וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוקרברג שם סוף לשמועות: ווטסאפ מכריזה על השינוי הגדול ביותר

עודכן לאחרונה: 3.6.2021 / 14:57

מארק צוקרברג הודיע באופן רשמי על העדכון החדש והמשמעותי לווטסאפ. מדובר ככל הנראה בשדרוג הגדול ביותר שפייסבוק, חברת האם של הפלטפורמה, הכריזה עליו בשנים האחרונות

ווטסאפ. ShutterStock
השינוי הגדול של ווטסאפ בדרך/ShutterStock

אחרי אינספור שנים גדושות בשמועות ותחנונים בלתי פוסקים מצד משתמשים, מארק צוקרברג הודיע באופן רשמי כי ווטסאפ תאפשר למשתמשים להתחבר לחשבון שלהם בכמה מכשירים במקביל. מדובר ככל הנראה בשדרוג הגדול ביותר שפייסבוק, חברת האם של הפלטפורמה, הכריזה עליו בשנים האחרונות. על פי הדיווח, וויל קאטקרט, העומד בראש ווטסאפ, כשלצידו צוקרברג, הכריזו כי התכונה החדשה תגיע בקרוב מאוד לגרסת הבטא של האפליקציה, ככל הנראה בחודשים הקרובים.

כל הפרטים על השינוי הצפוי נחשפו במהלך ריאיון שקיימו השניים עם אתר WABetaInfo, שבמשך השנים דיווח על העדכונים הצפויים בווטסאפ הרבה לפני שהם שוחררו לציבור. במהלך הריאיון דיברו גם על האפשרות שפלטפורמת העברת המסרים תגיע גם למכשירי האייפד באמצעות אפליקציה ייעודית. חשוב לציין כי על פיהם, משתמשים יוכלו לגשת לכלל ההודעות בחשבון הווטסאפ שלהם מארבעה מכשירים במקביל בלבד. המתחרה הראשית, טלגרם, מציעה את התכונה הזו כבר מספר שנים, ולעומת ווטסאפ, כבר עכשיו לא מטילה הגבלה על כמות המכשירים שיכולים להתחבר לחשבון מסוים.

נוסף על כך, הודיעו השניים כי תכונות נוספות כמו "מצב היעלמות" ו-"הודעות חד פעמיות" יגיעו גם הן לצד האפשרות להתחבר מכמה מכשירים לאותו החשבון. צוקרברג טען כי תכונת ההודעות החד פעמיות תאפשר לאנשים לשלוח לאחרים הודעות באמצעות האפליקציה, והן ישמידו את עצמן באופן מיידי לאחר שיקראו על ידי הצד השני. כלומר, לאחר שהמשתמש אליו שלחתם את ההודעה יסיים לקרוא אותה, היא תימחק לאלתר. כמו כן, "מצב ההיעלמות" עתיד להשתדרג באופן משמעותי מהמתכונת הנוכחית שלו. כרגע, משתמשים יכולים להגדיר כי בצ'אט מסוים ההודעות ימחקו אחרי פרק זמן מוגדר. לאחר השדרוג, יתאפשר להפעיל את התכונה הזו בכל הצ'אטים הפעילים במקביל.

הודעות שמשמידות את עצמן בווטסאפ. WABetaInfo, צילום מסך
השדרוג להודעות שמשמידות את עצמן - בקרוב בווטסאפ/צילום מסך, WABetaInfo

מנכ"ל פייסבוק הדגיש בריאיון כי השינויים הללו, ובפרט תוספת התמיכה בכמה מכשירים במקביל, לא יסכנו את ההצפנה מקצה לקצה שווטסאפ מציעה כיום. "כל ההודעות שישלחו באפליקציה עדיין יהיו מוגנות תחת ההצפנה שלנו", כתב צוקרברג. "היכולת לאפשר למשתמשים לגשת לחשבון הווטסאפ שלהם מכמה מכשירים במקביל הייתה משימה קשה. היכולת לסנכרן בין כל ההודעות ושאר התוכן בפלטפורמה בין מכשירים, גם אחרי שסוללת הסמארטפון נגמרה לחלוטין, היא מורכבת מאוד מבחינה טכנולוגית. אני שמח לומר שהצלחנו לעבור את המשוכה הזאת, וכולם יוכלו ליהנות מהשדרוג בקרוב מאוד", הוסיף. החברה סירבה לאשר מתי "מצב היעלמות" ו-"הודעות חד פעמיות" ישוחררו לציבור הרחב, אך קאטקרט אישר כי סנכרון בין ארבעה מכשירים במקביל יגיע למשתמשי הבטא "תוך חודש או שניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully