וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתמשי אייפון? אפל משחררת עדכון חדש

עודכן לאחרונה: 25.5.2021 / 9:43

חברת אפל שחררה את עדכון iOS 14.6 הכולל שני פיצ'רים מהותיים: הראשון זמין רק בארצות הברית, והוא משדרג את השימוש ב-Apple Card, והשני עוסק בפודקאסטים. כל הפרטים על העדכון החדש של אפל

פודקאסט באייפון. צילום מסך, צילום מסך
אפשרות לשתף כרטיס אשראי, ומנויי ייעודי לפודקאסטים/צילום מסך, צילום מסך

אפל שחררה היום (שלישי) עדכון למערכת ההפעלה iOS. העדכון 14.6 זמין למכשירי אייפון 6S ומעלה, ובעוד שלא מדובר בעדכון משמעותי, הוא כולל שני פיצ'רים חדשים שאפל הכריזה עליהם באירוע שקיימה בחודש אפריל. אחד מהפיצ'רים זמין רק בארה"ב, והוא מאפשר שיתוף כרטיס אשראי משפחתי, המאפשר לשני אנשים לחלוק Apple Card, המאפשר לעקוב אחר העסקאות, לנהל את ההוצאות ולבנות דירוג אשראי משותף. עוד הורים יוכלו לשתף את הכרטיס עם הילדים, לרבות להגביל את ההוצאות. האפשרות זמינה בשלב זה רק בארצות הברית, ונראה כי היא כפופה לשימוש ב-Apple Card בלבד ולא בכל כרטיס אשראי.

הפיצ'ר השני הוא המנויי לפודקאסטים. המנויי זמין למאזינים ב-170 מדינות, והוא מאפשר האזנה לפודקאסטים אקסקלוסיביים של אפל, לרבות האזנה ללא פרסומות, גישה לתוכן נוסף וגישה מוקדמת לתכנים חדשים. עוד אפל ביצעה מספר שינויים ל-AirTag ואפליקציית "Find My" המאפשרת איתור של מוצרי אפל, ושבבי AirTag. מעתה, במצב שבו המוצר נאבד, אפל תאפשר להוסיף גם כתובת מייל ליצירת קשר ולא רק מספר טלפון. עוד ה-AirTag יציג מספר טלפון ברגע שמכשיר תומך NFC יסרוק אותו.

העדכון זמין החל מהיום, וכמו תמיד, אנחנו ממליצים להמתין מספר ימים לפני השדרוג, ולבצע גיבוי מלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully