וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התכונה הכי טובה בווטסאפ עומדת להשתפר

עודכן לאחרונה: 20.5.2021 / 10:07

ווטסאפ עומדת להתעדכן: אתר WABetaInfo המדווח על הדלפות בווטסאפ, חשף כי ווטסאפ עובדת על הרחבת מחיקת ההודעות בצורה אוטומטית לאחר שבוע ימים. עוד העדכון לתקנון השנוי במחלוקת יצא לפועל, ויש לכם 90 ימים לאשר או שהחשבון ימחק

ווטסאפ. יח״צ, צילום מסך
התכונה הטובה ביותר בווטסאפ צפויה להתרחב/צילום מסך, יח״צ

עוד "ניסיון" לשמור על הפרטיות של המשתמשים? אחרי שווטסאפ השיקה תכונה המאפשרת למחוק הודעות בצורה אוטומטית לאחר שבוע ימים (מישהו אמר טלגרם?), כעת מדווח כי התכונה עשויה להתרחב גם לקבוצות, כשעד כה ווטסאפ אפשרה לבצע את המחיקה בצורה אוטומטית רק בהודעות פרטיות, כלומר התכונה לא הייתה זמינה בקבוצות. אתר WABetaInfo המדווח על הדלפות של פיצ'רים חדשים בווטסאפ, מדווח כי פלטפורמת המסרים הגדולה בעולם צפויה להתעדכן, כשהפיצ'ר למחיקת הודעות אוטמטיות צפוי להתרחב, וניתן יהיה להפעילו גם בקבוצות.

בווטסאפ השיקו לראשונה את הפיצ'ר בנובמבר 2020, והוא זכה לפופולריות גבוהה, בעיקר בשל השמירה על הפרטיות. מדובר בפיצ'ר שכבר היה קיים בטלגרם לפני מספר שנים, אך בהחלט היה חסר בווטסאפ. "ווטסאפ מפתחת אפשרות חדשה שתאפשר למחוק הודעות בצורה אוטומטית בצ'אטים חדשים. כשהמשתמש מפעיל את האפשרות, הצ'אט החדש יתחיל עם הודעות שנמחקות לאחר שבוע", הסבירו ב-WABetaInfo. כעת יש להפעיל את האפשרות בכל צ'אט בצורה פרטנית, ואילו בעדכון החדש ניתן יהיה גם להפעיל את האפשרות בצורה גורפת, ללא הפעלה מיוחדת. "האפשרות תחת פיתוח, אך היא תהיה זמינה בעתיד בגרסת האייפון והאנדרואיד".

בינתיים, עדכון התקנון השנוי במחלוקת יצא לפועל

הדד-ליין לתנאי השימוש החדשים של ווטסאפ הגיע ב-15 במאי, ולמשתמשים יש כ-90 ימים לאשר את התקנון לפני שיאבדו גישה לחשבון. פלטפורמת הענק הסבירה מה יקרה למי שלא יאשר את תנאי השימוש החדשים. "אף חשבון לא ימחק או יאבד מהפונקציונליות שלו בעקבות העדכון של ה-15 במאי", הבהירו בווטסאפ. המידע החדש שונה ממה שפורסם על ידי ווטסאפ בפברואר, אז הזהירו כי אי קבלת התנאים החדשים עד למועד האחרון, פירושו כי המשתמשים יאבדו את הגישה לחשבון. "אם לא תאשרו את התנאים עד אז, ווטסאפ לא תמחקר את החשבון, אבל תאבדו גישה מלאה לפלטפורמה, ולא תוכלו לשלוח הודעות מהאפליקציה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully