וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זוכרים שבוז'י זכה בנשיאות?": הרשת מגיבה להרכבת הממשלה

עודכן לאחרונה: 3.6.2021 / 11:10

ראשי המפלגות בגוש השינוי הגיעו להסכמות במסגרת המגעים להקמת ממשלה. לפי ההסכם, בנט ולפיד יכהנו כראשי ממשלה כשיו"ר ימינה ראשון למשך שנתיים. לפיד: "נעשה ככל יכולתנו כדי לאחד ולחבר". הרשת לא נותרה אדישה ואספנו את התגובות הטובות ביותר

בווידאו: לפיד מודיע לריבלין - "עלה בידי להקים ממשלה"/מערכת וואלה!

"מקווה שגנץ יעביר ללפיד את מוסד החליפיות בצורה מסודרת ומכובדת": כלל מפלגות גוש השינוי הגיעו אמש (רביעי) להסכמות במסגרת המגעים להקמת ממשלה - וחתמו על הסכמים שאפשרו ליו"ר יש עתיד יאיר לפיד להודיע לנשיא המדינה ראובן ריבלין שעלה בידו להקים ממשלה. זאת, כחצי שעה לפני תום המנדט.

לפיד שוחח עם הנשיא טלפונית והודיע לו כי הממשלה תורכב מהסיעות יש עתיד, כחול לבן, ישראל ביתנו, העבודה, ימינה, תקווה חדשה, מרצ ורע"ם. "בהתאם לסעיף 13(ב) לחוק יסוד: הממשלה הריני מתכבד להודיעך, כי עלה בידי להרכיב ממשלה. הממשלה שתיכון תהיה ממשלת חילופים, בהתאם לסעיף 13א לחוק יסוד: הממשלה. בראשה אעמוד יחד עם ח"כ נפתלי בנט שיכהן ראשון בתפקיד ראש הממשלה", אמר לפיד לריבלין. ברשת לא נשארו אדישים למצב הפוליטי, ואספנו את התגובות הטובות ביותר.

אם יצליחו להגיע להשבעת הממשלה בשורות מאוחדות, לפיד ויו"ר ימינה נפתלי בנט יסיימו פלונטר פוליטי ממושך וארבע מערכות בחירות, וכן כהונה בת 12 שנים של בנימין נתניהו בראשות הממשלה.

נשיא המדינה הודה ללפיד על הדברים ואמר: "אני מברך אותך ואת ראשי הסיעות עם הסיכום על הרכבת הממשלה. נצפה לכינוסה של הכנסת בהקדם האפשרי לאישור הממשלה כנדרש".

לאחר השיחה עם הנשיא, לפיד שלח הודעה ליו"ר הכנסת יריב לוין והודיע לו כי עלה בידו להרכיב ממשלה. לפיד קרא ליושב ראש הכנסת למלא את החובה החוקית המוטלת עליו ולכנס במהירות האפשרית ישיבת מליאה מיוחדת בה יודיע לכנסת שיו"ר יש עתיד, הצליח להרכיב ממשלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully