וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונה השניה של אקדמיית הגיימינג של לנובו חוזרת לישראל

עודכן לאחרונה: 3.6.2021 / 15:36

אקדמיית הגיימינג של Legion Lenovo חוזרת בעונה שניה ועם משחק חדש - Valorant", הכריזה לנובו ישראל. את האקדמיה יובילו הפעם צוות המקצוענים של Nom Gaming עם תוכנית אימונים שעד כה היתה שמורה רק לשחקני ה-eSport הטובים והמקצועיים ביותר

lenovo legion. יח״צ,
העונה השניה של אקדמיית הגיימינג של לנובו חוזרת לישראל/יח״צ

"אחרי שהפכנו אתכם לאלופי פורטנייט, אקדמיית הגיימינג של Legion Lenovo חוזרת בעונה שניה ועם משחק חדש - Valorant", הכריזה לנובו ישראל. את האקדמיה יובילו הפעם צוות המקצוענים של Nom Gaming עם תוכנית אימונים שעד כה היתה שמורה רק לשחקני ה-eSport הטובים והמקצועיים ביותר. ההרשמה נפתחת היום וכל שחקן מעל לגיל 16 מוזמן להגיש את מועמדותו.

"חשוב לנו בלנובו לחזק את הקהילה שמניעה את תעשיית הגיימינג קדימה. על רקע זה, הקמנו בשנה שעברה את אקדמיית הגיימינג Legion של לנובו ובעיקבות הצלחתה, חזרנו גם השנה לעונה שניה עם תוכנית אימונים מדויקת ומקצועית בליווי Nom Gaming , שמטרתה לסייע לשחקנים להתפתח ולהשתפר ולהכיר שחקנים נוספים כמוהם. אנחנו מזמינים שחקני.יות Valorant להנות מהחוויה, מתוכנית האימונים ומכניסה בלעדית לעולם ה-esports", אמרה סיון פולק יהל, מנהלת שיווק לנובו ישראל.

השחקנים שיזכו להתקבל לאקדמיה, יוזמנו לתוכנית אימונים בת 4 שבועות המבוססת על שגרת האימונים של השחקנים והמועדונים המובילים בעולם. התוכנית כוללת ליווי מלא של צוות המאמנים של Nom Gaming, בניית תוכנית אימונים אישית עם כלי אימון מהמתקדמים בעולם וליווי לאורך כל התהליך, והפעם לצד המפגשים באונליין יוזמנו המשתתפים לאימונים פיזיים במתחם הגיימינג החדש של Nom Gaming בתל אביב, עם מחשבים ומסכי גיימינג של Legion המותאמים לצרכים של גיימרים תחרותיים.

גיימרים מעל גיל 16 המעוניינים להצטרף לתוכנית מוזמנים להירשם באתר עד ל-12.6. ההשתתפות הינה ללא עלות ומספר המקומות מוגבל. בסיום תוכנית האימונים יערך אירוע מסכם בו יוכרזו מצטייני העונה השניה של אקדמיית Legion.

Valorant הוא משחק משחק ירי בגוף ראשון (FPS), שמגיע מבית Riot Games, החברה שחתומה על League of Legends, מהמשחקים הפופולריים בעולם. המשחק, המשוחק בקבוצות של 5 נגד 5, יצא לפני כשנה כמשחק חינמי ל-PC בלבד, צבר תאוצה בעולם הגיימינג התחרותי והיום נחשב כאחד מהמשחקים החמים בתחום.

לנובו השיקה את מותג הגיימינג Legion לפני יותר משש שנים והוא נועד לספק לקהילת הגיימרים את המוצרים, המעורבות הקהילתית ואת החוויה המניעה את התשוקה למשחק. בנוסף לטווח עצום של דגמי מחשבים המציעים לשחקנים מפרטים עוצמתיים, כוללת היום משפחת מוצרי הגיימינג של לנובו את כל מה שגיימר זקוק לו, החל ממקלדות ועכברים ועד מסכים עם קצבי רענון גבוהים וזמני תגובה קצרים ואף תיקים מיוחדים.

במהלך השנים בנתה לנובו ישראל בהתמדה קהילה של גיימרים וביצעה מספר מהלכים אסטרטגיים לביסוסה בקהילה, ביניהם תמיכה ואימוץ נבחרת הגיימינג, מתן חסויות לטורנירים, שיתופי פעולה, השתתפות באליפויות eSport ועוד. בשנה שעברה יצאה לנובו ישראל במהלך אסטרטגי ראשון מסוגו בארץ ובעולם כשהקימה את אקדמיית הגיימינג שבעונתה הראשונה התמקדה במשחק פורטנייט. היום חוזרת האקדמיה לעונה שניה.

גיימינג הוא מהתחומים החמים והצומחים ביותר בעולם. שוויו של השוק העולמי הסתכם ב-2020 בכ-160 מיליארד דולר עם יותר מ-2.7 מיליארד שחקנים ברחבי העולם ועד 2023 הוא צפוי לעבור את סף ה-200 מיליארד דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • לנובו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully