותם למברשת החשמלית. דגם HX3212. מחיר מומלץ לצרכן: 179.90 שקלים.
  • Philips Sonicare 2Serious Plaque Control - מברשת שיניים המסירה פי 7 יותר רובד חיידקים (פלאק) ממברשת שיניים ידנית ומוגדרת כמברשת המתאימה לביצוע המעבר ממברשת שיניים ידנית למברשת שיניים חשמלית ולשיפור בריאות החניכיים עד ל-100%. דגם HX6231. מחיר מומלץ לצרכן: 329.90 שקלים.
  • Philips Sonicare ProtectiveClean 4300 - מברשת שיניים בעלת מגוון תכונות מתקדמות, כמו טכנולוגיית Pressure Sensor להלבנת שיניים בתוך 7 ימים, תזכורת אוטומטית למועד החלפת ראש המברשת, חיישן התראה קולי למניעה של הפעלת לחץ עודף על החניכיים ועוד. דגם HX6807. מחיר מומלץ לצרכן: 449.90 שקלים.
  • Philips Sonicare ProtectiveClean 4500 - מברשת שיניים בעלת מגוון תכונות מתקדמות, כמו טכנולוגיית Pressure Sensor להלבנת שיניים בתוך 7 ימים, חיישן התראה קולי למניעה של הפעלת לחץ עודף על החניכיים, 2 מצבי צחצוח: Clean להסרת פלאק ו-White להלבנת השיניים, ראשי מברשת הכוללים את טכנולוגיית BrushSync המאפשרת את בחירת מצב הצחצוח הנכון ואת הגדרת העוצמה. המברשת מגיעה בצבעים שחור או ורוד. דגם HX6830. מחיר מומלץ לצרכן: 599.90 שקלים.
  • Philips Sonicare ProtectiveClean 6100 - מברשת שיניים חשמלית אשר תוכננה עבור משתמשים שמעוניינים בצחצוח עדין, אך יעיל לשמירה על בריאות החניכיים. המברשת כוללת טכנולוגיית חיישני לחץ ייחודית, אשר מתריעה בעת הפעלת לחץ רב מידי בעת הצחצוח ומפחיתה אותו. המברשת מספקת חווית צחצוח עדינה לקבלת חניכיים בריאות, שיניים נקיות וחיוך לבן. המברשת בעלת 3 תוכניות פעולה בדרגות עוצמת צחצוח שונות: Optimal Clean - להסרה של עד פי 7 יותר רובד חיידקי פלאק ממברשת שיניים ידנית; Optimal Gum Care - המוסיפה דקת צחצוח לעיסוי עדין של החניכיים; ו-Optimal White - להסרה של כתמים וקבלת שיניים לבנות יותר תוך שבוע בלבד. בנוסף, תכונת ה-BrushSync מספקת התראה כאשר יש צורך להחליף את ראש המברשת, בכל שלושה חודשים. המברשת מגיעה עם נרתיק נשיאה מהודר, מטען וראש מברשת נוסף. דגם HX6871. מחיר מומלץ לצרכן: 799.90 שקלים.
  • ניתן לרכוש ראשי מברשת להחלפה לצחצוח רגיל או צחצוח עדין במגוון מארזים של זוגות או רביעיות במחיר מומלץ לצרכן הנע בין 89.90-159.90 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully