וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתמשי אייפד? הטיפים שאתם חייבים להכיר

עודכן לאחרונה: 13.6.2021 / 10:58

האייפד עשה מעבר אדיר בין מוצר שוליים למוצר במיינסטרים, שכיום גם מחליף את המחשב הנייד לכל דבר ועניין. הנה כמה טיפים מהמומחים שישדרגו את החוויה עוד יותר, ותהפוך את החוויה ליוצאת דופן

אייפד פרו. צילום מסך, צילום מסך
משתמשי אייפד? הטיפים שאתם חייבים להכיר/צילום מסך, צילום מסך

האייפד עשה את הצעד המשמעותי הגדול ביותר בתולדותיו והפך ממכשיר שמאפשר צפייה מרתונית בנטפליקס לתחליף ראוי למחשב. עתה אפשר לקחת את האייפד וליהנות מאותו המוצר בדיוק כמחשב נישא. כל זה קרה בזכות העדכונים של אפל, לרבות המקלדת שהשיקה, והופכת את האייפד ממכשיר מעולה ויעיל לכזה שהשימוש בו מגוון ונוח יותר בכמה רמות. לכאורה, גרסאות חדשות של מערכות הפעלה משתחררות כל הזמן ולכן אין חדש תחת השמש, אבל הודות לעדכוני תוכנה תכופים ועדכוני חומרה, האייפד הפך למוצר אחר. הנה כמה טיפים מהמומחים באידיגיטל שישדרגו לכם את החוויה באייפד.

התאימו אישית את מסך הבית

הוסיפו וידג'טים כדי שהמידע החשוב לכם יופיעו במרוכז במקום בולט. כאשר ה-iPad בתצוגה לרוחב, געו והחזיקו את מסך הבית, החליקו שמאלה (או ימינה, תלוי בשפת המערכת) והפעילו את האפשרות "השאר במסך הבית". הקישו על + כדי להוסיף וידג'טים נוספים.

שרטוט צורות מושלמות

עצרו והמתינו בקצה ציור מסוים עד שהצורה תסתדר במקומה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

שליטה טובה יותר ב-iPad

תוכלו לשנות במהירות את בהירות המסך, לשלוט במאפייני שמעט ועוד. כפי לפתוח את "מרכז הבקרה", יש להחליק כלפי מטה מהפינה השמאלית העליונה של ה-iPad.
אם תרצו להוסיף אפשרויות נוספות למרכז הבקרה, היכנסו להגדרות > מרכז הבקרה > ולחצו על + ליד הפקד שתרצו להוסיף.

מעבר בין אפליקציות

כדי לחזור אל אפליקציה שהייתה בשימוש לאחרונה, החליקו מעלה ועצרו. הקישו על האפליקציה שתרצו לפתוח.

איתור חלון אפליקציה במהירות

ידעתם שאתם יכולים לפתוח את אותה אפליקציה מספר פעמים? לדוגמא, תוכלו לפתוח מספר פעמים את אפליקציית "פתקים". כדי לצפות בכל החלונות הפתוחים של אפליקציה געו ממושכות באפליקציה ובתפריט שנפתח הקישו על "הצג את כל החלונות".

עבדו עם Split View

החלקה כלפי מעלה מתחתית המסך מציגה את ה-Dock. יש לגעת ממושכות באפליקציה ואז לגרור אותה לאחד מצדי המסך. יש לגרור את הקו המפריד כדי לשנות את גודל החלונות, או לגרור אותו לאחד מהצדדים כדי לסגור את אחד החלונות.

פתיחת אפליקציה ב-Slide Over

החלקה כלפי מעלה מתחתית המסך מציגה את ה-Dock. יש לגעת ממושכות באפליקציה ואז לגרור אותה מעל ליישום הפתוח. כדי להסתיר את האפליקציה, יש לגרור אותו אל הקצה הימני של המסך. יש להחליק מהקצה השמאליכדי להציג אותה שוב.

הקצאת משימות

יוצאים לטיול עם חברים? מארגנים מסיבה? חלקו תפקידים ברשימת משימות משותפת, הקישו על משימה, הקישו על אייקון, ואז הקישו על האדם שתרצו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully