וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף לטרנד המיני? "שדרנית הג'קוזי" נחסמת מטוויץ'

עודכן לאחרונה: 21.5.2021 / 12:01

הסטרימרית "Amouranth" מובילה טרנד שנוי במחלוקת בטוויץ', פלטפורמת שידורי הלייב של הגיימרים. בטרנד, משדרים שידורים חיים מהג'קוזי ובמהלכם היא מתכתבת עם העוקבים שלה. כעת הפלטפורמה יוצאת נגדה, ונגד הטרנד המדאיג

Amouranth. Twitch, צילום מסך
בעולם מקווים ש-Twitch תחסום את הטרנד המטריד/צילום מסך, Twitch

פלטפורמת שידורי הוידאו החיים "Twitch" עושה סוף לטרנד שידורי הוידאו מהג'קוזי ששוטף את הפלטפורמה בשבועות האחרונים. הכוכבת קייטלין סירגוסה, הידועה תחת הכינוי "Amouranth", הכריזה כי הפלטפורמה חסמה את את האפשרות להציג פרסומות בשידורים שלה, ההכנסה העיקרית של הכוכבת. Amouranth נחשבת לאחת מהכוכבות הגדולות ביותר בפלטפורמה, כשיש לה מעל ל-3 מיליון עוקבים, והיא מובילה את "טרנד הג'קוזי".

בטרנד השנוי במחלוקת, הנשים לובשות ביקיני ומשוחחות עם עוקבים במשך שעות, בכל פעם מג'קוזי או בריכה מתנפחת. "אתמול הודיעו לי שטוויץ' הפסיקה את הפרסום בערוץ שלי ללא הגבלת זמן. הם לא ניסו לעזור בשום דרך. הייתי צריכה ליזום את השיחה לאחר ששמתי לב, ללא כל התראה מוקדמת. כך למעשה, כל ההכנסות מהערוץ נעלמו". יש לציין כי הפלטפורמה הוקמה בעיקר עבור גיימרים שמשדרים את משחקי הוידאו שלהם בזמן אמת, והיא מאפשרת לשוחח עם הגיימר בזמן אמת ולשלוח לו גם כסף.

למרות שהפלטפורמה הוקמה עבור הגיימרים, טרנד השידורים מהג'קוזי פרח לאחרונה, וחלק מהסרטונים הוסרו בשל הפרת הנחיות הקהילה שאוסרת במפורש על תוכן בעל רמיזות מיניות. על פי אתר Statista, 38 אחוזים מכלל משתמשי Twitch בארה"ב הם בין הגילאים 10 ל-19, ויש מי שטוען שאין מקום לסרטונים כאלו בפלטפורמה שמיועדת לקהל הצעיר.

רק לאחרונה נחסמה הסטרימרית "איימג'סמין" (אני יסמין) באחד משידוריה, הצטלמה בג'קוזי כשבטעות בגדיה הוסרו והיא נחשפה אל מול המצלמות. עוד נחסמה גם כובת הרשת האמריקנית "Supcaitlin", לאחר שלבשה בגדים "לא הולמים" במהלך השידור החי שלה. כוכבת הרשת נחסמה מלשדר לאחר שטוויץ' קיבלו "מבול" של דיווחים. ל-Supcaitlin יותר מ-53 אלף עוקבים, וגם היא נוהגת לבצע שידורים חיים מהג'קוזי, טרנד שכאמור זוכה לפופולריות גבוהה בחודשים האחרונים, וטרם נאסר על ידי הפלטפורמה של טוויץ', שבמקור הוקמה עבור שידור משחקי מחשב.

  • עוד באותו נושא:
  • טוויץ'
  • TWITCH

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully