וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפתיעות מאוד (וגם המחיר): בדקנו את האוזניות של RealMe

9.6.2021 / 9:35

ענקית הטכנולוגיה BBK Electronics נחשבת לאחת מיצרניות הסמארטפונים הגדולות ביותר בעולם. החברה הסינית נחתה בישראל לפני מספר חודשים והביאה איתה משב רוח רענן לתחרות בשוק הישראלי, ולצד סמארטפונים, השיקה 2 אוזניות משתלמות במיוחד. עמית לגו בדק אותן וחזר עם בשורה

buds air. יח״צ,
הזולות יעלו לכם 199 שקל, והיקרות: 279 שקל/יח״צ

ענקית הטכנולוגיה BBK Electronics נחשבת לאחת מיצרניות הסמארטפונים הגדולות ביותר בעולם. היא אמנם לא מוכרת אף מכשיר תחת שמה, BBK, אך היא אחראית על מותגים פופולריים כמו Oppo, OnePlus, Vivo וגם על המותג RealMe. החברה הסינית נחתה בישראל לפני מספר חודשים והביאה איתה משב רוח רענן לתחרות בשוק הניידים בישראל, במיוחד מול המותג שיאומי שקצר את רוב הפירות עד כה. חשוב לומר שההשקה כאן הגיעה עם טוויסט קטן אחד ובולט. בחודשים שהמותג נמכר בישראל על ידי באג, היבואנית השיקה גם שעון חכם מבית החברה וכעת גם שתי אוזניות אלחוטיות לחלוטין, המנסות להציע תמורה טובה מאוד ביחס למחיר. ה-Buds Air 2 נמכרות בישראל תחת תג מחיר של 279 שקלים ואילו ה-Neo נמכרות ב-199 שקלים בלבד. בשבועיים האחרונים לקחתי אותן לסיבוב ובדקתי - האם כמו בעולם הסמארטפונים, הן מכניסות את אותו משב הרוח גם לעולם האוזניות.

RealMe Buds Air 2

אתחיל דווקא מ"ספינת הדגל" של החברה בתחום האוזניות. ממבט ראשון על העיצוב והתכונות שכתובות על הקופסה, אפשר רק להניח שהן מנסות להיות סוג של אופציה זולה יותר ל-AirPods Pro, אולם זו תהיה השוואה קשה מאוד בהתחשב שאלו של אפל עולות כמעט פי ארבעה. האוזניות עצמן נראות דומות מאוד לאיירפודס המקוריות - חלק אחד שנכנס לאוזן וממנו יוצא מעין "עמוד" קטן שמאכלס חלק מהרכיבים וכמובן את המיקרופון. העיצוב פחות עגלגל וכולל יותר קווים ישרים, מה שלדעתי מקנה לו יותר מראה של אביזר אופנה או תכשיט ופחות של מוצר טכנולוגי. נקודה טובה מאוד ל-RealMe. ולמרות זאת, הייתי מעדיף אם הצבע שלהם היה קצת פחות "צעקני", והשילוב של צבעי הלבן והכסף היה מוחלף באחד מתון יותר. אני מעריך שהדגם בצבע השחור עושה זאת.

buds air. יח״צ,
״ספינת הדגל״ של החברה, ה-Air 2/יח״צ

נוסף על כך, התרשמתי מאוד מהעבודה שעשתה היצרנית הסינית בכל הנוגע לנוחות וההתאמה. האוזניות נשארו באוזניים שלי גם בזמן ריצה ללא כל בעיה, ולרגע לא הרגשתי שהן עומדות ליפול. האטימה הייתה מעולה, ואפשרה לסינון הרעשים האקטיבי לעשות את העבודה בצורה אפקטיבית למדי. כמו כן, השימוש בפלסטיק הפך את האוזניות לקלות במיוחד, כך שהרגשתי בנוח להשתמש בהן במשך מספר שעות בלי לסבול מכאבים. הקייס, לעומת זאת, לא ממש "צעק" יוקרה כמו שאר העיצוב, והגימור המבריק שלו יותר חשוף לשריטות ולכלוך, כמו טביעות אצבע. בנוסף, הוא כולל חיבור Type-C לטעינה וכפתור להעביר את האוזניות למצב התחברות, בדומה לשאר האוזניות האלחוטיות בשוק.

אוזניות זולות יותר נוטות לרוב להדגיש את הבאס, וה-Buds Air 2 אינן יוצאות דופן במובן הזה. בשירים עתירים בבאסים, הרגיש לי כאילו האוזניות ממש מתאמצות לגרום לי להרגיש אותם. גם כשהווליום לא היה גבוה במיוחד, הייתי יכול להרגיש את הדרייברים רועדים לי באוזניים. מהצד השני של הספקטרום, גם הטרבלים היו מוגברים מאוד, ובווליום גבוה זה הרגיש לי קצת לא נעים. חשוב לציין שהאוזניות מגיעות עם אפליקציה שמאפשרת לשנות, גם אם מעט, חלק מההגדרות, מה שעזר לי להפוך את איכות הסאונד שלהם לטובה יותר. אציין לטובה גם את ה"במה" שהאוזניות יוצרות - אותו אפקט שמאפשר לנו להרגיש כאילו אנו יכולים להרגיש את כלי המוזיקה בשיר מסביבנו.

האוזניות כוללות גם סינון הרעשים האקטיבי. הוא לא היה מדהים, אבל הוא עשה עבודה לא רעה בכלל בלסנן רעשים סטטיים. עם אטימה טובה באוזן ומוזיקה בווליום סביר, אפשר בהחלט להתבודד קצת, גם אם לא לגמרי, מרעשי הסביבה. חיי הסוללה היו, באופן דומה, לא מדהימים ומנגד לא רעים בכלל. עם סינון רעשים אקטיבי פועל ומוזיקה בערך ב-50 עד 70 אחוז ווליום, הצלחתי לקבל מהן 3.5 שעות של האזנה. במידה והייתי מכבה את סינון הרעשים, כנראה שהייתי מקבל מעט יותר, כ-5 שעות. הקייס, בדומה לשאר המתחרים, יאפשר לכם להטעין את האוזניות עד ארבע פעמים נוספות, כך שתוכלו לקבל מהן בערך כ-20 שעות של זמן האזנה כולל.

בשורה התחתונה, מדובר באוזניות בינוניות למדי וזה בסדר לחלוטין. מבין המתחרות בקטגוריה, העיצוב שלהן לדעתי הוא כנראה היפה והארגונומי ביותר, גם אם הוא "צעקני" מדי בצבע הלבן. איכות הסאונד היא סבירה לגמרי, ובדיוק מה שהייתי מצפה מאוזניות בתג המחיר הזה. הבאסים היו חזקים מדי וכך גם התדרים הגבוהים יותר, אבל זה בר פתרון עם קצת משחקי אקולייזר. סינון הרעשים היה מפתיע וכך גם חיי הסוללה שמצליחים להרשים. וכמובן, איך אפשר לשכוח, הן עולות רק 279 שקלים. אם אתם מחפשים דרך כניסה זולה לעולם האוזניות האלחוטיות לחלוטין, ה-Buds Air 2 של RealMe היא ללא ספק כזו לא רעה בכלל.

RealMe Buds Air 2 Neo

בדרך מפתיעה למדי, RealMe הצליחה לייצר גרסה מוזלת אף יותר לאוזניות הדגל שלה. הן אמנם עולות רק כ-80 שקלים פחות, אבל ה-Buds Air 2 Neo מביאות לשולחן הרבה מהאלמנטים הטובים של אחיהן הגדול, בתג מחיר נמוך יותר. רוב הפשרות, כצפוי, נעשו בגזרת העיצוב. הקייס של האוזניות עשוי מפלסטיק שמרגיש די זול וכך גם האוזניות עצמן. על אף שטרם יצא לי לחוות אותן לאורך זמן, מרגיש לי שהחומרים הללו יהיו רגישים במיוחד לשריטות. נוסף על כך, הקייס מאוד "שמנמן", וזאת על אף היותו כמעט באותם מימדים כמו זה של האיירפודס. כתוצאה מכך, הוא הרגיש די מגושם בכיס הג'ינס. גם בו, בדומה לקייס של ה-Air 2, תוכלו למצוא חיבור Type-C לטעינה.

buds air 2 neo. יח״צ,
גרסה מוזלת אף יותר לאוזניות הדגל/יח״צ

מצד שני, האוזניות עצמן היו נוחות מאוד, ושוב הודות לשימוש בפלסטיק, כמעט ולא הרגשתי אותן באוזן. גם בזמן ריצה, לא הרגשתי בכלל כאילו הן עומדות ליפול. גם כאן, בדומה לדגם הדגל, האטימה הייתה מצוינת מה שגרם לסינון הרעשים האקטיבי (שכן, יש גם פה) להיות באותה רמה בדיוק. גם איכות הסאונד נותרה זהה כמעט לחלוטין, עם באסים חזקים מדי ותדרים גבוהים שמודגשים במיוחד, וגם כאן אפשר להיעזר באפליקציה כדי לשנות את ההגדרות. בכלל, העובדה שגם כאן, האפליקציה של רילמי זמינה עם כל הפונקציונליות שלה, זה דבר מרשים מאוד. חשוב להדגיש שמהניסיון שלי, איכות השיחה ב-Neo הייתה די גרועה ביחס לדגם השני.

buds air 2 neo. יח״צ,
״איכות השיחה ב-Neo הייתה די גרועה ביחס לדגם השני״/יח״צ

בהפתעה נוספת, חיי הסוללה של ה-Neo היו טובים אף יותר מאלה שב-Air 2. עם סינון הרעשים שפעל, ומוזיקה בווליום בינוני-גבוה, הצלחתי לקבל מהאוזניות 4.5 שעות של זמן האזנה. כשביטלתי את סינון הרעשים, הצלחתי לקבל כמעט 6 שעות. בסך הכל, בשביל אוזניות שתג המחיר שלהן עומד על 199 שקלים בלבד, ה-Buds Air 2 Neo הן המלצה קלה מאוד לכל מי שמחפש אוזניות אלחוטיות לחלוטין זולות במיוחד. הן ללא ספק מפתיעות, ומציעות מספיק פונקציונליות כדי להתחרות בדגמים שעולים 100 שקל יותר מהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully