וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר נתניהו נחסם מפייסבוק וטוויטר

יאיר נתניהו פרסם ציוץ ובו הופיע כתובתו של ח"כ ניר אורבך ממפלגת ימינה. זמן קצר לאחר מכן, פייסבוק הסירה את הפרסום, וחסמה את חשבונו ל-24 שעות. אחרי שפרסם את הפרטים בטוויטר, נחסם גם בפלטפורמה זו

יאיר נתניהו בריאיון לתקשורת אמריקנית - 11 יוני 2019. צילום מסך, צילום מסך
לפחות יהיה קצת שקט/צילום מסך, צילום מסך

יאיר נתניהו נחסם מפייסבוק, אינסטגרם וטוויטר למשך 24 שעות, לטענתו בעקבות תמונה שפרסם. החשבונות נחסמו זמן קצר לאחר שפרסם כרזה הקוראת לציבור להפגין מול ביתו של ח"כ ניר אורבך ממפלגת ימינה, שמסייג את תמיכתו בקואליציה שמובילה מפלגתו ביחד עם "יש עתיד" של ח"כ יאיר לפיד. יש לציין כי פייסבוק אוסרת על פרסום כתובת של אנשים פרטיים, הפרה שאותה ביצע נתניהו.

"פייסבוק הבולשביקים חסמו אותי ל-24 שעות. ה-big tech, הדיפ סטייט, ומערכת הפסאודו משפט, יחד עם הבובות שלהם בממשלה החדשה, מכניסים את ישראל לתקופה אפלה מאוד. נקווה שזה לא יגמר בגולאגים", כתב נתניהו ג'וניור והוסיף 5 דגלי צפון קוריאה.

זו אינה הפעם הראשונה שנתניהו ג'וניור נחסם מפייסבוק. ב-2018 כתב: "הימין בכל העולם צריך להתעורר. הכלי ביטוי היחיד שיש לנו הוא הרשתות החברתיות מכיוון שהתקשורת הממוסדת נשלטת כולה על ידי השמאל הקיצוני", וזמן קצר לאחר מכן נחסם על ידי פייסבוק למשך 24 שעות.

מפייסבוק לא נמסרה תגובה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully