וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיורים וירטואליים ובינה מלאכותית: ההיי-טק מגיע לעולם הנדל"ן

עודכן לאחרונה: 13.6.2021 / 13:07

בפיתוח עולמי חדשני, כחול לבן, המהפכה של GET KEY ממשיכה עם הכנסתה של המתווכת הווירטואלית אל תוך המערכת. הדמות הווירטואלית, הבנויה על בינה מלאכותית (AI), עונה על כל שאלות הלקוח

מנופים בשרונה, ת"א 10 ביולי 2021. ראובן קסטרו
״פיתוח עולמי חדש, שנהגה ונוצר בישראל – מתווכת וירטואלית המלווה את הלקוח בזמן הסיור הווירטואלי״/ראובן קסטרו

Get Key מיזם הנדל"ן של המאה ה-21 מציע פלטפורמה חדשנית וראשונית בישראל, המשלבת טכנולוגיה ומודל פעילות מהפכני למכירה וקניית נכסים. מדובר במיזם נדל"ן הכולל סיורים וירטואליים בדירות לסינון ראשוני יעיל ומהיר, צילום דירות בתלת מימד על ידי צוות מקצועני וציוד מתקדם, מקצועני נדל"ן ושירות מוקפד באחריות.

אחרי כשנה של פיתוח קונספט, בניית תכנית עסקית, פילוח ובחינה מדוקדקת של השוק ומתוך שנים של ניסיון בתחום העסקים, הנדל"ן וההייטק חברו היזמים ורד ישראל, רם האס וטל מלנבוים למיזם הנדל"ן Get Key שעומד לשנות את הענף מהקצה אל הקצה באמצעות שינוי שיטת התשלום שיוזיל משמעותית את עלות עסקאות הנכסים הפרטיים והמסחריים בישראל, המשלב חשיבה על צרכי המוכרים, חיסכון בזמן, בטרטור ובעיקר בכסף, טכנולוגיה חדשנית ומחשבה פורצת דרך.

בנייה ברכסים. ראובן קסטרו
״Key מיזם הנדל"ן של המאה ה-21 מציע פלטפורמה חדשנית וראשונית בישראל״/ראובן קסטרו

טל מלנבוים היזם הוא יזם הייטק סדרתי ואיש טכנולוגיה שעמד מאחורי מספר פטנטים טכנולוגיים בארה"ב וגם כמה מכירות של חברות סטארט-אפ בהיקפים של מיליוני דולרים, שבנוסף גם פעיל בתחום הפילנטרופי ומתמקד בעזרה למיעוטי יכולת ותמיכה בעמותת אקשטיין. מלנבוים בעל חברת הסטארט-אפ הישראלית zoe01, המפתחת ומייצרת דמויות וירטואליות. בשיתוף פעולה עם סוכנות הדוגמנות ITM הם יצרו את אלה סטולר, הדוגמנית הווירטואלית הישראלית הראשונה, שכבר מככבת בקמפיינים וברשתות החברתיות.

באחרונה השיקה המערכת של GET KEY, פיתוח עולמי חדש, שנהגה ונוצר בישראל - מתווכת וירטואלית המלווה את הלקוח בזמן הסיור הווירטואלי, ועונה על מגוון שאלות, מתוך בינה מלאכותית (AI) הלומדת בעצמה, ממקורות מידע, תשובות למגוון שטלות שהלקוח עלול לשאול: מעבר למידע על הדירה היא יכולה לספק לו את כל המידע הדרוש ללקוח המחפש דירה חדשה - נתונים על בתי ספר בסביבה, כבישים ראשיים, איכות מוסדות החינוך ומיקומם, נתונים על עסקאות קודמות שנעשו באזור, ועוד ועוד.
שלב ההחדרה של הסוכנת הווירטואלית עומד על כמה חודשים, כשעוד ועוד נכסים המוצגים באתר יקבלו את הסיוע של הסוכנת הווירטואלית. והמערכת עצמה תגדיל את כמויות המידע ואת מקורות המידע מהם היא שואבת את התשובות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הטכנולוגיה בשירות הנדל"ן

בעולם הישן מי שחיפש נכס לקניה או שכירות היה צריך לפנות את עצמו לשלב הזה של הפרויקט, שעות של תיאומים עם בעלי דירות או מתווכים בניסיון לייצר היגיון של זמן ואזור בכל שעה שמוקדשת לחיפוש וזה מבלי לדבר על הפקקים, החיפוש אחר החניה והניסיון לג'נגל בין כל המשימות של החיים. עבור מוכרים של נכס לא פעם המשמעות היא שעות של טיילת בנכס, תיאומים, אנשים שונים שמסתובבים בנכס ולא מעט שעות של לסדר את הנכס לפני הגעת מתעניינים. זה לא הגיוני בשום צורה בעידן בו אנחנו פחות או יותר מתורגלים לעשות כבר כמעט הכל מהבית.

זה בדיוק מה שהנחה את GetKey לייצר תהליך ופלטפורמה שמאפשרת לכל אחד מהצדדים לערוך את כל השלב הראשוני והמייגע של קניה, מכירה או שכירות/השכרה של נכס. הפלטפורמה החדשנית, המלווה בהנחיה של הדוגמנית הווירטואלית הישראלית הראשונה אלה סטולר, מאפשרת דרך אינטואיטיבית ונוחה למשתמש לבצע את כל ההליך הראשוני ממש מהבית ואפילו לזכות בהצצה קפדנית בנכס באמצעות הצילום המלא ב-360 מעלות ובתלת מימד של כל נכס המוצע ב-GetKey.

טל מלנבוים, מייסד ומנהל הטכנולוגיה: "בנינו מודל שכולו פריצת דרך, האתר מבוסס על טכנולוגיה חדישה ביותר, מאגר הנתונים מפולח נכון וכל הדירות שעולות מציעות סיור וירטואלי תלת מימדי וב 360 מעלות בנכס. אם בעבר הציעו לקונים לראות את הנכס כמה פעמים לפני שהם מחליטים, אנחנו מציעים להם סיור באור מיטבי והם יכולים לקחת את הזמן שלהם ולהסתכל על כל פינה בדירה, אפילו למדוד גודל וזאת מבלי לצאת מהבית. זה הכי הגיוני במציאות שלנו, אין לנו את כל הזמן שבעולם לנסוע ולראות את כל הדירות. אנחנו מאפשרים סינון ראשוני, שזה לרוב גם השלב הכי ארוך, בזמן ובנוחות שלך. החוויה מותאמת לחיים שלנו ולכן גם הפרזנטורית שלנו היא אלה סטולר, הדוגמנית הישראלית הווירטואלית הראשונה, שחברת הסטארט-אפ שלי zoe 01 אחראית על הפיתוח שלה. זה נועד לתת חוויה עכשווית לכל קניית הדירה."

מגדלי מגורים בפתח תקווה. ראובן קסטרו
״בנינו מודל שכולו פריצת דרך, האתר מבוסס על טכנולוגיה חדישה ביותר״/ראובן קסטרו

אלה סטולר: פרזנטורית חדשנית למיזם פורץ דרך

אלה סטולר היא הדוגמנית הווירטואלית הראשונה המיוצגת בסוכנות הדוגמנות ITM וסוכנות בין לאומיות נוספות בעולם כגון CM הגרמנית ו MMG Models בדובאי ונמצאת בחוד החנית של מהפכת הדוגמניות הווירטואליות בעולם.אלה נוצרה לראשונה בסטארט אפ הישראלי ZOE01, חברה המייצרת דמויות וירטואליות באמצעות טכנולוגיות ייחודיות המאפשרות ליצור דמויות וירטואליות ואושיות אינסטגרם ולמעשה לתת "פנים" לטכנולוגיות AI.

אלה מלווה את ההשקה של GetKey והיא חלק בלתי נפרד מהפרויקט כולו. השקת הפרויקט תנוהל בהתאם לתכתיבי המאבק בקורונה ולכן יושם דגש על מפגשים ווירטואליים, שיחות אישיות עם כתבי נדל"ן וקמפיין דיגיטלי מקיף. בקמפיין יושקו סרטונים של אלה המציגה את המיזם ומציעה ללקוחות להתנסות בחוויית הנדל"ן החדשנית שמציעה GetKey.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully