וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטפליקס מודיעה על כניסתה לעולם הגיימינג

אחרי שהשיקה מספר משחקים ב-2019, וטענה כי פורטנייט זו המתחרה הגדולה ביותר, כעת נטפליקס מודיעה על כניסתה לעולם הגיימינג. החברה החלה לגייס בימים האחרונים בכיר שיעמוד בראש התחום

צפייה בנטפליקס. ShutterStock
נטפליקס מודיעה על כניסתה לעולם הגיימינג/ShutterStock

אחרי שב-2019 הוציאה לראשונה מספר משחקים במעין ניסיון, כעת נטפליקס הופכת את זה לרשמי ומכריזה על כניסתה לעולם הגיימינג. ביממה האחרונה דווח כי נטפליקס מחפשת בכיר לתחום משחקי הגיימינג, ובשעות האחרונות ענקית הסטרימינג אישרה על כניסתה לעולם הגיימינג. על פי הדיווחים, החברה צפויה להשיק חבילות משולבותה כוללות חבילת גיימינג וסטרימינג, בדומה למהלך של אפל.

"המנויים שלנו מעריכים את המבחר ואיכות התוכן. זו הסיבה שאנחנו ממשיכים להרחיב את ההצעה שלנו - החל מסדרות דוקו, סרטים, תוכן בשפה המקומית וריאליטי, החברים שלנו יוכלו "לחיות" את הסיפור שהם אוהבים בצורה אינטראקטיבית, או משחקים המבוססים על "דברים מוזרים" ו"בית הנייר". אז אנחנו שמחים לעשות יותר תוכן אינטראקטיבי", אמר דובר נטפליקס.

הדיווח של נטפליקס על כניסתה לשוק הגיימינג נותר מזערי, ולא ברור לאיזה כיוון ענקית הסטרימינג צועדת בדיוק. עם זאת, זה היה ברור שנטפליקס תכנס לעולם הגיימינג, כשהשיקה מספר משחקים בשנים האחרונות. עוד דווח כי קצב הצטרפות המנויים בנטפליקס נמצא במגמת האטה, וזאת גם בעקבות דחייה בהפקות מקור. רק ב-2019 נטפליקס הודיעה כי המתחרה הגדולה ביותר שלה היא לא דיסני ולא HBO, אלא המשחק פורטנייט, ששואב צופים פוטנציאלים.

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully