וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוך שעתיים: iDigital תאפשר תיקוני מסך רשמיים בסניפי החברה

עודכן לאחרונה: 26.5.2021 / 9:47

רשת החנויות iDigital הוסמכה על ידי אפל העולמית, והחלה בתיקון והחלפת מסכי iPhone למסכים מקוריים, כשזמן התיקון וההחלפה למסך מקורי יקוצר משמעותית, תיקון תוך שעתיים בלבד

אייפון 12. יח״צ,
תיקון מסך רשמי, בתוך שעתיים בלבד/יח״צ

לאחר שהוסמכה על ידי אפל העולמית, iDigital החלה בתיקון והחלפת מסכי iPhone למסכים מקוריים, כשזמן התיקון וההחלפה למסך מקורי יקוצר משמעותית, תיקון תוך שעתיים בלבד. "במשך שנים מובילה אידיגיטל את חווית אפל בישראל. ההסמכה החדשה של אפל מאפשרת לנו כעת לעשות שינוי בשוק תיקוני המסכים בישראל. בזכות הפריסה הגאוגרפית של הסניפים והיותנו מעבדה מורשית, נוכל לייצר לראשונה בישראל, אופציה מהירה ונוחה לתיקון רשמי ובחלקים מקוריים", אמרה איילת צרפתי -רוזן, מנכ"לית iDigital.

 
 

מעתה, משתמשי אפל יוכלו ליהנות מתיקון מהיר במיוחד על ידי מעבדה רישמית, חלפים מקוריים ושמירה על אחריות היצרן. בשנים האחרונות אפשרה אפל תיקון של מסכים מקוריים בישראל באמצעות הסמכה של מעבדה אחת בלבד שאליה נדרשו כל המעבדות הרשמיות בארץ לשלוח את האייפונים שדרשו החלפת מסך. מצב זה יצר זמן טיפול ארוך ומורכבות לוגיסטית שלא אפשרה מתן שירות מהיר למשתמשי אפל.

כמו כן, החלפה במסך שאינו מקורי עלולה לייצר את התקלות הבאות: פגיעה בתצוגת המסך והצבעוניות (כיול צבעים שגוי) או בביצועיו, פגיעה ברכיבים רגישים שהם חלק מהמסך כמו אופציית זיהוי הפנים Face ID, תצוגת  True Tone לא איכותית, התרוקנות לא מכוונת של הסוללה ועוד. רכיבים אלה, שהם חלק מהמסך, עשויים להיפגע כאשר מחליפים למסך לא מקורי או כאשר מחליף אותו טכנאי לא מוסמך, ופגיעה באטימות המסך לנוזלים ולאבק שעשויה להביא לנזק חמור כגון קורוזיה של הרכיבים הפנימיים של האייפון.
 
החלפת מסך ברשת iDigital, ,מבטיחה לצרכן חלפים מקוריים ורשמיים של Apple. אפל מספקת חלקי חילוף מקוריים רק למעבדות רשמיות. רבים מהצרכנים אינם מודעים לכך שתיקון במעבדה לא רשמית , משמעו תיקון באמצעות חלפים משומשים או לא מקוריים. תיקון רשמי מבטיח שמירה על אחריות היצרן - על פי אפל, תיקון מסך במעבדה לא רשמית מבטלת את אחריות היצרן על המסך.

החלפת מסך לאייפון 12 תעלה 1,279 שקל, החלפת מסך לאייפון 11 תעלה 999 שקל והחלפת מסך לאייפון XR תעלה 999 שקל. הרשת נערכה למהלך עם פתיחת מעבדות בסניפים המרכזיים שלה והכשרת צוותים מקצועיים לטיפול בהחלפת המסכים. בשלב הראשון השירות יופעל בסניפי רמת אביב, דיזינגוף ת"א, ראשון לציון, ירושלים, נתניה, חיפה ובקרוב קריון, כשסניפים נוספים יצטרפו בהמשך.
 

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully