וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הניידים הדקים ביותר שאי פעם יצרנו": דל משיקה מחשבי גיימינג חדשים ממותג Alienware

עודכן לאחרונה: 2.6.2021 / 16:52

Dell נחשבת לאחת מחברות המחשבים הגדולות ביותר בעולם, וכעת היא משיקה את סדרת מחשבי הגיימינג החדשה של מותג ה-Alienware. הניידים החדשים בסדרה, שעל פי החברה נחשבים לחזקים בעולם, מציעים בין היתר עיצוב חדש ומערכת קירור משופרת

alienware. יח״צ,
חברת המחשבים הפופולרית Dell, השיקה את סדרת מחשבי הגיימינג החדשה מבית מותג Alienware/יח״צ

חברת המחשבים הפופולרית Dell, השיקה את סדרת מחשבי הגיימינג החדשה מבית מותג Alienware. סדרת ה-X החדשה מציעה שני מחשבים חדשים, הדקים ביותר בתולדות המותג, בגדלים 15 ו-17 אינץ'. שני המחשבים מגיעים עם מסך ברזולוציית 4K ותמיכה ב-HDR או ברזולוציית Full-HD עם קצב ריענון של 360 הרץ, לצד מעבד מדור 11 של אינטל וכרטיסי מסך מסדרת ה-RTX 3000 של אנבידיה, שבחודשים האחרונים נראה שקשה יותר ויותר להשיג. המחשבים החדשים הם הניידים החזקים ביותר שהחברה אי פעם יצרה, וכאמור, גם הדקים ביותר. בדיוק לשם כך, Dell פעלה בשיתוף עם אינטל על מנת לייצר מנגנון קירור מיוחד וחזק מספיק כדי לעמוד מול העיצוב החדשני. כך, הצליחה ענקית הטכנולוגיה להציג את דגם ה-15 אינץ', שעל פי החברה נחשב לנייד החזק בעולם, בעובי של 16 מילימטרים בלבד.

למעשה, הלפטופים מגיעים עם טכנולוגיות קירור חדשות, הכוללות את טכנולוגיית ה-Cyro Tech וה-Alienware Quad Fan - מערך קירור עם 4 מאווררים - בעיצוב חדש, שמזרים אוויר ביעילות טובה יותר ומאפשר לשמור על מנועי המחשבים קרירים. בנוסף, הסדרה מגיעה עם טכנולוגיית בקרת האוורור החכמה, המשתמשת בבינה מלאכותית כדי לאפשר ביצועים משופרים, כשכל אחד מהמאווררים מנוהל באופן עצמאי. בכך או יכול להאט את עצמו או להישאר על מהירות יציבה, וזאת על פי מידע מחיישנים שונים הממוקמים סביב רכיבי החומרה.

alienware. יח״צ,
על פי Dell, סדרת ה-Alienware X מציגה שיפור של 25% ביכולות ההתמודדות עם התחממות הרכיבים במחשב/יח״צ

בזכות הטכנולוגיות הללו, על פי Dell, סדרת ה-Alienware X מציגה שיפור של 25% ביכולות ההתמודדות עם התחממות הרכיבים במחשב. נוסף על כך, המחשבים החדשים מציעים גם מצלמת אינפרא אדום להתחברות מהירה לווינדוס ואופציית מקלדת חדשה, עם מקשי Cherry MX לגיימרים.

בנוסף לסדרה החדשה, משיקה החברה את פלטפורמת Good in Gaming - תוכנית שנוצרה ביחד עם חברת המשחקים Team Liquid שמטרתה לעודד מעשים טובים בין חברי תעשיית הגיימינג. Alienware ו- Team Liquid יציעו מגוון רחב של הזדמנויות עבור גיימרים צעירים, שכוללים בין היתר היעזרות במנטורים, מלגות והתמחויות. Dell נחשבת לאחת מחברות המחשבים הגדולות ביותר בעולם והיא פועלת ב-180 מדינות, בהן ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully