וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם לברון ג'יימס נתפס עם מוצר סודי של אפל?

עודכן לאחרונה: 30.5.2021 / 11:13

לברון ג'יימס, שחקן בליגת ה-NBA, פרסם תמונה בעמוד האינסטגרם הפרטי והצליח לעורר סערה. בתמונה, נראה מחזיק תיק, ובאוזניו אוזניות חדשות שטרם שוחררו. ברשת טוענים: מדובר באוזניות חדשות של אפל

beats buds. צילום מסך, צילום מסך
ה-Beats החדשות נחשפו?/צילום מסך, צילום מסך

האם המוצר "הסודי" של אפל נחשף על ידי לברון ג'יימס? שחקן הכדורסל בליגת ה-NBA נצפה כשהוא לובש את האוזניות Beats Studio Buds של אפל. השמועות על האונזיות מסתובבות זמן מה, לאחר שהתמונות שלהן דלפו בגרסאות הבטא של iOS 14.6 ו-tvOS 14.6. אפל שרכשה את Beats ב-2014 טרם אישרה את קיומם של האוזניות, אך מומחי אפל זיהו את האוזניות בתמונה שפרסם ג'יימס. על פי אתר Tech Radar, ייתכן ובתמונה אלו ה-Buds שיוכרזו במהלך השנה הקרובה, כשהן צפויות להיות זמינות בצבע אדום, לבן ושחור. עוד ישנן שמועות כי אפל צפויה להכריז על האוזניות במהלך כנס המפתחים השנתי, ה-WWDC 2021, שיערך במתכונת וירטואלית ב-7 ביוני.

על פי ההדלפות, האוזניות החדשות של Beats צפויות להגיע בעיצוב דומה לשל ה-Galaxy Buds Live, ובשלב זה לא ברור אילו פיצ'רים יכללו. במקביל, מצטרפים הדיווחים כי אפל צפויה להשיק השנה עדכון מהותי ל-AirPods שיגיעו בעיצוב חדש לגמרי. על פי הדיווחים, האוזניות יגיעו עם חיישן תנועה שיתמקד בפעילויות ספורטיביות. על פי ההדלפות, נראה כי עיצובן יהיה זהה לשל ה-AirPods Pro, אך הן לא יכללו אטם סיליקון. האוזניות שהושקו ב-2019 זכו לעדכון מינורי שכלל טעינה אלחוטית ושיפורי סוללה. עוד דווח כי ב-2022 אפל צפויה להשיק את ה-AirPods Pro החדשות, אך בשלב זה לא ברור מה יכללו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully