וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע מבצע "שומר החומות": האקרים תקפו אתרים ישראלים

עודכן לאחרונה: 16.5.2021 / 14:47

עשרות אתרים ישראלים נפרצו על ידי AnonGhost, קבוצת האקרים פרו - פלסטינים. במהלך הלילה הצליחו ליצור עומס על אתרים ממשלתיים, אך לא נרשם נזק נוסף. במקביל, עשרות אתרים נוספים הותקפו וכרטיסי אשראי הודלפו

גל פריצות לאתרים ישראלים. צילום מסך, צילום מסך
האקרים פרו-פלסטינים במתקפה על אתרים ישראלים/צילום מסך, צילום מסך

עשרות אתרים ישראלים נפרצו על ידי AnonGhost, קבוצת האקרים פרו - פלסטינים. במהלך הלילה הצליחו ליצור עומס על אתרים ממשלתיים, אך מעבר לקשיי פתיחת האתרים במהלך הלילה, לא נרשם נזק נוסף. במקביל, עשרות אתרים הותקפו על ידם, מה שהוביל בעיקר להשחתה של האתרים, ובאתר אחד אף הודלפו כרטיסי אשראי.

"בדיוק כמו שהבטחנו, ואפילו יותר, השבח לאל. היום אתרי ממשל ציוניים, בעלי חשיבות רבה, ניו נתונים להתקפות הרסניות שהובילו לשיבוש הגישה אליהם, ולהוצאתם מהשירות.כמו כן, נפרצו אתרי האינטרנט של מספר חברות וארגונים פרטיים. מאות אתרים שונים, נפרצו גם הם, מה שיגרום לישות הציונית לסבול מהפסדים כספיים וכלכליים כבדי. מתקפות האקרים עדיין ממשיכות, בתמיכה באל-אקצה, ובפלסטין האהובה, ברוך השם", כתבו התוקפים.

גל פריצות לאתרים ישראלים. צילום מסך, צילום מסך
פרטי האשראי שהודלפו לרבות מספר טלפון, כתובת ומיקוד/צילום מסך, צילום מסך

"כמו בהרבה מבצעים בעבר- קבוצות האקרים מנצלות את המצב כדי לתקוף חולשות ישנות או ידועות כדי לייצר "הישג מהיר" בדמות השחתה של אתר הבית והעברת מסרים אידיאולוגיים. כך, הם סורקים את הרשת לאתרים עם סיומת ישראלית co.il ומאתרים את החולשות הידועות. מחזיקי אתרים צריכים לוודא שהם משתמשים בתוכנות מעודכנות בכדי לוודא שלא מנצלים חולשות קיימות שתוקפות אותם וכן לעבות את כלי ההגנה שלהם, במיוחד בתקופות מעין אלו", אמר עודד ואנונו ראש מחלקת חולשות מוצרים בצ'ק פוינט.

בין האתרים שהותקפו ניתן למצוא את אתר הצוותא, מותגי תכשיטים פרטיים, וחברות ניהול פרויקטים, יזמות ונדל"ן. רוב הנזק כאמור, הוא בעיקר השחתה, כשהתוקפים העלו עמוד פנימי עם דגל "פלסטין" וכתבו "נפרץ על ידי AnonGhost. #שחררו את 'פלסטין'". עוד הודלפו כרטיסי אשראי בקבוצות טלגרם "Fighter Crew" המשתייכת לקבוצת תוקפים אינדונזית. בעיון בקבוצה, נראה כי הודלפו עשרות כרטיסי אשראי, מספרי טלפון וכתובות.

מה לעשות אם פרטי האשראי שלי דלפו?

מומלץ להיות עירניים ולבדוק את חיוב האשראי. במידה ואתם רואים חיוב חריג, התקשרו לחברת האשראי, בטלו את הכרטיס והפעילו את הביטוח של חברת האשראי. כך תוכלו לקבל את הכסף בחזרה במידה ובאמת נעשה שימוש שלא על ידכם. במקביל, אין להעביר את תמונת האשראי שלכם או את הפרטים באמצעים לא מאובטחים כמו בהודעת ווטסאפ או במייל. בכל מקרה שבו אתם מתבקשים להזין את פרטי האשראי, יש לוודא כי האתר מאובטח (סימן המנעול על יד כתובת האתר בדפדפן) וודאו כי מדובר באתר לגיטימי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully