וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני שהקיץ מפרק אותנו, יש משהו שאפשר לעשות

בשיתוף תדיראן

עודכן לאחרונה: 28.6.2021 / 10:02

הקיץ מגיע וכדאי לקנות מזגן שיודע לעבוד שעות נוספות כדי להתמודד עם החום הבלתי נסבל. אבל חשוב שנדאג גם לאיכות האוויר, שעלולה להיות מסוכנת דווקא בין ארבע הקירות שלנו. איך ומה כדאי לבדוק לפני שקונים מזגן? עם מי מתייעצים ואיפה? כל התשובות פה

קיץ - תדיראן. ShutterStock
הקיץ כאן וצריך לדאוג שיהיה לנו גם נעים וגם בריא בתוך הבית/ShutterStock

הנה משהו שידעתם, ומשהו ש(כנראה) לא:

ידעתם - הקיץ בישראל חם מאוד, חשוב לקנות מזגן איכותי, עוצמתי ושקט שלא נוטה להתקלקל ושממזג את הבית כמו שצריך.

לא ידעתם - לפי הסוכנות להגנת הסביבה של ארצות הברית, רמת זיהום האוויר בבית עלולה להיות פי 5 גבוהה יותר מזו שמחוץ לבית והיום, מזגן אמין ואיכותי הוא מזגן שמטפל גם באיכות האוויר.

כשאנחנו מחוץ לבית, אנחנו בדרך כלל מודעים לאוויר מזוהם, למשל אגזוז של מכונית שעובר לידנו ופולט עשן שחור, ממנו ננסה להתחמק. אבל דווקא כשאנחנו במקום שמרגיש לנו הכי מוגן, אנחנו מפספסים בגדול וזה יכול להשפיע על כולנו.

בין אם אתם משפחה צעירה, אנשים עם אלרגיות, נשים בהיריון, גרים בלב ערים גדולות בהן זיהום האוויר גבוה מהממוצע או אוהבים לנקות את הבית בכל יום ולשמור עליו מצוחצח -הבית שלנו לא באמת נקי ושבישול, חומרי ניקוי, חיות מחמד, מפיצי ריח ורהיטים, פולטים סוגים שונים של חיידקים ועובשים, המשפיעים על איכות האוויר בבית. לכל אלו המוזכרים כאן (והאמת, לכל אחד מאיתנו), איכות האוויר בבית צריכה להיות חשובה עד מאוד. אוויר מזוהם בבית עלול להוביל למחלות כרוניות בדרכי הנשימה, אלרגיות, זיהומים ועוד.

על מזגן לא מתפשרים - לחצו>>

משפחה - תדיראן. ShutterStock
משפחות צעירות, אנשים עם אלרגיות, נשים בהיריון ועוד - זה חשוב לכולם/ShutterStock

יש לא מעט דרכים להתמודד עם "תסמונת הבית החולה" הזו. אתם יכולים לנקות את הבית כל הזמן, לפתוח את החלונות (אבל בשיא הקיץ זה כנראה לא תענוג גדול), לנסות חומרי ניקוי שונים, אפילו להחליף רהיטים ושטיחים - אבל יש גם דרך הרבה יותר פשוטה לדאוג לעצמכם. הפתרון הכי טובה הוא פשוט לרכוש מזגן שיעשה עבורכם את העבודה.

אז איך מוצאים את המזגן הנכון, שיספק את הפתרון הכפול הזה - גם יקרר ויחמם, וגם יפלטר את האוויר? הפעולה הראשונה והפשוטה שעלינו לעשות היא לחפש בגוגל מידע. הרשת מלאה בהסברים על הטכנולוגיות המתקדמות והחדשניות ביותר בעולם המיזוג. חשוב לבדוק שהמזגן מספק הגנה כפולה, גם של נורת לד וגם שהפילטר מנקה חיידקים בגודל 2.5 מיקרון (הנושאים בתוכם ערכים גבוהים של בקטריות ו-וירוסים, שמשפיעים על זיהום האוויר בחדר). לא בכל המזגנים קיימת יכולת הגנה זו.

לצד גוגל, כמובן שישראלים מאוד אוהבים לקבל (ולתת!) המלצות. "שומע/ת, אתה חייב לקחת את זה שהתקין לי את המזגן. עשה עבודה גדולה", הוא משפט שכנראה נתקלתם בו לפחות פעם אחת בחייכם.

המלצה טובה מפה לאוזן, על מתקין רציני, שידע להמליץ על המזגן הנכון, יכולה להיות כל מה שאתם זקוקים לו, אז אל תתביישו לשאול. כדאי גם להיכנס לפורומים ברשת ולראות על מה ממליצים רוב הגולשים ובאילו מזגנים יש תקלות חוזרות. בזכות ההמלצות שתאספו, תוכלו להגיע למתקין בעל ידע מקצועי, שיידע להסביר לכם בפשטות על ההבדלים בין המזגנים והיתרונות של מוצר כזה על פני מוצר אחר וגם על הטכנולוגיה המתקדמת שלו.

אז רגע לפני שרוכשים מזגן, אנחנו צריכים לוודא שהוא מקרר ומחמם באופן מיטבי, שיש עליו המלצות וגם, שהוא משמיד וירוסים וחיידקים ויש בו טכנולוגיית AIR CARE, לטיפול באוויר הבית.

תדיראן SUPREME בטכנולוגיית AIR CARE UVC עם נורת לד מתקדמת ופילטר PM2.5 שמסנן בקטריות וחיידקים בגודל 2.5 מיקרון ומטהר את אוויר הבית מווירוסים וחיידקים. המזגן שזכה בפרס !BRAVO - בחירת הצרכנים לשנת 2021, מציע לכם את השילוב המושלם בין העיצוב האלגנטי לטכנולוגיה החדשנית ונותן פתרון אידיאלי נקי ואיכותי לכם ולמשפחתכם.

על מזגן לא מתפשרים - לחצו>>

בשיתוף תדיראן
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully