וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדידת סוכר בדם? פרטים חדשים על ה-Apple Watch 7

עודכן לאחרונה: 15.6.2021 / 14:57

הדור הבא של השעון החכם של ענקית הטכנולוגיה יוכרז בעוד כ-3 חודשים. על אף השמועות, לפי דיווח חדש הוא צפוי להגיע עם שינויים עיצוביים בלבד - ללא שדרוגים משמעותיים בתחום הבריאות

אפל ווטש. ShutterStock
אפל ווטש/ShutterStock

סדרת השעונים הבאה של אפל שתוכרז בעוד כ-3 חודשים, ה-Apple Watch 7, עשויה להגיע עם שינוי עיצובי, בעוד ששיפורים משמעותיים אחרים - כמו בדיקת סוכר בדם ומדידת חום גוף, אנחנו לא צפויים לראות - כך לפי דיווח בסוכנות הידיעות בלומברג.

לפי הדיווח, גורמים המעורים בפרטים מסרו כי חיישן למדידת חום גוף - שכבר שקיים אצל חלק מהמתחרות - צפוי להגיע בשנת 2022. עם זאת, למרות ההדלפות והשמועות, הטכנולוגיה לבדיקת הסוכר בדם ללא דקירה לא צפויה להגיע לסדרת השעונים של אפל בשנים הקרובות.

הדמיה של השעון החדש. Jon Prosser,
הדמיה של השעון החדש/Jon Prosser

את הפיתוח הראשוני של הטכנולוגיה יזם מייסד אפל המנוח סטיב ג'ובס שחזה מוצרים לבישים, כמו שעונים חכמים, שינטרו את רמות החמצן, קצב הלב ואת רמת הסוכר. לפי דיווח ב-2017, אפל הקימה פרויקט סודי שבו שכרה צוות של מהנדסים מתחום הביומדיקל במטרה לפתח חיישנים שיכולים באופן לא פולשני לנטר את רמות הסוכר בדם.

עוד לפי הדיווח, אפל תעניק לשעון לשעון מראה חדש, עם מסגרת בעלת שוליים קטנים יותר, כשהיא מיישרת קו עם המראה של סדרת האייפון 12 והאייפד פרו - עם קצוות שטוחים ויותר מודרניים בחיתוך חד. את ההדמיות הראשונות שמציגות את עיצוב המלא של השעון פרסם לראשונה היוטיובר ג'ון פרוסר.

יש לכם שאלות לכתב? מוזמנים לפנות אליו באמצעות חשבון האינסטגרם שלו

  • עוד באותו נושא:
  • אפל
  • apple watch

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully