וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גידול של 90%": נתוני האינטרנט בעקבות מבצע "שומר החומות"

עודכן לאחרונה: 14.5.2021 / 13:21

קבוצת HOT מדווחת על שימושים מוגברים ברשת האינטרנט והסלולר בכלל הארץ ובאזור הדרום בפרט: גידול של 90% בצריכת האינטרנט באזור הדרום לעומת המרכז עם גידול של 71%

יום אחרון במקלט באשקלון 5 באוגוסט 2014. רויטרס
״גידול של 90%״: נתוני האינטרנט בעקבות מבצע ״שומר החומות״/רויטרס

קבוצת HOT מדווחת על שימושים מוגברים ברשת האינטרנט והסלולר בכלל הארץ ובאזור הדרום בפרט:
גידול של 90% בצריכת האינטרנט באזור הדרום לעומת המרכז עם גידול של 71%; על רקע ביטול הלימודים במוסדות הלימוד ומעבר ללימודים דרך ה-ZOOM, גידול של 102% בהעלאה באשדוד, 96% בשדרות. HOT mobile מדווחת על גידול שיא של 16% בקצב צריכת הדאטה דרך רשת הסלולר החל מהשעה 21:00; גידול של 57% בכמות דקות השיחה.

"על רקע מבצע שומר חומות, אנו מזהים ביממה שימושים מוגברים ברשת האינטרנט וברשת הסלולר. HOT, כקבוצת התקשורת המובילה בישראל, עובדת לילות כימים ופועלת על מנת לשמור על יציבות הרשת בעומסים אלו", מסרו בהוט.

על רקע מבצע שומר חומות וביטול מוסדות הלימודים באזורים נרחבים ברחבי הארץ - קבוצת HOT מדווחת על שימושים מוגברים ברשת האינטרנט והסלולר. מבדיקה שערכה החברה, ביממה האחרונה חל גידול של 72% בשימוש בתעבורת האינטרנט בכל המדינה. ביישובי הדרום חל גידול של 90% בצריכת האינטרנט ביממה האחרונה. כך לדוגמא, חל גידול של 109% בצריכת האינטרנט בשדרות, גידול של 97% באשקלון וגידול של 96% באשדוד לעומת יישובי המרכז בהם חל גידול כולל של 71%. בראשון לציון חל גידול של 86% בצריכת האינטרנט, 67% בתל אביב ו-57% בהרצליה.

על רקע ביטול הלימודים באזורים נרחבים ברחבי הארץ ומעבר ללימודים דרך ה-ZOOM, חל גידול של 87% בהעלאה. ביישובי הדרום חל גידול של 99% - באשדוד גידול של 102%, בשדרות גידול של 96% ובאשקלון גידול של 89%. ביטול מוסדות הלימודים ניכרת גם בשימושים

ביישובי המרכז עם גידול של מעל ל-91% בהעלאה. כך לדוגמא, בראשון לציון חל גידול של 103%, בתל אביב גידול של 89% ובהרצליה גידול של 79%. נתונים אלו מראים את מס' הישראלים אשר בחרו להישאר בבית ולהמשיך את שגרת העבודה והלימודים רק האינטרנט. חברת HOT mobile מדווחת על שיא שימוש של כל הזמנים עם גידול של 16% בצריכת הדאטה. החברה מדווחת כי אתמול בערב החל מהשעה 20:45, בזמן המטח הכבד על ישראל, חל גידול של 57% בכמות דקות השיחה היוצאות, גידול של 100% בכמות השיחות היוצאות וכן גידול של 100% בכמות ההודעות היוצאות.

החברה צופה כי השימושים ימשיכו ויגברו והיא נערכת למספר פעולות על מנת לאפשר את המשך יציבות הרשת על אף העומסים, בין היתר החברה פועלת להרחבת כל הצירים הנדרשים על מנת למנוע עומסים וכן מבצעת הרחבות בכמות התדרים ברשת האינטרנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully