וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתמשי ווטסאפ? 3 טיפים שאתם חייבים להכיר

עודכן לאחרונה: 1.6.2021 / 10:32

משתמשים בווטסאפ? פלטפורמת המסרים הגדולה בעולם מתעדכנת לעיתים תכופות ומביאה עמה פיצ'רים חדשים שמשנים ולפעמים גם מעט פוגעים בחווית המשתמש. גם אם אתם משתמשים בינוניים או כבדים, הנה שלושה טיפים שאתם חייבים להכיר

ווטסאפ. ShutterStock
3 טיפים שישנו לכם את החיים/ShutterStock

מחיקת הודעות אחרי שבוע ימים בהודעות וקבוצות, האזנה מהירה להודעות קוליות ועוד; אלו רק כמה מהתכונות החדשות שבווטסאפ הוסיפו לאפליקציה במהלך השנה האחרונה. העדכונים רק ממשיכים להגיע בקצב מסחרר, וכמעט בכל שבוע אנו זוכים לשמוע על שינוי חדש, לטובה או לרעה. כך, הסטיקרים שהשתלטו על אפליקציית טלגרם כבר לפני שנים, הגיעו לווטסאפ בשנה שעברה, וכך גם האזנה מהירה להודעות קוליות ומחיקת הודעות לרבות מחיקה אוטומטית של הודעות.

לווטסאפ כבר מיליארד משתמשים פעילים והיא נחשבת לאפליקציית המסרים הפופולרית בעולם. בחודשים האחרונים דיווחנו לא מעט על הטיפים שישפרו לכם את חווית השימוש בפלטפורמת העברת המסרים. במידה ופספסתם את אחת הכתבות - הנה חמשת הטיפים הגדולים ביותר לשימוש בווטסאפ.

שינוי מהירות האזנה בהודעות קוליות

אחרי שדיווחנו כי ווטסאפ בוחנת פיצ'ר המאפשר להאזין להודעה קולית במהירות של פי אחד וחצי, עד פי שניים, כעת פלטפורמת המסרים הענקית משחררת את הפיצ'ר לכלל המשתמשים. הפיצ'ר הופעל מרחוק למי שמשתמש בגרסת הבטא, כשבמקביל החברה שחררה את העדכון החדש בחנות האפליקציות של אפל ואנדרואיד. כדי ליהנות מהעדכון, יש להיכנס לחנות האפליקציות ולבצע את העדכון, כשלאחריו הפיצ'ר יופיע. כדי להשתמש בו, יש ללחוץ על התמונה שבהודעה הקולית, ואז תוכלו לבחור בין מהירות רגילה, פי 1.5 ועד פי 2.

ווטסאפ. צילום מסך, צילום מסך
האזנה מהירה להודעות קוליות/צילום מסך, צילום מסך

הקיצורים "הסודיים" של ווטסאפ

בצעד "חריג", ווטסאפ שחררה מספר קיצורי דרך במקלדת המחשב, עבור מי שמשתמש בגרסת הדפדפן או בתוכנת הווטסאפ. עד כה כדי להגיע אל קיצורי הדרך, המשתמשים נדרשו לנבור בתוך מסך ההגדרות, אך כעת, ווטסאפ משחררת אותם לכולם בדף הטוויטר שלה.

דרך הדפדפן בווינדוס:

Ctrl+Alt+Shift+ U - לסמן שיחה כלא נקראה
Ctrl+Alt+Shift+M - להשתיק שיחה
Ctrl+Alt+E להעביר שיחה לאריכיון
Ctrl+Alt+Shift+P - לנעוץ או להסיר נעיצה משיחה
Ctrl+Alt+Shift+F - לבצע חיפוש בשיחה
Ctrl+Alt+N - לפתוח שיחה חדשה
Ctrl+Alt+, - לעבור למסך ההגדרות
Ctrl+Alt+מחיקה (Backspace) - למחוק שיחה
Ctrl+Alt+/ - לחפש שיחה
Ctrl+Alt+P - לפתוח את מסך הפרופיל

הטיפים של ווטסאפ. יח״צ,
הטיפים ״הסודיים״ של ווטסאפ/יח״צ

דרך התוכנה בווינדוס:

Ctrl+Shift+ U - לסמן שיחה כלא נקראה
Ctrl+Shift+M - להשתיק שיחה
Ctrl+E להעביר שיחה לארכיון
Ctrl+Shift+P - לנעוץ או להסיר נעיצה משיחה
Ctrl+Shift+F - לבצע חיפוש בשיחה
Ctrl+Shift+N - לפתוח שיחה חדשה
Ctrl + פסיק - לעבור למסך ההגדרות
Ctrl+Shift+D - למחוק שיחה
Ctrl+F - לחפש שיחה
Ctrl+P - לפתוח את מסך הפרופיל

כך תוכלו לקבל את כל התכונות החדשות לפני כולם

מזה כמה שנים שמשתמשי האנדרואיד של שירות המסרים בווטסאפ נהנים מהתכונות הללו לפני כולם, על מנת שבווטסאפ יוכלו לבדוק שהפיצ'רים והתכונות החדשות עובדות בצורה תקינה. עוד משתמשי האנדרואיד גם זוכים למרבית מהחידושים עוד לפני משתמשי האייפון, כך לדוגמה הסטיקרים ששוחרו רק אחרי כמה שבועות אל משתמשי האייפון. אולם הסיבה שמשתמשי האייפון לא נהנו מהתכונות הללו לפני כולם, היא כי ווטסאפ לא הפעילה תכנית ניסוי (בטא) למשתמשי האייפון. כעת התכנית קיימת ועובדת טוב יותר מתמיד. אם אתם משתמשי אייפון או אנדרואיד שרוצים לקבל את התכונות החדשות הרבה לפני כולם, המדריך הזה מומלץ בחום.

למשתמשי אנדרואיד: היכנסו לחנות האפליקציות וחפשו שם את אפליקציית ווטסאפ. בעמוד של האפליקציה, גללו למטה עד שתמצאו את האפשרות "Become a Beta Tester". לחצו על הכפתור הירוק וסמנו כי אתם רוצים להשתתף בתוכנית הנסיינים של החברה. לאחר כמה דקות, גרסת הבטא תגיע למכשירכם ממש כמו כל עדכון רגיל של האפליקציה.

למשתמשי אייפון: על מנת להירשם לתכנית הבטא של ווטסאפ, תחילה הורידו את אפליקציית "TestFlight", הזמינה בחנות האפליקציות. מדובר באפליקציה הרשמית של אפל עבור הורדת גרסאות בטא ואפליקציות שטרם עלו לחנות האפליקציות. לאחר מכן, היכנסו לקישור הבא [https://testflight.apple.com/join/s4rTJVPb] דרך האייפון והירשמו לתוכנית הבטא. נכון לכתיבת שורות אלו, כרגע הבטא מלאה, אולם בכל רגע יכול להתפנות מקום. באפל מסבירים: "אם יש לכם את הגרסה הרשמית של ווטסאפ מחנות האפליקציות, גרסת הבטא תחליף אותה. לאחר שתורידו את גרסת הבטא, נקודה כתומה תופיע ליד שם האפליקציה במסך הבית וזאת כדי לזהות שמדובר בגרסה ניסיונית". במידה וקיבלתם הודעה שהמקומות בתכנית הבטא אזלו, אל תתייאשו ונסו לבדוק שוב ביום אחר. מפתחי האפליקציה יכולים לאפשר למשתמשים חדשים להצטרף בכל רגע וכן יש לא מעט משתמשים שעוזבים בעצמם את התכנית על מנת לחזור לגרסה הרשמית והיציבה, ובכך מפנים מקום לאחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully